سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بهترین کیف‌های عصر، مهمانی و شب


بهترین‌های انتخابی کارشناسان مجله «اله» (Ele) را در این شماره معرفی کردیم تا دست‌تان برای خرید و انتخاب باز باشد. اینها مجموعه کیف‌های شب و عصر طراحان مطرح دنیاست.


مجله زندگی ایده آل: بعد از طراحان و شرکت‌های تولیدکننده پوشاک و اکسسوری‌های زنانه و مردانه، نوبت به کارشناسان و منتقدان این حوزه می‌رسد که تازه‌های رسیده در هر فصل را ارزیابی كرده و فهرستی از بهترین‌ها را معرفی کنند. بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند و آراسته منتظر اعلام نظر منتقدان هستند تا بهترین‌های آنها را خریداری کنند. بهترین‌های انتخابی کارشناسان مجله «اله» (Ele) را در این شماره معرفی کردیم تا دست‌تان برای خرید و انتخاب باز باشد. اینها مجموعه کیف‌های شب و عصر طراحان مطرح دنیاست که مورد توجه و تایید کارشناسان این حوزه قرار گرفته است. بی‌شک نمونه‌های این محصولات به زودی وارد بازار ایران می‌شود:

 کیف‌های شب مکعب مستطیلی کوچک امسال در مجموعه زمستان طراحان زیاد دیده می‌شود. ابتکار این طراح استفاده از ورق چوب برای نقش دادن به بدنه این کیف است. برای تبدیل کردن آن به یک کیف مجلسی هم از سنگ‌های درشت رنگی استفاده شده که برق خوبی برای مهمانی‌های شب دارند.




 به این نمونه کیف‌ها پاکت گفته می‌شود چون در طراحی آنها از پاکت‌های کاغذی الهام گرفته شده است. این کیف‌ها در مجزا ندارند و دهانه آنها با استفاده از آهنربا بسته می‌شود. در طراحی این کیف از ترکیب چرم نقشدار و پوست استفاده شده و محصولی از شرکت بربری است. این کیف هم برای مهمانی‌های عصر و هم شب مناسب و چشمگیر است.




 این هم یک نمونه کیف عصر برای کسانی که کیف‌های کوچک نیاز آنها را برطرف نمی‌کند و حتی در یک برنامه عصر، احتیاج به کیف بزرگ‌تری برای حمل وسایل خود دارند. امسال را باید سال بازگشت کیف‌های کیسه‌ای اعلام کرد حتی نمونه دوشی آنها. این طراح 2 قطعه فلزی به کیف اضافه کرده که باعث می‌شود کمتر حالت شل و افتاده داشته باشد.
 



کیف‌های پاکت‌نامه‌ای، سال گذشته بازار داغی داشتند ولی هنوز ردپای آنها در مجموعه‌های طراحان دیده می‌شود و در مجموع از آن دست کیف‌های کلاسیک هستند که همیشه برای مهمانی‌های عصر و شب گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. این کیف با رنگ خاص که بادمجانی تیره است، در شرکت جیوانجی طراحی و تولید شده است.




 این هم یک کیف مکعب مستطیلی دیگر ولی خلاقیت طراح در قرار دادن قفل به جای بالای کیف در کناره آن است. در یک قضاوت کلی، شرکت لانوین را باید خلاق‌ترین و موفق‌ترین طراح کیف برای پاییز و زمستان امسال معرفی کرد. استفاده از ردیف به هم پیوسته نگین روی این کیف چرم باعث شده تا جلوه خاصی داشته باشد.




 این هم نمونه دیگری از کیف کیسه‌ای دوشی است که در تولید آن از پوست با طرح پلنگی استفاده شده است. برای بند و دسته کیف هم چرم مشکی به كار فته است. طراحان به خوبی می‌دانند که طرح پلنگی همیشه در بین خانم‌ها محبوبیت دارد.




 لقب خاص‌ترین طراحی را می‌توان به این کیف ژیل سندلر داد. این کیف دقیقا شبیه یک پاکت کاغذی است ولی در تولید آن به جای کاغذ از چرم نرم شل استفاده شده؛ به همین دلیل این کیف به راحتی شکل می‌گیرد. طراحان ژیل سندلر به جای در آهنربایی از زیپ برای بستن این پاکت جذاب استفاده کرده‌اند.




 این کیف کوچک هم مناسب کسانی است که به مدل‌های خاص علاقه دارند. فیلیپ لیم، طراح این کیف، یک کیف چرم ساده با در زیپی را با افزودن پوست تبدیل به کیفی متفاوت کرده است. پوست به کاررفته در این کیف با پوست‌های رایج در صنعت پوشاک متفاوت است. پشمالو بودن این قطعه پوست دلیلی برای جلب توجه در این کیف است.




