سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

به کمک این میوه ی فصل به جنگ افتادگی پوست بروید!



افتادگی پوست,ماسک انگور, ماسک ضد افتادگی

افتادگی و شل شدن پوست بزرگ ترین عامل پیری پوست به حساب می آید و به دلیل اینکه بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای جوان ماندن پوست هستند بهتر است پیشگیری را جایگزین درمان کنیم :

انگور از جمله میوه هایی است که از عصاره ی آن در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص کرم های لیفتینگ و لوسیون ها استفاده می شود ، علت هم آن است که انگور سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و پاک کنندگی است خواص آنتی اکسیدانی یک میوه از بین بردن سلول های سرطان زا و محکم شدن پوست می شود ، معمولا میوه هایی که خاصیت اسیدی دارند خواص پاک کنندگی هم دارند ، انگور هم جزو این دسته از میوه هاست .

اغلب افرادی که دچار افتادگی پوست می شوند می توانند از ماسک های جوان کننده و استحکام بخش پوست استفاده کنند.


ماسک ضد افتادگی پوست انگور :

مواد لازم :
انگور هسته دار ۴ عدد


دستورالعمل :
انگورها را در ظرفی ریخته و کمی بجوشانید تا پوست آن ها جدا شود،  سپس آن ها را بکوبید تا کاملا نرم و یکدست شود ، ماسک شما آماده است ، ماسک را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی پوستتان قرار دهید و از مالیدن ماسک اطراف چشم و دهانتان بپرهیزید و بعد از مدت تعیین شده صورتتان را با آب ولرم بشویید و با آب سرد آبکشی کنید ، از آنجا که  این ماسک حاوی اسیدهای طبیعی است بعد از استفاده از ماسک ، کرم مرطوب کننده برای آبرسانی به پوستتان استفاده نمایید.
منبع: آرایشیک

 


ویدیو مرتبط :
با ورزش و تغذیه مناسب در جوانی به جنگ پوکی استخوان بروید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این میوه به جنگ کلسترول بروید


نتیجه‌ی بررسی‌ها در انگلستان نشان می‌دهد که مصرف هر روزه سیب، کلسترول خون را پایین می‌آورد.

خبرگزاری ایرنا:‌ نتیجه‌ی بررسی‌ها در انگلستان نشان می‌دهد که مصرف هر روزه سیب، کلسترول خون را پایین می‌آورد.

محققان انگلیسی معتقدند که سیب از ماده‌ای به نام پکتین که فیبر محلولی دارد، تشکیل شده است.

پکتن موجود در میوه‌ی سیب باعث کاهش میزان کلسترول بد (LDL) خون از طریق کاهش جذب چربی می‌شود.

هم زمان، پکتین میزان کلسترول خوب(HDL) شما را که برای مصارفی مانند تولید هورمون‌ها مورد نیاز هستند، افزایش می‌‌دهد. افزایش میزان HDL منجر به کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی می‌شود.

همچنین افرادی که می‌خواهند لاغر شوند، می‌توانند از سیب استفاده کنند. سلولز و پکتین موجود در این میوه، قدرت سیر‌کنندگی زیادی دارد.