سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تحول در منزل با این پارچه‌های زیبا (2)


شما می‌توانید با هزینه ای بسیار کم با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرح های زنده و شیک دکوراسیون خود را تغییر دهید.

وب‌سایت تزئین: شما می‌توانید با هزینه ای بسیار کم با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرح های زنده و شیک دکوراسیون خود را تغییر دهید.


پارچه و کاغذ برای تحول منزل

خانه خود را متحول کنید

6. قابی زیبا:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

یک کاغذ طرح دار زیبا با رنگی دلپذیر، هنگامیکه به روی یک قاب سیاه رنگ چسبیده شود، به یک اثر هنری تبدیل خواهد شد.

7.رومیزی:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

می‌توانید با استفاده از کاغذهای رنگارنگ یک رومیزی شیک تهیه کنید؛ به این ترتیب که نوارهایی با پهناهای متنوع اما با طول یکسان را در کنار هم چسبانده تا طولی پیدا کند که از هر طرف میز 15 تا 20 سانتی متر آویزان باشد.

8.کانون توجه:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

برای ایجاد یک کار هنری که در وسط میزتان می‌خواهید قرار دهید، می‌توانید از چندین بطری استفاده کنید؛ به این ترتیب که به صورت یک در میان بطریها را هماهنگ تزئین کنید. برای مثال یک نوار باریکی از کاغذ سبز را به صورت پاپیونی روی بطری گره کنید و دیگری را با چسباندن یک نوار پهن صورتی دور تا دور بطری تزئین کنید.

9.زیر بشقابی:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

طرح های کوچک برای زیر بشقابی مناسب نیستند. برای هماهنگ بودن طرح زیر بشقابی با دیگر تزئینات، روی میز یک طرح از رومیزی را انتخاب کنید و آن را با استفاده از دستگاه کپی 300 برابر بزرگ کنید. با رنگ صورتی یک حاشیه 5/2 سانتی متری به آن بدهید. اگر می‌خواهید زیر بشقابی شما قابلیت شستشو داشته باشد باید آن را لمینیت کنید.

10.قرار دادن نامها:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

برای هر مهمان کارتهایی به نام او تهیه کنید و در پشت صندلی آویزان کنید. می‌توانید برای آویزان کردن آنها از قلابهای پرده حمام کمک بگیرید.

11.سایبانی خنک:
پارچه و کاغذ برای تحول منزل

با استفاده از کاغذهای رنگی یک پرده زیبا تهیه کنید؛ که از دو رنگ سبز و صورتی تهیه شده باشد. مزر دو رنگ را با نواری به پهنای 5/2 سانتی متر از کاغذ با رنگ صورتی پر رنگ بپوشانید.


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت ظروف پارچه ای در منزل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحول در منزل با این پارچه‌های زیبا (1)


شما می توانید با هزینه ای بسیار کم با استفاده از پارچه و کاغذ های تزئینی و با طرح های زنده و شیک در دکوراسیون خود تغییر ایجاد کنید.

وب‌سایت تزئین: شما می توانید با هزینه ای بسیار کم با استفاده از پارچه و کاغذ های تزئینی و با طرح های زنده و شیک در دکوراسیون خود تغییر ایجاد کنید.

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

کم هزینه اما شیک: تزئینات با کاغذ

1. خودنمایی کاغذها:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

با استفاده از کاغذهای تزئینی و با طرحی شرقی، دیوارهای سفید آپارتمان و اثاثیه بی حس و حال را دگرگون کنید. اولین پروژه این است که یک نوار پهن از کاغذی رنگارنگ را به حباب ارزان قیمت آباژور با استفاده از چسب بچسبانید، سپس نوارهای باریکی از کاغذ را در بالا و پائین لبه آن اضافه کنید تا ظاهر آن تکمیل شود.

2.قابهایی از کاغذهای تزئینی:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

می توانید یک اثر هنری از کاغذهای رنگارنگ خلق کنید؛ به این ترتیب که کاغذهایی طرح دار در ابعاد 30×30 سانتی متر را ببرید. سپس روی قاب قرار دهید؛ به طوری که 2 تا 3 سانتی متر از هر طرف اضافه باشد، با استفاده از چسب اضافات کاغذ را در پشت آن بچسبانید.

3.خلاقیت و نو آوری:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

یک سینی شیشه ای مانند پنجره ای است که به شما فرصت نمایش یک کار هنری را می دهد. به این ترتیب که می توانید یک کاغذ طرح دار را در پشت این سینی بچسبانید و یا در کف آن به حالت آزاد، کاغذ را بخوابانید.

4.انتقال به سطوح نرم:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

کاغذهای معمولی برای کار روی سطوح نرم و پارچه ای مثل کوسنها مناسب نیستند. برای اینکار باید از کاغذهای حرارتی استفاده کرد؛ به این ترتیب که طرح با استفاده از اتو به پارچه منتقل می شود.

5.وسایل شخصی:

پارچه و کاغذ برای تحول منزل

فراموش نکنید که وسایلتان را با طرح های اختصاصی زینت دهید. فقط پنج دقیقه نیاز است، برای بستن یک کمربند کاغذی به دور کتابتان و چند ثانیه برای چسباندن یک قطعه کاغذ در قسمت عکس آلبومتان.