سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تحقق عجیب 12 پیش‌‎بینی بزرگ امام (ره)


حضرت امام خمینی(ره) دارای توان خاصی در پیش‎بینی‎های سیاسی بود و برخی از وقایع آینده را پیش از وقوع گوشزد كرده و هشدار می‎داد. حضرت امام خمینی(ره) دارای توان خاصی در پیش‎بینی‎های سیاسی بود و برخی از وقایع آینده را پیش از وقوع گوشزد كرده و هشدار می‎داد. ما در این مقاله به بررسی 12 پیش‎بینی مطرح‎شده توسط ایشان پرداخته در ادامه برخی از پیش‎بینی‎های ولی امر مسلمین را نیز مطرح خواهیم نمود.



به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد امسال دقت كنیم :
امسال سالگرد امام با یك حادثه مهم دیگر نیز همراه و همزمان است و آن بیداری اسلامیست ، حادثه ای و حماسه ای كه امام بزرگوار ما انتظار آن را می كشیدند ، آرزوی آن را داشتند و از آن خبر هم داده بودند ، پیش بینی می كرد امام بزرگوار حركت بیداری ملتهای مسلمان را و خداوند متعال تفضل فرمود این پیش بینی به وقوع پیوست ، همچنانی كه سقوط حكومت شوروی را پیش بینی كرد و خدای متعال آن را تحقق بخشید.

همانگونه كه می بینیم ، ولی امر مسلمین در این فراز از صحبت ها با برجسته كردن صحت پیش بینی های حضرت امام (ره) در نظر دارند كه حقیقت مهمی را برای جامعه برجسته نمایند و آن توجه و اعتماد به پیش بینی ها و بشارتهای بزرگانی چون خمینی كبیر است ، بدین منظور ما در نظر داریم كه نگاهی گذرا داشته باشیم بر برخی از پیش بینی های بزرگ بینانگذار انقلاب اسلامی و تحقق عجیب آنها.

حضرت امام خمینی(ره) از معرفت و بینش سیاسی خارق العاده ای برخوردار بود و ذهن و فكر باز و بیدارش همواره عمق رخدادها و وقایع سیاسی را می كاوید و تحلیل های روشن ارائه می داد و راه و روش های كارآمد تجویز می كرد كه به نتیجه و ثمر می نشست .

همین شم و ژرف نگری سیاسی موجب می گشت كه آن پیشوای الهی دارای توان خاصی در پیش بینی های سیاسی گردد و برخی از وقایع آینده را در سیاست خارجی جهان اسلام پیش از وقوع گوشزد نماید و هشدار دهد ما در این مقاله به بررسی 12 پیش بینی مطرح شده توسط ایشان پرداخته و در ادامه برخی از پیش بینی های ولی امر مسلمین را نیز مطرح خواهیم نمود :



نگاهی به 12 پیش بینی مطرح شده توسط حضرت امام(ره):

1- امام راحل(ره) در سال 43 ، سربازان من در گهواره ها هستند!

2 - پیش بینی فرار شاه و عاقبت رژیم پهلوی

3- پیش بینی در مورد تشكیل حكومت اسلامی در ایران

4- پیش بینی در مورد عاقبت منتظری

5- پیش بینی در مورد رهبری امام خامنه ای(مدظله)

6- پیش بینی نابودی ماركسیسم و سقوط شوروی

7- پیش بینی حمله عراق به كویت

8- پیش بینی عاقبت ذلت بار برای سران مزدور

9- پیش بینی حركت مردم مصر و عاقبت حسنی مبارك

10- پیش بینی وقوع بیداری اسلامی در منطقه

11- پیش بینی فروپاشی آمریكا از درون

12- پیش بینی فتح قدس و آزادی فلسطین



ویدیو مرتبط :
تحقق پیش بینی سال 88 امام خامنه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موقوفه خوار بزرگ در قزوین دستگیر شد/ ادعای متهم: زمین‌ها را از تعاونی دانشگاه امام خمینی(ره) گرفته‌ام



سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از دستگیری یک کلاهبردار موقوفه خوار که با جعل اسناد و مدارک جعلی اقدام به فروش زمین های موقوفه کرده بود ، خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسن ربیعی ، سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهارداشت : فردی کلاهبردار به نام سید عبدالعظیم از طریق انتشار آگهی در نشریات ، اقدام به فروش املاک موقوفات مولاوردیخانی در محور پایین پمپ بنزین دوقلو اتوبان قزوین – زنجان از پلاک 42 اصلی قزوین کرده بود که در نهایت با تلاش پرسنل پلیس آگاهی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه این فرد پس از دستگیری اعتراف و اقرار به فعالیت های خود در زمینه موقوفه خواری کرد ، افزود : متهم مدعی شد ، زمین ها را ازتعاونی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین گرفته و بعد از تفکیک اقدام به فروش کرده است.

ربیعی با اشاره به اینکه پس از دستگیری متهم و انجام تحقیقات ، پرونده در شعبه 6 بازپرسی در حال پیگیری است ، تصریح کرد : متهم زمین ها را به قطعات کوچک تبدیل کرده و هر قطعه را به مبلغ 30 تا 60 میلیون تومان به فروش رسانده است .

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد : متولی موقوفه به عنوان شاکی در دادسرا اعلام شکایت کرده است و همچنین بخش زیادی از خریداران شناسایی شدند و در حال عودت اسناد مربوطه هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : در حال حاضر متهم با سپردن وثیقه ، آزاد و در انتظار صدور کیفر خواست است.


  اخبار ورزشی  -  باشگاه خبر  نگاران