سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بوهای خنك برای این روزهای گرم


در آستانه فصلی هستیم كه هوا گرم‌تر از همیشه است، بهتر است سری به شیشه عطرتان بزنید و اگر عطرتان هنوز گرم و شیرین است برای روزهای گرمی كه در پیش دارید عطری با رایحه تلخ و سرد یا خنك و ترش و میوه‌ای تهیه كنید. هیچ‌چیز خوشایندتر از آن نیست كه در گرما رایحه‌‌ای خنك به مشام‌تان برسد



رایحه ای مدرن به قدمت عشق

رایحه این عطر خوشبو الهام گرفته از داستان مشهوراست اما با رایحه‌ای مدرن‌تر.
 
از آن‌جایی كه گل همواره سمبل عشق و محبت است، طراحی گل و ربان‌های سرخابی رنگ روی بطری شیشه زیركانه انتخاب شده است تا هماهنگی بین طراحی شیشه و رایحه گل عطر ایجاد شود. رایحه این عطر مشابه رایحه عطر ریچی ریچی و دیور چری بوده كه در تركیباتش ردپایی از عسل، یاس و... دیده می‌شود.





مواظب باشید معتاد رایحه اش نشوید

یكی از تولیدات قدیمی برند Yvs عطری مشهور با نام opium بود كه رایحه‌ سنگین، تلخ و بسیار كلاسیكش برای افراد مسن مناسب بود، اما این‌بار تولید جدید Opium با سبكی جوان‌تر و رایحه‌ای سبك و مدرن كه در تركیباتش فلفل، گل گارینا، سوسن، یاس و چوب صندل وجود دارد در شیشه زیبا و پهن به رنگ آبی كاربونی عرضه شده كه در مركز شیشه دایره‌ای طلایی رنگ و شفاف قرار دارد. در طراحی بطری، دربی روی عطر وجود نداشته و اسپری طلایی رنگ مستقیم روی شیشه كار شده است كه در 2 سایز 50 و 90 میل در بازار موجود است. رایحه این عطر به گونه‌ای است كه دوست دارید در روز چند‌‌بار به سراغش بروید و با نفس عمیق استنشاقش كنید كه برای سنین 25 سال به بالا برای هر مكانی به جز زمانی كه تیپی اسپرت دارید پیشنهاد می‌شود.





خوشمزه و خوشبو

رایحه این عطر كه اغلب در تركیبات این گونه رایحه‌ها از میوه و گل و با اسانس‌های شكلات، آبنبات، ‌شكر و كارامل استفاده می‌شود. رایحه عطرهارا هم به صورت گرم و هم خنك در بازار می‌توانید پیدا كنید. عطر VIP با رایحه‌ای معتدل و وانیلی برای روزهای گرم در مكان‌های نیمه‌رسمی برای خانم‌های جوان پیشنهاد می‌شود.





پیچیده و شیك

جدیدترین محصول زنانه DSQUARED كه با دارا بودن رایحه‌ای كه بوی نم جنگل و چوب دارد، شیك بودن خود را حفظ كرده است. رایحه با طراوت و تلخ‌ كه یادآور روزهای آفتابی و گرم تابستان است در 2 سایز 50 و 100 میلی تولیده شده. رایحه این عطر برای خانم‌هایی كه به بوهای عجیب و پیچیده علاقه‌مندند در محیط‌های كاری و نیمه‌رسمی پیشنهاد می‌شود. 





مناسب برای مشكل پسند ها Dahlia Noir

معروف به كوكب سیاه؛ بالاخره برند ژیوانژی هم مثل سایر رقبای خود در صنعت عطرسازی عطری كه نام Nior را یدك بكشد، تولید كرده است؛ رایحه‌ای كه جذاب و یادآور رایحه‌های عطرهای شنل است. رایحه تلخ و پودری این عطر با تركیبات فلفل صورتی، وانیل،‌ نعنای هندی، مشك و رز با ظاهری شیك و شیشه‌ای T شكل بیانگر شیك و كلاسیك بودنش است كه برای خانم‌های مشكل‌پسند انتخاب هوشمندانه‌ای است.





