سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بهترین عینك‌های زنانه برای این روزهای آفتابی


حالا كه دیگر آفتاب چندماهی دست از سرمان برنمی‌دارد، بهتر است به فكر عینك آفتابی های جدید باشیم.





 بولگاری از نوع قاب درشت

حالا كه دیگر آفتاب چندماهی دست از سرمان برنمی‌دارد، بهتر است به فكر یك عینك آفتابی جدید باشیم. این عینك طراحی جدید «بولگاری» است كه در گوشه‌ها یك سنگ رنگی درشت دارد و همان‌طور كه می‌بینید، خودش هم فریم درشتی دارد. به طور كل برندها در فصل جدید، سراغ عینك‌های درشت رفته‌اند. این عینك برای صورت‌های استخوانی و البته زاویه‌دار خیلی عالی است.





  پرادا برای صورت بیضی‌ها

این عینك شبیه نمونه‌های كلاسیك ری‌بن است، ولی طراحی «پرادا» است. خوبی این عینك این است كه سال‌ها برای شما می‌ماند، به دلیل این‌كه مدلش، چندان مدل عجیب و غریبی نیست. اگر صورت گردی دارید، با زدن این عینك، گردی صورت‌تان بیشتر به چشم می‌آید. درعوض این عینك مناسب صورت‌های بیضی است. اگر با لباس كرم یا طلایی این عینك را بزنید، واقعا خوش‌سلیقگی‌تان را به همه ثابت كرده‌اید.





  شیك‌ترین تام فورد

یكی از بهترین عینك‌های جدید، همین عینك است. با كمی نگاه كردن به آن خودتان متوجه خواهید شد كه چقدر خاص است. فریم این عینك آفتابی كائوچویی است و در لبه‌های آن نقاط فلزی دیده می‌شود. «تام فورد» این عینك را روانه بازار كرده و یكی از پرفروش‌ها هم بوده است. رنگ شیشه آن طیف‌دار است، یعنی یكدست نیست.





  دی‌اندجی قرمز

اگر دنبال یك عینك كاملا زنانه می‌گردید، این عینك برای شما مناسب است و به دلیل این‌كه فریم و دسته‌های این عینك قرمز هستند، می‌توانید لباس‌های‌تان را با آن هماهنگ كنید. حتی آرایش صورت‌تان هم می‌تواند كمك‌تان كند. برند خوشنام «دی‌اند‌جی» یا همان دلچه گابانا این عینك را طراحی كرده است. مشكی، قرمز و حتی سفید، رنگ‌هایی هستند كه در كنار این عینك عالی می‌شوند.





  سادگی با دیور

همانطور كه می‌بینید، همه طراحی‌ها به سمت شیشه‌های گرد رفته‌اند. فریم این عینك، فلزی و فوق‌العاده ساده است و روی صورت‌های ظریف خیلی زیباتر به نظر می‌رسد. «دیور» این عینك را جدیدا برای خانم‌های مشكل‌پسند روانه بازار كرده است. البته همیشه عینك‌های آفتابی «دیور» طراحی‌های بسیار شیك و جالبی داشته‌اند.





  ری‌بن با كمی تغییر

و اما «ری‌بن» عزیز؛ حتما شما هم دیگر این برند معروف در دنیای عینك‌ها را می‌شناسید. در نمونه‌های طراحی جدید «ری‌بن» باز هم همان طراح كلاسیك دیده می‌شود اما با كمی تغییر؛ تغییری كه شاید خیلی به چشم نیاید. این عینك «ری‌بن» دسته‌های بسیار ظریفی دارد (مثل همه ری‌بن‌های كلاسیك) و روی هم رفته سیلور است. این عینك هم می‌تواند سال‌ها همراه‌تان باشد، چون كاملا ساده و در عین حال شیك است.





  متالیك مایكل كورس

واقعا چه چیزی از شیك بودن انتظار دارید كه این عینك نداشته باشد؟ طراحی فوق‌العاده «مایكل كورس» این‌بار سراغ عینكی رفته با رنگ‌آمیزی قهوه‌ای و كرم. البته به دلیل متالیك بودن این عینك كمی هم رنگ آن به طلایی می‌زند كه همین نقطه قوت آن به حساب می‌آید. این عینك در كنار یك ظاهر اسپرت با رنگ‌آمیزی سفید یا سرمه‌ای واقعا زیبا خواهد شد.





   لاكوست برای ورزش‌دوستان

اسپرت بودن، فاكتور جدانشدنی از تمامی محصولات «لاكوست» است. همین‌طور كه می‌بینید، عینك جدید طراحی لاكوست برای خانم‌های اسپرت‌پوش ساخته شده. این عینك خیلی هم محكم است و خانم‌های ورزشكار می‌توانند روی آن حساب كنند. شیك بودن این عینك به یك دست مشكی بودن و طراحی كاملا ساده‌اش است.





