سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تبلیغ خلاقانه نیسان برای جام جهانی +ویدئو


در ایالات متحده، مسابقات ورزشی یک فرصت استثنایی برای صنعت محسوب می‌شود تا محصولات خود را به نحو مطلوبی تبلیغ نمایند.

کار: در ایالات متحده، مسابقات ورزشی یک فرصت استثنایی برای صنعت محسوب می‌شود تا محصولات خود را به نحو مطلوبی تبلیغ نمایند. تبلیغات تلویزیونی مسابقات سوپر به اول (فینال فوتبال آمریکایی) از همین دسته است. اما در برابر 110 میلیون بیننده این مسابقات، 910 میلیون بیننده جام جهانی فوتبال را باید در نظر آورد.

نیسان نیز یک از شرکت‌هایی است که فرصت جام جهانی را برای تبلیغ خودروی سنترا استفاده کرده است. این تبلیغ خلاقانه را ببینید.


ویدیو مرتبط :
تبلیغ خودروی نیسان قشقایی زیبا و خلاقانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت قهرمان لیگ جهانی والیبال با ویدئو چک تغییرکرد/ آمریکا قهرمان لیگ بیست‌وپنجم شد



اخبار,مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال

اخبار ورزشی -  مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال - فلورانس
آمریکا قهرمان لیگ بیست‌وپنجم شد

تیم ملی آمریکا با پیروزی مقابل برزیل به مقام قهرمانی بیست‌وپنجمین دوره لیگ جهانی والیبال رسید.

به گزارش تسنیم، تیم ملی آمریکا با پیروزی 3 بر یک  مقابل برزیل، پر افتخارترین تیم جهان به مقام قهرمانی لیگ جهان والیبال رسید. تیم ملی آمریکا ست اول بازی را با کمک ویدئو چک با نتیجه 31 بر 29 به سود خود پایان داد. این ست به سود برزیل تمام شدخه بود که نتیجه بازبینی فیلم بازی، نتیجه بازی را برگرداند و سرنوشت لیگ جهانی 2014 را عوض کرد.

برزیلی‌ها ست دوم را 25 بر 21 بردند تا به ادامخ بازی امیدوار شوند اما شکست 25 بر 20 در ست سوم، اعتماد به نفس و آرامش را به آمریکایی‌ها بازگرداند.

ست چهارم این بازی نیز با نتیجه 25 بر 23 به سود آمریکا تمام شد تا مدال طلا و جایزه یک میلیون دلاری قهرمانی لیگ جهانی به آمریکا برسد.

 

 رده بندی چهار تیم اول لیگ جهانی
1- آمریکا
2- برزیل
3- ایتالیا
4- ایران
5- روسیه
6- استرالیا
7- صربستان
8- لهستان
9- بلغارستان
10- فرانسه

اخبار ورزشی - تسنیم