سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تبلیغات؛ ملاک انتخاب گوشی تلفن همراه در میان مردها


خانم ها در انتخاب و خرید گوشی تلفن همراه دارای سلیقه ای متفاوت با آقایان هستند.

تحقیقات انجام شده بر روی ملاک انتخاب گوشی در میان زن ها و مرد ها نشان می دهد خانمها در انتخاب گوشی مو بایل خود بیشتر از آقایان به زیبایی، اندازه ، برند ، ضمانت و تعهد به ضمانت وامکانات پرداخت از طریق موبایل اهمیت می دهند. این تحقیقات نشان می دهد آقایان معمولا به زیبایی ظاهری گوشی کمتر اهمیت می دهند و بیشتر مقاوم بودن و داشتن کارایی و کاربردها را در انتخاب ملاک قرار می دهند.
بر اساس آمار کسب شده در سال گذشته از میان جامعه شهری مشخص شد آقایان هنگام انتخاب گوشی مورد علاقه خود بیشتر از هر چیز تبلیغات را ملاک قرار می دهند تا آنجا که آنها 13 درصد بیشتر از خانم ها قبل از خرید به تبلیغات، 12 درصد بیشتر از خانم ها به خدمات پس از فروش و2 درصد بیشتر از خانم ها به کارایی و مقاوم بودن گوشی خریداری شده اهمیت می دهند.
بررسی آماربه دست آمده از این بررسی حاکی است خانم ها نیزهنگام انتخاب گوشی مورد علاقه خود 7 درصد بیشتراز مردها به زیبایی گوشی ، 12 درصد بیشتراز مردها به کوچک یا بزرگ بودن اندازه گوشی و 9 درصد بیشتراز مردها به ضمانت و تعهد به ضمانت اهمیت می دهند . همچنین جدا از ظاهر گوشی ،زنها هنگام خرید موبایل 12 درصد بیشتر از مردها به تجربیات دیگران و داشتن امکانات پرداخت از طریق موبایل بها می دهند. در این تحقیق مشخص شد هنگام انتخاب گوشی موبایل اهمیت برند و مارک برای زنها 2 درصد بیشتر از آقایان است .
در تحقیق به عمل آمده مشخص شد قیمت، تنها وجه اشتراک در میان خانم ها و آقایان هنگام انتخاب گوشی موبایل است .
 
منبع : ام بی ای نیوز


ویدیو مرتبط :
گوشی تلفن همراه 4سیمکارت خور|09190678478| بهترین گوشی موبایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دوست به خاطر سرقت گوشی تلفن همراه



 قتل دوست به خاطر سرقت گوشی تلفن همراه

 

مردی كه به قصد سرقت گوشی تلفن همراه، ۲ نفر از دوستانش را با چاقو زخمی كرده و مرگ یكی از آنها را رقم زده بود، دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان آمل تماس گرفت و از درگیری خیابانی میان ۳ مرد جوان در یكی از محله های مركزی شهر خبر داد.

ماموران آگاهی شهرستان آمل با حضور در محل حادثه مشاهده كردند ۲ مرد جوان زخمی شده اند كه هر دو به بیمارستان منتقل شدند ولی با وجود تلاش پزشكان یكی از آنها به نام پوریا بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

با هماهنگی قضایی جسد مرد جوان به پزشكی قانونی انتقال یافت. ماموران در تحقیق از مرد نجات یافته متوجه شدند عامل حادثه جوانی به نام مصطفی (معروف به داشبورد) بوده كه در جریان سرقت گوشی تلفن همراه پوریا (مقتول) این حادثه را رقم زده است.

با به دست آمدن هویت قاتل فراری، وی تحت تعقیب قرار گرفت تا این كه روز گذشته در یكی از محله های شهرستان آمل دستگیر شد.

 

اعتراف عامل حادثه

پس از انتقال متهم به قتل به پلیس آگاهی آمل، وی در بازجویی به جنایت اعتراف كرد و گفت: روز حادثه گوشی تلفن همراه پوریا (مقتول) را به امانت گرفتم تا با یكی از دوستانم تماس بگیرم.

با این ترفند گوشی تلفن همراه را به سرقت برده و در حال فرار بودم كه صاحب تلفن همراه و دوستش قصد داشتند مانع فرار من شوند كه با هم درگیر شدیم و با چاقویی آنها را زخمی كرده و متواری شدم.

متهم یادآور شد: یك روز بعد از فرار از طریق یكی از دوستان متوجه شدم پوریا فوت كرده و دوست دیگرم در بیمارستان بستری است.بنابراین گزارش، با اعتراف متهم به قتل، وی با قرار قانونی روانه زندان شد.... / جام جم آنلاین