سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بهشتی برای خرید شما ساخته ایم


كالاشهر، اولین فروشگاه حاشیه شهری در ایران است كه اقدام به عرضه كالاهای مختلفی مثل فرش، كالای خواب، مبلمان، پارچه، لوازم خانگی و . . . كرده است.





صبح بخیر: كالاشهر، اولین فروشگاه حاشیه شهری در ایران است كه اقدام به عرضه كالاهای مختلفی مثل فرش، كالای خواب، مبلمان، پارچه، لوازم خانگی و . . . كرده است. جالب است بدانید بسیاری از فروشگاه های معتبر امروزه، همان فروشگاه های حاشیه شهری می باشد. كالاشهر هم با هدف توزیع كالا با قیمت و كیفیتی یكسان احداث شده و به عرضه این محصولات با قیمتی 10 تا 30 درصد پایینتر از بازار می پردازد. در رابطه با شبكه توزیع و برنامه های آتی كالاشهر گفتوگویی داشتیم با مهندس شهرجردی. او می گوید: «سبك توزیعی كه كالاشهر به دنبال اجرای آن است، كاملا مطابق استانداردهای فروشگاهای معتبر مشابه در دنیاست.»

خرید جهیزیه 30 درصد پایینتر از قیمت بازار

مدیریت و كارشناسان شهرك فروشگاهی كالاشهر در حال بررسی هستند تا تخفیفات ویژه ای در فصل های مختلف سال برای هموطنان عزیز پیشبینی کنند. ضمن اینكه قیمت ها در كالاشهر بین 10 تا 30 درصد پایینتر از قیمت های موجود در بازار است؛ یعنی اگر فردی كل جهزیه اش را از كالاشهر به ارزش مثلا 15 میلیون تومان خریداری كند تقریبا 5/4 میلیون تومان كمتر از بازار هزینه پرداخت كرده است. همچنین در صورت خرید یكجای جهیزیه، كالاشهر عروس و داماد را به یك سفر مشهد مقدس مهمان می كند. از طرف دیگر مجموعه كالاشهر درصدد است تا مذاكراتی با بانك ها و لیزینگ ها انجام دهد تا مردم خریدهایشان را در اقساطی طولانی مدت و با قیمتی مناسب بپردازند

بهشتی برای  خرید شما ساخته ایم

از شبكه توزیع كالا چه می دانید؟

در توزیع بعضی از كالاها مثل یك بطری شیر، قیمت در هر نقطه ای از كشور برای مصرف كننده یكسان است؛ یعنی مردم یك بطری شیر را در تهران، مشهد و بندرعباس با هزینه ای یكسان تهیه می كنند. این قدرت شبكه توزیع است كه منجر به یكسان سازی شده است كه هم برای توزیع كننده و هم برای مصرف كننده منفعت دارد. همچنین در توزیع كالاهایی كه برند هستند، باز هم این شرایط یكسان است. در داروخانه ها هم به همین شكل است. اما متاسفانه در بخشهایی مثل حوزه نساجی، مبلمان و لوازم خانگی غیر برند، این امر محقق نشده است؛ یعنی حتی در تهران و نقاط مختلف آن هم این دست كالاها با قیمت هایی متفاوت عرضه می شوند. آسیب این تفاوت قیمت را در گام اول، مصرف كننده و در مرحله بعد، خود تولیدكننده می بیند؛ چون اگر تولید كننده شرایط و هزینه ای یكسان برای توزیع كالایش داشته باشد، می تواند میزان فروشش را بالا ببرد و در بازار هم مطرح شود.

بهشتی برای  خرید شما ساخته ایم

اما ناهمگنی در توزیع باعث می شود هم مردم كالای باكیفیت را درست نشناسند و هم تولیدكننده نتواند میزان فروشاش را بالا ببرد. همچنین مشكل بزرگ دیگری كه شبكه های  توزیع دارد این است كه یك كالای مرغوب ایرانی با كیفیتی بالاتر از نمونه های مشابه خارجی در فروشگاهی عرضه می شود كه كالاهای نامرغوب چینی به فروش می رساند. متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم، كالای چینی در چنین فروشگاه هایی كالای باكیفیت ایرانی را زیر سوال می برد و جالب اینكه اكثر مشتریان، در چنین شرایطی از كالاهای ایرانی فاصله می گیرند. این موضوع كاملا اشتباه است. كیفیت بسیاری از كالاهای ایرانی در حوزه های مختلف كاملا با نمونه خارجی آن قابل رقابت است؛ به شرط آنكه روش توزیع و معرفی درستی در كشور پیاده شود. به همین دلیل سبك توزیعی كه كالاشهر به دنبال آن است مطابق استانداردهای بین المللی فروشگاهای مشابه است تا كالاهایی با كیفیت و قیمت یكسان را به دست مصرف كننده برساند.

جالب است بدانید بسیاری از فروشگاه های معتبری كه در اقصی نقاط دنیا امروزه نامشان به گوش شما آشناست، در گروه فروشگاه های خارج شهری قرار می گیرند. از فواید این فروشگاه ها می توان به فضای بزرگ، تنوع بالا، جای پارك مناسب و توزیع كالا با قیمت و كیفیتی یكسان اشاره كرد. در چنین فروشگاه هایی، كالاها مستقیما از تولید كننده خریداری و كیفیت ها كاملا بررسی می شوند؛ بنابراین هر محصولی با هر كیفیتی وارد چنین فروشگاه هایی نمی شود.

بهشتی برای  خرید شما ساخته ایم

جشنواره  تور خرید

از مردادماه امسال طرحی با عنوان تورهای خرید در دست اجراست. مردم با كالاشهر تماس می گیرند و از طرف دفتر مركزی هماهنگی های لازم صورت می گیرد تا بتوانند در گروه هایی حداقل 10 نفره از فروشگاه بزرگ كالاشهر بازدید كنند. مثلا در هر منطقه 10 خانم و آقایی كه قصد تعویض لوازم منزل یا خرید جهیزیه برای دخترشان را دارند، می توانند در این تور شركت و از كالاهای متنوع فروشگاه بازدید كنند. در این تورهای یك روزه از مشتریان پذیرایی می شود و كالاهای خریداری شده آنها (اگر تعداد كالا زیاد باشد) بدون هزینه تا درب منزل برایشان ارسال می شود. در این تور یك روزه، راهنمایی های تخصصی در رابطه با خرید هر كالا توسط لیدرها و مسؤلان هر بخش به مشتریان ارائه می شود.  برای ثبت نام در این تور، متقاضیان می توانند با شماره تلفن ها 35029-33850560 تماس بگیرند.

آدرس: اتوبان امام علی، بعثت شرق، اتوبان امام رضا، بعد از بازار گل، كالاشهر  



ویدیو مرتبط :
ریحانه بهشتی، بهشتی شد (خواهر شهید پرویز بهشتی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهشتی برای خرید تهرانی ها


خیلی وقت‌ها موقع خرید به این موضوع فکر کرده‌ایم که ای کاش مجموعه‌ای وجود داشت که می‌توانستیم همه خریدهایمان را با قیمت و کیفیت مناسب از یک محل تهیه کنیم.

 
 
 
 
  صبح بخیر: خیلی وقت‌ها موقع خرید به این موضوع فکر کرده‌ایم که ای کاش مجموعه‌ای وجود داشت که می‌توانستیم همه خریدهایمان را با قیمت و کیفیت مناسب از یک محل تهیه کنیم. به همین دلیل است که در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا، فروشگاه‌هایی در حاشیه شهر ساخته می‌شود تا کالاهای مختلف را در تنوع بالا و قیمت مناسب در یک مکان عرضه کنند. وجود فروشگاه‌هایی در حاشیه شهر، باعث می‌شود حجم ترافیک شهر و گرانی  و بلاتکلیفی در انتخاب، کمتر آزارمان بدهد. جالب است بدانید اخیرا و برای اولین بار در تهران مجموعه‌ای با همین کاربرد، به نام «کالاشهر» راه اندازی شده است.

بهشتی برای خرید شما ساخته‌ایم

خرید جهیزیه چه آسان!
اگر می‌خواهید جهیزیه تهیه کنید و نمی‌دانید از کجا، حتما سری به کالا شهر بزنید. این مجموعه با در اختیار داشتن فضایی کم نظیر به عرضه کالاهایی مانند مبلمان، فرش، لوازم خانگی، لوازم دکوری، کالای خواب و حمام و حتی پارچه‌های مختلف پرداخته است. همچنین علاوه بر امکان خرید کالایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، می‌توانید هزینه را در اقساطی طولانی و بدون پیش پرداخت بپردازید.

دیگر نگران جای پارک ماشین نباشید!
یکی از استانداردهای ساخت چنین مجموعه‌هایی که از مرکز شهر فاصله دارند این است که فضایی برای رستوران، کافی شاپ و بازی کودکان وجود داشته باشد، که در این مجموعه این استانداردها لحاظ شده است. همچنین کالاشهر به دلیل وسعت کم نظیرش امکان استقرار بیش از 3000 ماشین در فضای پارکینگش را به صورت رایگان برای مشتریانش مهیا کرده است. این مهم باعث می‌شود تا شما بدون دغدغه از خرید کردن لذت ببرید.

چرا کالاشهر؟
به تمام مزایایی که این مجموعه دارد این را هم اضافه کنید: کالاشهر در چرخه فروش‌اش، بسیاری از واسطه‌ها را حذف کرده، به بیانی دیگر محل را برای حضور مستقیم تولیدکنندگان معتبر فراهم نموده است و توانسته شرایطی فراهم نماید تا قیمت‌های کالاها حتی از مراکزی که محصولاتی ارزان قیمت عرضه می‌کنند هم مناسب‌تر باشد! به همین خاطر است که قیمت‌ها در کالاشهر30 تا 40 درصد ارزان‌تر از فروشگاه‌های سطح شهر است.

•    فرش: فرش‌های آویخته از دارهای این سالن با کیفیت و قیمت‌هایی متنوع عرضه می‌شود تا همه بتوانند بسته به سلیقه و بودجه‌شان اقدام به خرید بکنند. هدف سالن فرش کالاشهر این است که بتواند به منحصر به فرد ترین مجموعه فرش ایران تبدیل شود. فرش‌های این سالن دارای حداقل 24 تا 36 ماه گارانتی می‌باشد. نکته جالب اینکه شما می‌توانید فرش‌های دست دوم منزلتان را به کارشناس این مجموعه نشان دهید تا قیمت کارشناسی آن را به شما اعلام و در مرحله بعد اگر تمایل داشتید فرش را از شما خریداری و به ازای آن کالای دیگری را به شما تقدیم نمایند.


بهشتی برای خرید شما ساخته‌ایم

•    پارچه، کالای خواب و حمام و لوازم دکوری: هر آنچه از منسوجات خواب، حمام، آشپزخانه و دکوری می‌خواهید در این سالن وجود دارد. این سالن همچنین دارای کلکسیونی بی نظیر از حوله‌های ایرانی و خارجی می باشد. تمام این محصولات با استفاده از الیاف و نخ‌های مرغوب، ضد حساسیت و بادوام تولید شده است. همچنین اگر به دنبال پارچه‌های مختلف، ملحفه‌ای، چادری، فاستونی، مجلسی و... هستید حتما سری به این سالن بزنید و از قیمت‌ها و کیفیت بسیار مناسب آن شگفت زده شوید! در این سالن کالاهای بی نظیر با تنوعی بالغ بر 3000 مدل در دسترس شما می باشد.

بهشتی برای خرید شما ساخته‌ایم
   
•    مبلمان: در این مجموعه سه سالن با وسعت 5500 متر به نمایش مبلمان اختصاص داده شده است. در این سالن‌ها امکان بازدید از 2000 مدل مبل فراهم شده است. در سالن‌های مبل کالاشهر، قیمت‌ها در یک فضای کاملا رقابتی تعیین می شود. زیبایی، کیفیت و قیمت مناسب برگ برنده بخش مبلمان این مجموعه است. همچنین انواع مبلمان راحتی، نیم ست، استیل و... در تنوعی بی نظیر موجود است. اگر نیت شما خرید مبلمان باشد، بعید به نظر می‌رسد که به این سالن‌ها سری بزنید و دست خالی از مجموعه خارج شوید.

بهشتی برای خرید شما ساخته‌ایم

•    لوازم خانگی: حذف واسطه، در قیمت تمام شده لوازم خانگی بسیار تاثیر گذار است. در این سالن از برندهای مختلف ایرانی و خارجی کالاهایی با قیمت‌های مختلف وجود دارد. یخچال، گاز، تلویزیون و دیگر کالاهای مورد نیاز منزلتان را با قیمتی بسیار پایین‌تر از فروشگاه‌های دیگر، از کالاشهر خریداری کنید. کالاهایی با تکنولوژی جدید، حتی سریع‌تر از بازار در کالا شهر عرضه می‌شود. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های لوازم خانگی از برندهای مختلف را که هنوز در بازار موجود نیست، از این سالن خریداری کنید.

بهشتی برای خرید شما ساخته‌ایم

مهمانی بزرگ در کالاشهر

به مناسبت ماه رمضان هر شب بعد از افطار، مراسمی  با حضور هنرمندان صدا و سیما در مجموعه کالاشهر برگزار می‌شود. این مراسم با حضور هنرمندانی مثل روزبه نعمت‌الهی، مجید اخشابی، فریدون بیگدلی و... برگزار می‌شود. از دیگر برنامه‌های کالاشهر برای این مراسم، حضور گروه‌های کودک شامل: عموهای فیتیله‌ای، محله رنگین کمان، پنگول و... گروه‌های تواشیح و بازارچه خیریه است.

شما خانواده‌های عزیز، حضور در این مراسم را مهمان کالاشهر هستید. (ورودی رایگان)

تلفن جهت هماهنگی: 33850560


آدرس: اتوبان امام علی، بعثت شرق، جاده خاوران، بعد از بازار گل امام رضا، کالاشهر
تلفن: 35029

سایت: www.kalashahr.ir