نمونه دیگری از کیف مکعب مستطیلی کوچک که طراح برای آراسته کردن آن از ترکیب مهره و سنگ استفاده کرده است. ترکیب مشکی و قرمز یک ترکیب کلاسیک برای موقعیت‌های رسمی است.



ویدیو مرتبط :
تریلر سوفیا در مهمانی شب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شش مدل كیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب


كارشناسان مد، بهار و تابستان را روزهای سبكی می‌دانند. روزهایی كه نیازی به همراه بردن دستكش، چتر و. . . نیست و می‌توانید خیلی سبك حتی با یك كیف كوچك از خانه خارج شوید. از سوی دیگر عصرهای تابستان بلند است.


مجله زندگی ایده آل: كارشناسان مد، بهار و تابستان را روزهای سبكی می‌دانند. روزهایی كه نیازی به همراه بردن دستكش، چتر و. . . نیست و می‌توانید خیلی سبك حتی با یك كیف كوچك از خانه خارج شوید. از سوی دیگر عصرهای تابستان بلند است و جان می‌دهد برای دورهمی و كافه‌نشینی و خلاصه خوش‌گذرانی. برای خانم‌ها حضور در چنین برنامه‌هایی با دغدغه همیشگی «چی بپوشم» همراه است. سوالی كه ما سرسختانه می‌كوشیم جواب دهیم و حالا یك پیشنهاد ویژه برای خانم‌ها داریم. برای ستی فاخر و شیك در عصرهای تابستان امسال از كیف‌های دستی كه با عنوان «كلاچ » شناخته می‌شوند، استفاده كنید. كیف‌هایی كه در گروه كیف‌های كوچك قرار می‌گیرند و در دست حمل می‌شوند. با جدیدترین مدل‌های كلاچ آشنا شوید:

 كیفی به اندازه كیف پول

شش مدل كیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب

این كیف كوچك كه در مجموعه تابستانه طراحانی چون شنل، ولنتینو، آرمانی و. . . به چشم می‌خورد، فضای كوچكی به اندازه مقداری پول، كارت بانك، موبایل و درنهایت یك رژلب دارد اما جلوه‌ای رسمی و خاص به ست تابستانی شما می‌دهد.


 دكوری مدرن

شش مدل كیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب

طراحانی مانند ورساچه هم كیف‌های كوچك مناسب برای عصرانه‌های بهاری امسال به شما پیشنهاد می‌كنند اما به شیوه‌ای متفاوت. به نظر آنها بهتر است این كیف‌ها دكوری متفاوت داشته باشند و به جای قفل و زنجیرهای مرسوم از نگین‌های درشت، تكه‌های ریز یا درشت جواهرات، سنگ و. . . برای دكورشان استفاده شده باشد.


 به نام كیف
شش مدل كیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب


خیلی سخت است كه اسم كیف را روی این شی كوچك بگذاریم؛ بیشتر شبیه یك اكسسوری تازه است كه به ست خانم‌ها اضافه شده است. نیناریچی به جای فرم رایج و همیشگی كیف‌های كوچك، این نمونه گرد را پیشنهاد می‌كند كه با اضافه كردن زنجیر كار حمل كردن آن آسان‌تر شده است.


 در فصل گل‌ها

شش مدل كیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب

حالا دیگر همه می‌دانند كه طرح گل‌های درشت چقدر برای تابستان امسال مرسوم است و قطعا كیف‌های تابستانه هم از این قاعده مستثنا نیستند. این كیف نمونه كاملی برای تابستان امسال است؛ طرح گل، چرم پوست ماری و البته كیفی كوچك كه در دست جای می‌گیرد.


 تنوع مهم است

شش مدل كیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب

چرم انتخابی كلاسیك برای كیف است و به جز خلاقیت در طراحی، تنوع جنس را به مشتریان خود عرضه می‌کند. در همین راستا، طراحانی مثل لانوین به شما پیشنهاد می‌كنند سراغ كیفی با نقش پوست حیوانات بروید؛ كیفی كه به خاطر ساده بودن، لوكس‌تر و تجملاتی‌تر به نظر می‌رسد.


 كاربردی‌تر

شش مدل كیف برای ‌مهمانی‌های عصر و شب

كسانی كه هنگام خرید و انتخاب به كاربردی بودن كیف فكر می‌كنند  دراین مدل كیف‌های كوچك سراغ نمونه‌های تاشو می‌روند چون فضای بیشتری نسبت به نمونه‌های دیگر دارد و یك نكته كلیدی و قابل تامل دیگر آن این است که با تیپ‌های نیمه‌رسمی و اسپرت هماهنگی بیشتری دارد.