ملایم و همه پسند

رایحه‌ای بسیار خنك، مدرن و ملایم كه با ته‌مایه بوی گل آلدئید برای مكان‌های نیمه‌رسمی پیشنهاد می‌شود. رایحه این عطر برای سن خاصی تعریف نمی‌شود.





بمب گل

اگر از طرفداران سری عطرهای kenzo هستید، گرمای تابستان امسال زمان مناسبی برای انتخاب رایحه خنك این عطر با تركیبات متفاوتش است.  تركیبات رایحه Flower by kenzo summer 2011 مشابهت زیادی به رایحه Flower by kenzo spring دارد كه به صورت محدود تولید شده است؛ رایحه‌ای ملایم و خنك كه جزو دسته عطرهای گلی قرار دارد و همانطور كه از نامش پیداست رایحه‌ای است كه برای مكان‌های رسمی در روزهای گرم تابستان پیشنهاد می‌شود.





خنك و دوست داشتنی

عطر زنانه گوچی فلورا كه در پاییز گذشته تولید شده بود، این‌بار گوچی فلورا رایحه‌ای خنك با طراحی جدید برای روزهای گرم عرضه كرده كه طراحی شیشه‌اش با نمونه قبلی تفاوت چندانی نكرده است، تنها نوار طلایی دورجعبه و در شیشه عطر كه در نمونه قبلی مشكی بود به رنگ سفید تغییر كرده است. رایحه‌ای خنك كه در گروه عطرهای گلی قرار می‌گیرد كه نسبت به رایحه نمونه قبلی كمی تلخ و ترش‌تر به نظر می‌رسد. اگر از علاقه‌مندان رایحه‌های عطرهای گلی هستید مطمئن باشید رایحه این عطر موردپسندتان قرار خواهد گرفت.





فاكتورهای مهم در انتخاب برترین عطرهای سال 2010 و 2011

امسال اولین دوره انتخاب برترین عطرسال در Del Aqua ایتالیا برگزار شد. در این گزینش 2 عطر Gucci Gilty  زنانه و Bleu de chanel مردانه به عنوان برترین رایحه در میان عطرها انتخاب شدند. پیچیدگی رایحه یكی از فاكتورهایی است كه در این انتخاب‌ها مورد توجه عموم قرار می‌گیرد. تركیب حرفه‌ای اسانس‌ها، به گونه‌ای كه عطر را در عین منحصربه‌فرد بودن با رایحه‌ای پیچیده به نحوی كه توازن و تعادل در تركیبات عطر رعایت شود و حس خالق عطر با نوآوری كه در انتخاب تركیبات رایحه و ظاهر بطری شیشه عطر به كار می‌برد به گونه‌ای باشد كه موردپسند اكثریت قرار بگیرد، از جمله عواملی است كه در این گزینش به آن توجه می‌شود.عطر زنانه گوچی گیلتی با رایحه ای كه غالب گل دارد و در تركیباتش از فلفل صورتی،گل یاس،عنبر و نعنا هندی استفاده شده علاوه بر داشتن ظاهری شكیل و زیبا رایحه ای دارد كه در هنگام تست اولیه بویی خنك و تند را به مشام می رساند اما بعد از گذشت چند دقیقه تندی فلفل صورتی را در كنار آرامش  رایحه گل یاس تجربه خواهید كرد. اگر از طرفداران رایحه های برند شنل هستید، این را می دانید كه عطرهای این برند همیشه حرفی برای گفتن دارند، این بار عطر Bleu de Chanel با رایحه ای خنك وتلخ برای آقایان مدرن و اسپرت پوش رایحه ای پیچیده و مرموز را تولید كرده است.




