سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تاریخچه محله «شهر نو» در تهران


«شهر نو» در اوایل دهه 50، 135هزار مترمربع مساحت داشت. این منطقه به دو قسمت اصلی و فرعی تقسیم می شد. قسمت اصلی شامل خیابان های «کمیل»، «استخر»، «قنات» و «قوام» بود که 36 کوچه داشتند و در هر کوچه 50-30 خانه وجود داشت. در هر خانه هم چندین خانواده توأمان زندگی می کردند و گاهی در یک اتاق چند مرد و زن می زیستند.


ویدیو مرتبط :
هیئت عزاداری محله نو شهر سامن - عاشورای 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ اوباش محله تهران نو، مامور پلیس را روانه بازداشتگاه کرد



مامور پلیس سه سال پس از تیراندازی به یکی از اراذل و اوباش محله تهران نو به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،اواخرفروردین ماه سال 91 تیم جنایی تهران درجریان مرگ پسر جوانی در بیمارستان قرار گرفتند.

با حضور تیم جنایی مشخص شد پسر 27 ساله به علت صدمات ناشی از اصابت گلوله جانش را از دست داده است.

با مشخص شدن علت مرگ و دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد او یکی از اراذل و اوباش تهران است که با تیر مامور پلیس مجروح شده است.

با احضار مامور پلیس به دادسرا او در بازجویی ها گفت:چهارم فروردین در کیوسک پلیس بودم که مرکز پیام از عربده کشی تعدادی اراذل در پارک اقاقیا خبر داد. به آنجا رفتم که سه اراذل و اوباش با خودرو پژو 206 فرار کردند. به تعقیب آنها پرداختم و درخواست نیروی  کمکی  کردم. وقتی نیروی کمکی آمد برای دستگیری آنها وارد عمل شدیم که "علی" یکی از متهمان موفق به فرار شد. من  اسلحه را آماده شلیک کرده بودم اما آن را داخل غلاف گذاشتم. ساعتی بعد هم موفق شدیم "علی" را که در پشت خودرو نیسان سوار شده بود دستگیر کنیم.

متهم جوان اعتراف کرد با یکی از اهالی دچار اختلاف شدیم و با شمشیر انگشت او را قطع کردم. او شکایت کرد که برای ترساندنش به مغازه اش رفتیم و عربده کشی کردیم.

مامور جوان در بازجویی ها ادامه داد:آنها را تحویل پایگاه دادیم که آنجا مشخص شد "علی"از ناحیه کمر تیر خورده است. او پس از 20 روز در بیمارستان فوت کرده است.

با اظهارات مامور پلیس 19 ساله براساس اعلام کمیسیون بررسی سلاح مقتول 15 درصد،کادر درمانی بیمارستان 5 درصد،نیروی انتظامی به علت عدم بازرسی بدنی متهم و بکارگیری مامور گشت با سابقه کمتر از دوسال 60 درصد و مامور پلیس نیز 20 درصد مقصر شناخته شدند.

سه سال پس از گذشت مرگ پسر اراذل و اوباش، تیم جنایی پایتخت در تحقیقات تکمیلی مامور جوان را به اتهام قتل عمد بازداشت کرد.

گفتنی است روز دوشنبه نیز مامور دیگری به اتهام قتل پسر جوان مظنون به سرقت از سوی بازپرس جنایی بازداشت شده بود.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران