سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تجارت 230 میلیارد دلاری PayPal چگونه است؟


تجارت الکترونیک امروز دنیا، حجم قابل توجهی از گردش مالی سالانه را به خود اختصاص داده است و در این میان، سامانه‌های انتقال پول الکترونیکی مانند پی پال، نقش مهمی در این فرآیند عظیم دارند.

 
 
 
 
صبح بخیر: در ادامه سلسله مطالب باشگاه کارآفرینی دیجیتالی برترین‌ها، گفتار امروز را به معرفی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه کارآفرینی دیجیتالی اختصاص داده‌ایم. پی پال، سامانه انتقال پول الکترونیکی در دنیا، بستر موفقیت شمار زیادی از کارآفرینان دنیای دیجیتال محسوب می‌شود که در ادامه با بخشی از ظرفیت‌های کسب و کارش آشنا می‌شویم.

 کسب و کار 230 میلیارد دلاری PayPal چه گونه است؟
(پی پال، یکی از معتبرترین برندهای دنیای اینترنت به شمار می‌رود)

کارآفرینی دیجیتالی، یعنی درآمد زایی و فرصت آفرینی خلاق در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات که نمونه‌های موفق و مؤثر آن، همین گوگل و فیس بوک هست که هر روز از آن استفاده می‌کنید. در کنار این پرتال‌های ارائه دهنده خدمات تولید و به اشتراک گذاری محتوا در فضای دیجیتال، کسب و کارهای دیگری نیز فعال‌اند که به شما امکان می‌دهند تا برای خرید کالا و محصولات از طریق اینترنت، به جا به جایی پول الکترونیکی اقدام کنید. پی پال، یکی از این ظرفیت‌های مؤثر در تجارت الکترونیک محسوب می‌شود که تنها در سال 2014 میلادی، 230 میلیارد دلار پول را در بین 190 کشور جهان جا به جا کرد و از این راه ،8 میلیارد دلار درآمد زایی نمود. اکنون، بیش از 169 میلیون کاربر در 200 کشور دنیا، خرید و فروش‌های خود در میلیون‌ها سایت وب را از طریق ظرفیت‌های تجارت الکترونیک این سایت انجام می‌دهند که تقریباً نمونه مشابهی در این سطح ندارد.

 کسب و کار 230 میلیارد دلاری PayPal چه گونه است؟
(تصویر صفحه پروفایل کاربران در سایت پی پال و خدمات تراکنش مالی اینترنتی)

استفاده از خدمات پی پال، برای خریداران رایگان و برای دریافت کنندگان خدمات پی پال از جمله فروشندگان کالا و محصولات، با هزینه‌هایی همراه است که معمولاً بر اساس میزان پولی که از خریدار دریافت می‌کنند، درصدهای کمیسیون پی پال متفاوت می‌باشد. پیش از ادامه مبحث، ویدئو زیر را در 2 دقیقه مشاهده کنید.

http://www.youtube.com/watch?v=so9uIkFKCnc

انتقال پول آنلاین، هسته مرکزی استراتژی کسب و کار این شرکت آمریکایی را شامل می‌شود. این شرکت، بزرگ‌ترین مجموعه پرداخت پول در جهان می‌باشد که سایت‌های حراجی، خرید و فروش کالا و خدمات در دنیا، از مجموعه خدماتش استفاده می‌کنند. این شرکت در سال 1998 راه اندازی شد و پرتالش، اکنون در فهرست 40 پرتال پر بیننده اینترنت از نگاه الکسا، قرار دارد. شرکت حراجی آنلاین به نام eBay، مالک درصد زیادی از سهام پی پال در بورس نزدک می‌باشد.

 کسب و کار 230 میلیارد دلاری PayPal چه گونه است؟
(نسخه‌های موبایلی و تبلتی پی پال در چند سال اخیر، سبب دوبل شدن مشترکان آن شد)

افرادی که می‌خواهند از خدمات این شرکت استفاده کنند، باید به سایت متصل شده و یک حساب اینترنتی ایجاد کنند. یک حساب پی‌پال می‌تواند از طریق حساب بانکی، دفاتر خدمات مالی و یا کارت اعتباری شارژ شود. دریافت‌کنندگان از طریق پی‌پال نیز می‌توانند پول خود را از طریق چک، واریز به حساب خود در پی‌پال و یا واریز به حساب بانکی دریافت کنند.  پی‌پال روند پرداخت برای خریدهای اینترنتی، سایت‌های حراج و سایر کاربردهای اقتصادی را با دریافت هزینه انجام می‌دهد. همچنین ممکن است برای انتقال و دریافت پول نیز هزینه‌ای دریافت دارد که بسته به مقدار پول جابجا شده است. هزینه‌ها بسته به نوع ارز انتقالی، شیوه انتقال، کشور ارسال کننده، کشور دریافت کننده و مقدار پول جابجا شده متغیر هستند.

 کسب و کار 230 میلیارد دلاری PayPal چه گونه است؟
(تصویر جدیدی‌ترین ایندکس پرتال پی پال)

همچنین خریدهای انجام شده در سایت ای‌بی با کارت اعتباری و از طریق پی‌پال، اگر فروشنده و خریدار هرکدام از نوع ارز متفاوتی استفاده کنند، شامل هزینه‌ای مازاد خواهد بود. پی‌پال از ضوابط و قوانین بسیار سخت و دقیق مالی برخوردار است تا از پول شویی و انتقال درآمدهای غیرمشروع جلوگیری کند.

ارز موجود در پی پال ، تنها از طریق یک ایمیل قابل انتقال است. شما در هنگام ثبت نام یک ایمیل را به عنوان شماره حساب خود انتخاب می‌کنید که برای اینکه کسی برای شما مبلغی را واریز کند ، تنها کافی است همین ایمیل را به او بدهید و همچنین برای واریز پی پل به پی پل نیز تنها کافی است ایمیل فرد مورد نظر را در اختیار داشته باشید.

سایت‌هایی که با پی پال کار می‌کنند، به شما اجازه می‌دهند که :

• وجه را دریافت یا منتقل کنید.

•  از طریق بالانس پی پال، حساب بانکی،Credit Cardیا Debit Card خود پرداخت را انجام دهید.

•  به صورت آنلاین خرید کنید.

در واقع، انواع مختلف حساب‌ها متناسب با نیازهای شما در پی پال موجود هست. در واقع، اشخاص به دلایل مختلف از حساب پی پال استفاده می‌کنند. عده ای معمولاً برای خرید آنلایـن، عـده ای برای خرید و فروش و تعدادی هم برای تجارت تمام وقت آنلاین از حساب پی پال استفاده می‌کنند. . حساب Personal، حساب Premier، حساب Business و حساب Student که به شـما ایـن امکـان را می‌دهد تا با نوجوان خود یک حساب مشترک داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیش تر به بخش خدمات سایت پی پال در نشانی
خود سایت نیز، برای مخاطبان میلیونی‌اش در سراسر جهان، فرصت‌های خرید با تسهیلات خاص ایجاد کرده است که در بخش معاملات پرتال به نشانی https://www.paypal.com/deals/#/offers در دسترس هست.
 
کسب و کار 230 میلیارد دلاری PayPal چه گونه است؟
(تصویر بخش فرصت‌های خرید با تخفیف در پرتال پی پال)

در این بخش، تخفیف‌ها و تسهیلاتی که مشترکان پی پال در استفاده از شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات و محصولات مانند اچ پی یا تارگت، می‌توانند دریافت کنند، ارائه شده است.
پی پال، فرصت‌های پرداخت را بر روی سایت‌های مختلف و هم چنین از طریق ابزار گوناگون مانند اپلیکیشن های گوشی هوشمند فراهم می‌کند که علاقمندان به این عرصه کسب و کار دیجیتالی، می‌توانند به آدرس https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/paypal-fees مراجعه کنند.
 
کسب و کار 230 میلیارد دلاری PayPal چه گونه است؟
(معرفی خدمات گسترده پی پال برای موبایل و وب سایت‌ها)

در واقع ،پی پال، بستر کارآفرینی دیجیتالی مولد را ایجاد کرده که عاملی فرصت آفرین در اقتصاد آنلاین به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید درباره نوآوری‌های این شرکت در عرصه تجارت الکترونیک و کارآفرینی تحت وب ،اطلاعاتی به صورت روزانه کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم وبلاگ پی پال در آدرس https://stories.paypal-corp.com از دست ندهید.