ویدیو مرتبط :
بوهای سوكی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در 7 روز، 2 کیلو گرم کم کنید



 

 

رژیم غذایی


خيلي از ما براي حضور در مراسمي خاص دوست داريم در ايده آل ترين شرايط مان قرار داشته باشيم. داشتن فيزيکي مناسب هم يکي از اين ايده آل هاست.


جالب اينجاست بدانيد با يک برنامه رژيمي و ورزشي مناسب مي توانيد در يک هفته 2 کيلوگرم وزن کم کنيد. در يک رژيم موفق و سالم به هيچ وجه به بدن گرسنگي نمي دهند.
رمز موفقيت در چنين رژيم هايي استفاده از موادغذايي مناسب و ترکيبي از غذا هاست. در رژيم هاي سخت و غير اصولي در بسياري از موارد سلامت بدن تهديد مي شود و در عين حال حفظ آن هم دشوار است. اين در حالي است که حفظ وزني که با اين رژيم حاصل شده هم موقتي است. در حقيقت کم غذا خوردن رمز اصلي در کم کردن وزن است. وقتي همه قصد داريد در زمان کوتاه وزن کم کنيد بايد تلاش بيشتري کنيد اما مطمئناً چون به خاطر هدفي خاص اين کار را کرده ايد از نتيجه به دست آمده لذت بيشتري خواهيد برد.
در اينجا به شما خواهيم گفت که با يک رژيم غذايي صحيح و تمرينات ورزشي چگونه در يک هفته 2 کيلو گرم وزن کم کنيد.


تمرينات ورزشي

براي لاغر شدن لازم نيست که با ورزش هاي سنگين و طولاني خودتان را خسته کنيد. به طور کلي 30 دقيقه ورزش براي 3 تا 5 روز در هفته براي کم کردن وزن توصيه مي شود. البته اگر مي خواهيد در زمان کوتاهي وزن کم کنيد هر چه بيشتر ورزش کنيد بهتر خواهيد بود. براي ورزش کردن هم حتماً لازم نيست که به باشگاه برويد. شنا کردن، پياده روي و حتي اسکيت که بتوانيد از آن لذت ببريد به شما کمک خواهد کرد از وزن اضافه خود خلاص شويد.

 

رژیم غذایی


برنامه غذايي

اگر مي خواهيد در يک هفته دو کيلوگرم وزن کم کنيد رمز موفقيتتان در تنظيم يک برنامه غذايي خواهد بود.
بايد برنامه غذايي خود را براي هفت روز به طور کامل بنويسيد. اين کار کار باعث خواهد شد به برنامه تان پايبندي بيشتري داشته باشيد. همه مواد غذايي و آشاميدني هايي که قرار است در طول روز مصرف کنيد را بر روي کاغذ بياوريد. رمز اصلي کاهش وزن اين است که در روز چهار وعده غذايي بخوريد که تلفيقي از پروتئين ها، کربوهيدراتها، ميوه و سبزيجات باشد.

در طول اين هفت روز خوردن اسنک ها، شيريني و شکلات، سودا و نوشابه را بايد فراموش کنيد. گرفتن رژيم کار دشواري است حتي اگر هفت روز باشد. در اين هفت روز براي دستيابي به نتيجه دلخواه نبايد براي خوردن غذاهايي که دوست داريد وسوسه شويد و بايد همواره به ياد آوريد که پس از اين هفت روز به نتيجه اي که مي خواهيد دست خواهيد يافت.

اگر در طول اين هفت روز توانستيد دو کيلوگرم وزن کم کنيد ممکن است بخواهيد آن را ادامه دهيد اما به ياد داشته باشيد که هرگز نبايد به خودتان فشار بياوريد. موفقيت شما به اراده و تلاشتان بستگي دارد و بايد بدانيد اگر مي خواهيد براي خودتان وزن کم کنيد آنگاه حتماً موفقيت در تير رس شما خواهد بود.