سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بفرمایید رنگ های روشن بهاری


شک نکنید که هر فصلی رنگ و بوی خودش را دارد و البته حس و حال خودش را. برای درک این حس و حال هم باید با رنگ‌های فصل هماهنگ شوید این را به شما گفتیم تا یادتان باشد در لباس‌های بهاری‌تان سراغ رنگ‌های روشن بروید.




مجله ایده آل: شک نکنید که هر فصلی رنگ و بوی خودش را دارد و البته حس و حال خودش را. برای درک این حس و حال هم باید با رنگ‌های فصل هماهنگ شوید این را به شما گفتیم تا یادتان باشد در لباس‌های بهاری‌تان سراغ رنگ‌های روشن بروید؛ رنگ‌هایی که شاید در نگاه اول سرد و حتی بی‌روح به نظر بیایند اما وقتی آنها را با مهارت کنار هم می‌نشانید تازه گرما و حس ‌و حال پنهان در آنها را درک می‌کنید. ما هم خیال داریم یک ترکیب رنگ روشن را به شما پیشنهاد کنیم؛ ترکیبی از رنگ‌های روشنی که شاید تا به حال به کنار هم نشاندن آنها فکر هم نکرده بودید!



کت و شلوار بهاری!

ما الگوی رنگ‌های روشن را روی یک دست کت‌ و شلوار پیاده کرده‌ایم. ویژگی اصلی این کت‌ و شلوار هم جدا از جزئیاتی که  هر کدام از شما با توجه به شناختی که از سلیقه و اندام خود دارید برای مدل آن در نظر می‌گیرید، ترکیب رنگ متفاوت و البته  بهاری‌اش است. در حقیقت ما انتخاب مدل را گذاشته‌ایم بر عهده خودتان تا همان چیزی را انتخاب کنید که با روحیات‌تان جور درمی‌آید اما تا دلتان بخواهد در مورد انتخاب رنگ نظر داده‌ایم! حالا اگر شما هم با ترکیب رنگ پیشنهادی ما موافق بودید می‌توانید این الگو را روی لباس‌های دیگرتان هم پیاده کنید مثلا کت و دامن یا حتی بلوز و شلوار!

آبی از نوع آسمانی

تاثیر ناخودآگاه رنگ آبی حس اعتمادی است که در نگاه بیننده ایجاد می‌کند.

کت پیشنهادی ما یک کت ساده  ترجیحا با یقه انگلیسی کشیده است. در مورد تک دکمه یا دو دکمه بودن کت هم مختارید! فقط کافی است این نکته را بدانید که کت‌های تک دکمه یقه کشیده‌تری دارند بنابراین بالاتنه شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. اتفاق مهم در مورد کتی که انتخاب می‌کنید رنگی است که برای آن در نظر می‌گیرید. رنگ بهاری پیشنهادی ما یک کت آبی البته از نوع آبی آسمانی است! عجله نکنید این رنگ برخلاف ظاهر سردش بسیار تاثیرگذار است. آبی آسمانی نه‌تنها ظاهری آرام به شما می‌دهد بلکه دیگران را وامی‌دارد با احترام خاصی با شما رفتار کنند!

زرد اما کم‌رنگ!

اما رنگ پیشنهادی برای شلوار؛ در این ترکیب باید سراغ رنگ زرد بروید؛ بله زرد! البته تا جایی که می‌توانید باید سراغ تونالیته‌ای روشن از این رنگ گرم بروید. رنگ زرد به تنهایی رنگ آرامی نیست ولی وقتی آن را با آبی آسمانی ترکیب می‌کنید  همه چیز به تعادل می‌رسد!

سبز، آن هم روشن!

شادابی و تازگی حسی است که رنگ سبز در شما ایجاد می‌کند.

حالا نوبت کیف است. رنگ پیشنهادی ما برای کیفی که در این ترکیب انتخاب می‌کنید یک رنگ با حال و هوای کاملا بهاری است. رنگ سبز البته آن هم از نوع روشن! این یکی از خاصیت‌های ذاتی رنگ سبز است که وقتی با زرد هماهنگ می‌شود حس سرزندگی و نشاط بیشتری را ایجاد می‌کند. به همین دلیل هم ما در این ترکیب رنگ سبز آن هم از نوع روشنش را به شما پیشنهاد دادیم.

آرامش و تعادل کفشی

حالا به یک کفش نیاز دارید. در این ترکیب، رنگی که برای شما در نظر داریم یک رنگ کاملا تابستانی است. به هر حال بد نیست که رد پای تابستان هم از همین حالا  کم و بیش در ظاهر شما پیدا شود. یک رنگ خنثی که با هر ترکیبی جور درمی‌آید؛ بله درست حدس زدید، سفید! (رنگ سفید نشانه بارز آرامش و در عین حال تعادل است.)



ویدیو مرتبط :
واحد (رنگ پاییز به دیوار بهاری افتاد) [حاج محمود کریمی]

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون بهاری با رنگ های روشن و ملایم


بهار امسال منزلتان را با دکوری کمرنگ و روشن مزین کنید. از رنگ های صورتی، سبز، زرد، یاسی و ... ملایم استفاده کنید و آنها را در عناصر دکور پیاده کنید.

 
 
 

صبح بخیر: بهار امسال منزلتان را با دکوری کمرنگ و روشن مزین کنید. از رنگ های صورتی، سبز، زرد، یاسی و ... ملایم استفاده کنید و آنها را در عناصر دکور پیاده کنید.

بالش های آبی کمرنگ و گلدان روی میز باعث می شوند که دکور خانه با فصل جاری هماهنگ باشد.



اگر لاو سیت می خرید، آن را به رنگ صورتی روشن و زیبایی انتخاب کنید تا مناسب محیطی رمانتیک باشد.



کاناپه چسترفیلد با روکش آبی بسیار کمرنگ به دکور اتاق نشیمن شما حالتی شیک و رمانتیک می دهد.



پرده های بلند تا کف انتخاب مناسبی برای اطراف بخش گچبری شده دیوار و صندلی آنتیک زیر آن هستند.



اتاق بچه ها را با پس زمینه سفید و رنگ های مختلف ولی روشن شاد و مفرح کنید.



اگر از رنگ های جسورانه خوشتان می آید ولی نمی خواهید زیاده روی کنید، زرد روشن را در کنار رنگ سفید بکار ببرید.



حمام و دستشویی را به رنگ کرم یا خنثی درآورید و اتصالات و شیرآلات و قسمت های فلزی را به رنگ طلایی انتخاب کنید تا پاکی و زیبایی در کنار هم خودشان را نشان دهند.



اگر می خواهید محیط آشپزخانه روشن و تمیز به نظر برسد و در عین حال زیبایی طبیعت را منعکس کند، کاشی های سبز کمرنگ برای دیوارها انتخاب کنید.



رنگ یاسی همیشه انتخاب رمانتیکی بوده است، برای آشپزخانه آن را پیاده کنید، مثلاً دیوارها را به رنگ یاسی نقاشی کنید و از آن فراتر رفته و قفسه ها را نیز یاسی کنید.



در پس زمینه سفید تقریباً هر رنگی را می شود پیاده کرد. رنگ سبز را برای روکش مبلمان انتخاب کنید و آن را به کمد یا بوفه و صندلی ها تک نفره هم تعمیم دهید.