  صورتی از نوع مارك جاكوبز

صورتی رنگ محبوب خانم‌هاست. یعنی از هر 5 خانم،‌ حداقل 2نفرشان شیفته صورتی هستند. شاید برای همین است كه «مارك جاكوبز» برای عینك آفتابی زنانه جدیدش سراغ این رنگ رفته. همچنین این عینك به رنگ سال طراحی شده است. یعنی رنگ صورتی مایل به قرمز. ظرافت این عینك و رنگ‌آمیزی‌اش، آن را برای دختران جوان‌تر مناسب‌تر می‌كند تا برای خانم‌های میانسال.





   سواروفسكی درخشان

شاید باورتان نشود اما این عینك از برندی است كه خیلی پوشاك آن، معروف نیست. حتما شما هم نام «سواروفسكی» را شنیده‌اید. این عینك طراحی سواروفسكی است و البته ریزه‌كاری‌های زیبایی دارد. در گوشه‌های آن،‌ نگین‌های معروف سواروفسكی دیده و در انتهای دسته‌های آن قوی معروف دیده می‌شود. این عینك كمی خاص است و باب هر سلیقه‌ای نیست.





  گوچی از نوع تابستانی

«گوچی» هم عینك آفتابی كاملا تابستانه‌ای را برای خانم‌ها طراحی كرده است. این عینك دسته‌های سفیدی دارد كه خط قرمز معروف «گوچی» روی آن دیده می‌شود. شیشه‌هایش كاملا دودی است و همین تضاد دودی و سفید، آن را خاص‌تر كرده. این عینك مناسب صورت‌های بیضی شكل است.


ویدیو مرتبط :
خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه Louis Vuitton

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مناسب‌ترین رنگ برای عینك‌ آفتابی



 

 

قهوه‌ای و دودی مناسب‌ترین رنگ برای عینك‌ آفتابی

 

 

شدت نور خورشید برای چشم آسیب‌رسان است و ورود اشعه ماوراءبنفش به چشم نیز موجب آب‌مروارید می‌شود، در نتیجه استفاده از عینك آفتابی مناسب و جاذب UV در تابستان ضروری است.

 

نور خورشید از دو جهت می‌تواند به چشم آسیب برساند. شدت نور خورشید و وجود اشعه ماوراءبنفش دو پارامتر آسیب‌رسان به چشم‌ها هستند و با استفاده از عینك آفتابی مناسب می‌توان از آسیب به چشم پیش‌گیری كرد.

 

وی افزود: در فصل تابستان شدت نور خورشید افزایش می‌یابد و در نتیجه استفاده از عینك آفتابی در این فصل ضروری است.

 

اشعه ماوراء بنفش با طول موج ۳۲۰ تا ۴۰۰ نانومتر برای چشم آسیب‌رسان است و موجب آب مروارید می‌شود. انتخاب و استفاده از عینك آفتابی ۴۰۰UV می‌تواند مانع ورود اشعه مضر ماوراءبنفش به چشم شود.

 

این اپتومتریست خاطر نشان كرد: به افرادی كه از عینك طبی استفاده می‌كنند نیز توصیه می‌شود شیشه عینك خود را فتوكرومیك كنند. عینك‌های فتوكرومیك در تماس با نور خورشید تیره‌رنگ می‌شوند و علاوه بر كاهش شدت نور وارد شده به چشم مانع ورود UV نیز می‌شوند.

 

استفاده از عینك آفتابی بدون قابلیت جذب اشعه UV بسیار مضر است زیرا تیره بودن عینك موجب می‌شود مردمك چشم باز شده و اشعه بیشتری وارد چشم‌ها شود.

 

وی درباره رنگ شیشه عینك آفتابی نیز گفت: قهوه‌ای و دودی مناسب‌ترین رنگ برای استفاده معمول از عینك آفتابی است.

 

این اپتومتریست افزود: با توجه به این‌كه نظارت خاصی بر فروشندگان دوره گرد عینك آفتابی وجود ندارد توصیه می‌شود تا حد امكان عینك آفتابی از مراكز معتبر تهیه شود.

 

شیشه‌ای و یا پلاستیكی بودن عینك آفتابی نیز تفاوتی در كارایی ندارد ولی با توجه به این‌كه احتمال شكستن عینك با شیشه پلاستیكی كمتر است، احتمال آسیب به چشم نیز كاهش می‌یابد.

 

وی خاطرنشان كرد: دستگاه‌های UVسنج كه در عینك فروشی‌ها وجود دارد قابل اطمینان هستند و امكان دست‌كاری آنها وجود ندارد. شهروندان پیش از خرید عینك از فروشنده بخواهند میزان جذب UV را تست كند.