سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بهترین اجاق‌گازهای موجود در بازار


اگر بخواهیم در یك جمله آشپزخانه را تعریف كنیم می‌گوییم؛ آشپزخانه جایی است كه در آن غذا پخته می‌شود و با اجاق پخت‌و‌پز است كه آشپزخانه تعریف می‌شود.



اگر بخواهیم در یك جمله آشپزخانه را تعریف كنیم می‌گوییم؛ آشپزخانه جایی است كه در آن غذا پخته می‌شود و با اجاق پخت‌و‌پز است كه آشپزخانه تعریف می‌شود. این مهم‌ترین جزء آشپزخانه است كه این روزها مدل‌های مختلف آن در بازار وجود دارد و دیگر مثل سال‌های گذشته نیست كه همه اجاق گازها شبیه هم باشند، حتی بعضی از آن‌ها اصلا آتش ندارند و تنها با ایجاد حرارت غذا را می‌پزند.

 البته به تازگی دستگاه‌های دیگری مانند مایكروویو و گریل  به بازار آمده‌اند كه هریك می‌توانند كار گاز را انجام دهند اما باز هم فروش اجاق گاز به‌مراتب بیش از این محصولات است و خانم‌های خانه غذاپختن روی گاز را ترجیح می‌دهند.





Indesit KP9F96S X-AUS

اجاق گاز همراه  با فر برقی

 در این اجاق یك شعله سه گانه وجود دارد. وظیفه شعله سه گانه توزیع گرما در یك سطح وسیع‌تر است به‌طوری كه موجب كوتاه‌تر شدن پخت و پز خواهد شد. از قابلیت‌های دیگر این اجاق، امكان یخ زدایی مواد‌غذایی است. این كار در بخش فر برقی انجام می‌شود و به شما اجازه می‌دهد، طبق برنامه مشخص شده مواد‌غذایی منجمد را برای پخت آماده كنید.
  • قیمت: حدود یك میلیون و 300هزار تومان





 Majic GOR-20M5

اگر به تمیزی گاز حساس هستید

این اجاق گاز 4 شعله فردار تمام لعاب فندكی اتوماتیك دارد. با بازكردن شعله‌ها، فندك عمل كرده و شعله مربوطه روشن می‌شود. این دستگاه عرضی حدود 60 سانتی متر داشته و برای فضاهای كوچك مناسب است. ضمنا فر این مدل با بدنه سلف كلین طراحی شده كه دیگر نیازی به تمیزكاری چربی و روغن پرتاب شده به بدنه نیست.
  • قیمت: حدود 450 هزار تومان





Ariston PH941

همراه  صفحه پخت ویژه

این اجاق 4 شعله صفحه رو به همراه یك شعله برقی تمام استیل است و 4شعله گازی كه یك عدد از آن‌ها سه گانه است و 2 اجاق القایی دارد. صفحه اجاق آن 90 سانتی متر است و صفحه پخت ویژه سطح هالوژن دو گانه و همچنین، 3شبكه محافظ لعابی آن عمر اجاق را افزایش می‌دهد.
  • حدود قیمت: حدود 600هزار تومان





Snowa uranus
 
ویژگی: شعله زمان‌دار!

این اجاق گاز 5 شعله قطعات ایتالیایی دارد و البته مونتاژ ایران است. رویه و بدنه آن تمام استیل است و اجاق آن چدن است و از امكانات خاص این مدل، شعله زمان دارش است. این شعله قابلیت برنامه داشتن برای زمان خاموش شدن را دارد. یعنی شما می‌توانید به آن برنامه دهید تا در زمان مناسب خاموش شود.
  •  حدود قیمت: حدود 700 هزار تومان





Sumsung C61RCCN
 

یك اجاق تمام لمسی

این روزها خانم‌های بسیاری هستند كه دوست دارند اجاق‌شان مدل‌ جدیدی باشد. این اجاق صفحه سرامیكی 4 شعله مختلف و 2 عدد شعله پخش كن تكی و 2 عدد دوتایی دارد. صفحه كنترل آن لمسی و صفحه نمایش آن LED است و اندیكاتور نشان‌دهنده میزان گرما دارد.
  • قیمت: حدود 500 هزار تومان





Kenwood IH 100
 
اجاق سرد یعنی چه؟

شاید اسم آن كمی عجیب باشد ولی می‌تواند تمام نیازهای پخت و پزی شما را برطرف كند. این اجاق صفحه سرامیكی با برق كار می‌كند و قدرت آن 1800 وات است، تایمر 180 دقیقه‌ای دستی و 6 برنامه پخت مختلف دارد كه می‌تواند حسابی كار شما را راحت كند.
  • قیمت: حدود 150 هزار تومان





Bosch HSG 2360ME
 
دارای سیستم خودكار كاتالیزوری

این مدل صفحه استیل، سیستم امنیتی شعله و فندك الكتریكی دارد همچنین 5 شعله مختلف یعنی یك شعله سریع، 2‌شعله استاندارد، یك ‌شعله اقتصادی،  یك شعله پر كار‌ دارد، فر آن‌ جادار و بزرگ و شعله در پایین و بالا دارد و گریلش با سیستم حرارتی مركزی است و همچنین سیستم تمیز كن خودكار كاتالیزوری نیز كار شما را راحت می‌كند.
  • قیمت: حدود یك میلیون و 400 هزار تومان





Ariston XBM 211 GH TC D

سینك و صفحه اجاق رومیزی

اگر جزو كسانی هستید كه نسبت به آشپزخانه خود بسیار حساسند و دوست دارند همه چیزشان با هم هماهنگ باشد برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم؛  اجاق گاز رومیزی و سینك ظرفشویی همراه باهم. جنس این مدل از استیل ضد‌زنگ است، نوع كنترل آن دستگیره‌ای و جنس محافظ آن چدنی است.
  • قیمت: حدود یك میلیون و 500 هزار تومان


ویدیو مرتبط :
اجاق گازهای دیجیتال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخصات و قیمت لپ تاپ های موجود در بازار


با نوت بوک های موجود در بازار بیشتر آشنا شوید