سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بیمه عمر و آسایش دنیوی با 4 حرکت


برای تضمین زندگی و خانواده خود، تاکنون چندبار به بیمه مراجعه کرده اید؟ بین بیش از 10 شرکت بیمه گذار در ایران، آیا از خدمات تمامی این شرکت ها مطلع اید؟ در این مقاله به معرفی سه بیمه مرتبط با سلامت خانواده ها شامل بیمه اشخاص، اتومبیل و آتش سوزی به صورت جز به جز پرداخته ایم.


ویدیو مرتبط :
پرسود ترین بیمه عمر - بیمه سرمایه گذار ی -تامین آتیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲ میلیون بازنشسته ‌بیمه طلایی می‌گیرند / ‌افزایش بیمه عمر ‌‌به ۲۰ میلیون تومان



صندوق بازنشستگی کشور,بیمه طلایی بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور مطرح کرد

۲ میلیون بازنشسته ‌بیمه طلایی می‌گیرند / ‌افزایش بیمه عمر ‌‌به ۲۰ میلیون تومان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه ۲ میلیون بازنشسته ‌بیمه طلایی می‌گیرند، گفت: به هر بازنشسته‌ای که امسال به سفر زیارتی و سیاحتی اعزام شود ۶۰۰ هزار تومان کمک نقدی اعطا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس ، ایراندخت عطاریان ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی خانه مهر بازنشستگان شهرستان شیروان اظهار کرد: امسال 80 هزار نفر از بازنشستگان کشوری از وام ضروری برخوردار می‌شوند.

وی همچنین از افزایش بیمه عمر و حوادث بازنشستگان کشوری از 3 میلیون تومان به 20 میلیون تومان خبر داد.

عطاریان تصریح کرد: در حال حاضر با احتساب خانه مهر شیروان 30 خانه مهر در کشور وجود دارد.

وی هدف این خانه مهر را هدف آموزشی و پژوهشی بازارچه، هنرهای دستی، کارآفرینی ایجاد شده که در هر یک از آن‌ها یک پزشک معتمد وجود دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: امسال 2 میلیون نفر از بیمه طلایی برخورد دار می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: چنانچه بازنشستگان به صورت تعاونی تقاضای وام داشته باشند هر یک از آنان یک میلیون و 500 هزار تومان وام پرداخت خواهد شد.

عطاریان با بیان اینکه خانه مهر بازنشستگان شیروان با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد ریال احداث می‌شود، گفت: این مرکز به مدت 2 سال در صورت تأمین زمین به متراژ 2 هزار متر مربع از سوی مسئولان در فضای مناسب به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش فارس، در شهرستان شیروان بیش از 60 هزار نفر زیر پوشش تأمین اجتماعی بوده و 2 هزار و 800 نفر بازنشسته وجود دارد./فارس