سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تب فیس بوک ، از فرمانده ناجا تا شهاب حسینی


"صفحه خوش ظاهری است ولی مال من نیست .فیس بوک ما همان سایت پلیس است ."این جملات کوتاه و گویا واکنش سردار احمدی مقدم, فرمانده نیروی انتظامی است به صفحه ای که با عنوان هواداران سردار احمدی مقدم در شبکه اجتماعی- مجازی فیس بوک ایجاد شده است .

پیج هواداران سردار احمدی مقدم
صفحه ای که با عکسی خندان از سردار مزین شده است و خبرهای مربوط به فرمانده در آن منتشر میشود و ذیل آن هم بازار like ,comment هم داغ است . مشابه همین صفحات هم برای محمد رضا باهنر و شهاب الدین صدر دو نایب رییس مجلس وحجت الاسلام سبحانی نیا دیگر عضو هیات رییسه مجلس ایجاد شده است که البته جناب باهنر و صدر دخالت در طراحی و مدیریت چنین صفحاتی را تکذیب کرده اند .در روزهای گذشته طراحی فیس بوکی برای سایت رجا نیوز خبر ساز شد.

انتشار برخی عکسهای خصوصی کاربران توسط سایت مشرق نیوز نیز در هفته گذشته که در واقع گزارشی منتقدانه از عدم رعایت حرمت حریم خصوصی در این شبکه اجتماعی بود , نیز در هفته گذشته از جمله مطالب پر بیننده خیلی از سایتهای سیاسی بود و به این اعتبار باید گفت که فیس بوک , باز هم روزهای سیاست زده و داغی را سپری میکند.


ویدیو مرتبط :
فیس بوک چیست؟ کمک به اسرائیل با ورود به فیس بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام عاشقانه و زیبای شهاب حسینی به همسرش در فیس بوک بخاطر تولدش! + عکس



 
اخبار فرهنگی - پیام عاشقانه و زیبای شهاب حسینی به همسرش در فیس بوک بخاطر تولدش! + عکس

شهاب حسینی تولد همسرش را در فیس‌بوک تبریک گفت. شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون تولد همسرش را در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک تبریک گفت.

اخبار,اخبار فرهنگی,پیام  شهاب حسینی به همسرش در فیس بوک

 

به گزارش سینما خبر؛ شهاب حسینی تولد همسرش را در فیس‌بوک تبریک گفت. شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون تولد همسرش را در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک تبریک گفت. در این پیام آمده است:

اخبار,اخبار فرهنگی,پیام  شهاب حسینی به همسرش در فیس بوک

 
با عشق می‌شود گفت سلام، حال کسی را پرسید، به گل‌های باغچه آب داد و اصلا نگران نبود. این عشق از کجا آمده که معجزه می‌کند.


با عشق می‌شود به خدا رسید از همین خیابان با همین خنکای شبانگاهی که از سمت این زمستان می‌وزد.


با عشق می‌شود گفت سلام، حال کسی را پرسید، به گل‌های باغچه آب داد و اصلا نگران نبود. این عشق از کجا آمده که معجزه می‌کند. بوی سیب می‌دهد و عطر گل محمدی. یک جور اعتماد به تمام کائنات. انگار همه عاشقانه‌ها همصدا شده‌اند تا ضربان قلب تو را تنظیم کنند و لرزش دست و دل مرا.


با عشق می‌شود در شب میلاد تو در آسمان، قرص کامل ماه را به فنجان چای مهمان کرد. من عاشقم. تو خود عشقی. پس بی‌دلیل نیست که امشب می‌شود به خدا رسید ...

پریچهر بانو جان زادروزت فرخنده و مینو ...

اخبار فرهنگی - سینما خبر