سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ترس مادران از فرزند دوم!


والدین امروزی در دنیای غرب معمولا حاضر به تشكیل خانواده‌ای با بیش از یك فرزند نمی‌شوند در عین حال، آن‌ها با دیدن فرزند تنهایشان، مدام خاطرات كودكی خود را به یاد می‌آورند و هر وقت كه با خواهران و برادران‌شان دور هم جمع می‌شوند، برای تك فرزندهای‌شان دل می‌سوزانند. پدر و مادرهای امروزی با وجود تمام نگرانی‌های‌شان برای آینده فرزند تنهای‌شان، حاضر نیستند به فكر آوردن بچه‌های دیگر بیفتند.




ویدیو مرتبط :
نقش مادران در تربیت فرزند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خدمت نیمه وقت برای مادران دارای فرزند معلول



 


مدیرکل امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در حالی از تصویب طرح «تسهیلات شغلی و استفاده از خدمت نیمه وقت مادران شاغلی که دارای فرزند معلول هستند»، در مجلس شورای اسلامی خبر داد که با توجه به مشخص نشدن طریقه تامین بار مالی، طرح یادشده از سوی شورای نگهبان به مجلس عودت داده شده است.

داود عزیزی در گفت وگو با ایسنا همچنین اعلام کرد؛ طرح مذکور در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی مجلس در دستور کار قرار دارد و پس از اصلاحات انجام شده مجدداً به شورای نگهبان ارسال می شود. به گفته وی بر اساس قانون قبلی تنها زنان کارمند رسمی و ثابت که دارای فرزند معلول بودند، می توانستند از خدمت نیمه وقت استفاده کنند، اما در مصوبه جدید، قید «رسمی و ثابت» از قانون قبلی حذف شده است. مدیرکل امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به موارد دیگر این قانون ادامه داد؛ بر اساس مصوبه مجلس، همچنین «محدودیت سه سال» برای استفاده از قانون خدمت نیمه وقت برای مادرانی که فرزند معلول دارند، اعمال نمی شود و مادران می توانند برای چند سال یا حتی برای تمام مدت خدمت خود در سازمان متبوع از قانون خدمت نیمه وقت استفاده کنند.