 کسب و کار 230 میلیارد دلاری PayPal چه گونه است؟
(تصویر بخش وبلاگ و اطلاع رسانی پی پال)

برای خوانندگان محترمی که رشته‌های مدیریت، فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک و حتی اقتصاد می‌خوانند و به موضوعات کارآفرینی علاقمند هستند، مطالعه هفتگی این صفحه پی پال و اطلاعات مفیدش، توصیه می‌شود.

 بخش نوآورهای اجتماعی پی پال ،عنوان بخش دیگر و جالب این سایت هست که در نشانی اینترنتی https://social-innovation.paypal-corp.com ارائه شده است. در این بخش، شما می‌توانید داستان‌هایی درباره این که چطور کسب و کار این پرتال ظرف 2 دهه، به صدها میلیارد دلار ثروت دست یافت، دسترسی پیدا کنید.
 
کسب و کار 230 میلیارد دلاری PayPal چه گونه است؟
(بخش معرفی نوآوری‌های اجتماعی پرتال پی پال)

در واقع، نوآوری های اجتماعی پی پال، فرصت‌هایی هست که استراتژی مسئولیت اجتماعی پی پال (CSR) برای توسعه ظرفیت‌های مالی و خدماتی به اقشار مختلف مردم در سراسر جهان ایجاد کرده و می‌تواند  case study    خوبی برای علاقمندان به موضوعات توسعه پایدار و مسئولیت اجتماعی نظام‌های ملی در اقتصاد آنلاین باشد.

پی پال یک بستر فعال برای مدیریت تراکنش‌های مالی اینترنتی هست، همان طور که mint.com به کاربران امکان می‌دهد که تراکنش‌های مالی که توسط پی پال و پرتال‌های دیگر انجام داده‌اند را مدیریت محتوایی و تفسیری بکنند. همانند پی پال، پرتال‌هایی فعال هستند که از آن‌ها می‌توان به Squareup.com و venmo.com اشاره داشت.

همواره در روزهای زوج، با باشگاه کارآفرینی دیجیتالی برترین‌ها ،همراه سرویس موفقیت باشید.


ویدیو مرتبط :
تجارت میلیون دلاری عاج فیل $

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجارت چمدانی ۲۵ میلیون دلاری در کشور!



اخبار ,اخبار اقتصادی ,تجارت چمدانی

 

اخبار اقتصادی - تجارت چمدانی ۲۵ میلیون دلاری در کشور!

براساس گزارش گمرک ایران در ۴ ماه نخست سال جاری بیش از ۲۵ میلیون دلار تجارت چمدانی وجود داشته است. 

به گزارش فارس، بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران، طی ۴ ماه نخست سال ۹۳ حدود ۲۵ میلیون و ۵۹۸ هزار دلار و در هر روز به طور متوسط ۲۰۶ هزار دلار کالا از طریق تجارت جهانی از گمرکات مرزی به کشورهای CIS یا کشورهای مستقل مشترک‌المنافع ارسال شده است که این رقم تنها در حدود ۲۴ صدم درصد از ارزش کل صادرات کشور را تشکیل می‌دهد.
 
بر اساس آمار گمرک ایران طی ۴ ماه نخست سال ۹۲ صادرات تجارت چمدانی ۲۳ میلیون و ۳۳۸ هزار دلار بوده که معادل ۲۳ صدم درصد از ارزش کل صادرات این سال را شامل شده است و حاکی از افزایش ۹.۶۸ درصدی ارزش تجارت چمدانی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
 
همچنین گمرک آستارا با اختصاص ۷ میلیون و ۱۱۹ هزار دلار رتبه اول گمرک جلفا ۴ میلیون و ۷۲۴ هزار دلار و گمرک بیله‌سوار با ۳ میلیون و ۲۵۹ هزار دلار به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اخبار اقتصادی - فارس