سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بفرمائید آبمیوه تازه تازه


در این روزهای گرم تابستان، بیشترین چیزی كه می‌تواند حسابی حال شما را جا بیاورد یك لیوان آبمیوه خنك و تازه است و خود بهتر می‌دانید كه هیچگاه آب‌میوه‌های بسته‌بندی شده نمی‌توانند جای آبمیوه‌های خانگی را پر كنند چه به لحاظ طعم و چه به لحاظ داشتن انواع ویتامین‌ها.



در این روزهای گرم تابستان، بیشترین چیزی كه می‌تواند حسابی حال شما را جا بیاورد یك لیوان آبمیوه خنك و تازه است و خود بهتر می‌دانید كه هیچگاه آب‌میوه‌های بسته‌بندی شده نمی‌توانند جای آبمیوه‌های خانگی را پر كنند چه به لحاظ طعم و چه به لحاظ داشتن انواع ویتامین‌ها.  نخستین چیزی كه شما برای داشتن یك لیوان آبمیوه خنك كه هم سرحال ‌كند و هم تامین‌كننده بسیاری از ویتامین‌های بدن‌تان باشد نیاز دارید یك دستگاه آبمیوه‌گیری مجهز است. تا بتوانید با صرف كمترین زمان، بیشترین آبمیوه را داشته باشید.





J. C700P پارس خزر
  •     دارای قیمت مناسب
اگر به‌دنبال یك آبمیوه‌گیری با قیمت مناسب‌تر هستید ؛این مدل را به شما پیشنهاد می‌كنیم شما می‌توانید از این دستگاه برای آب‌گیری انواع میوه و مركبات از قبیل سیب،  هویج و بسیاری دیگر استفاده كنید. قطعات دستگاه به‌طور كامل از هم جدا می‌شود. قدرت موتور این مدل 200 وات است و اجزایی مانند یك استوانه مخروطی، یك درپوش اصلی، یك سبد آبگیری، یك ظرف تفاله، یك صفحه گردان و... دارد.
  • حدود  قیمت: 47000تومان





Gastroback 40127
  •     آب پرتقال‌گیری مدرن
  این آب پرتقال‌گیری هنگامی كه پرتقالی را روی مخروط قرار می‌دهید به‌صورت خودكار شروع به آبگیری می‌كند، از جمله ویژگی‌های بارز این مدل از آب پرتقال‌گیری، داشتن شیر قطع به‌منظور جلوگیری از چكه كردن آبمیوه از دریچه خروج است یعنی اگر دریچه خروج آبمیوه را به سمت بالا فشار دهید دیگر آبمیوه از دریچه چكه نمی‌كند و شما فرصت خواهید یافت تا لیوان یا ظرف دیگری را زیر دستگاه قرار دهید. 
  • حدود  قیمت: 60000تومان 





Philips HR2752
  •    یك آبمیوه پر از پالپ
دستگاه موتور 85 وات دارد و آب‌گیری كامل از عصاره میوه و مركبات را ممكن می‌سازد.  آبمیوه‌گیری به كمك دست با فشار دادن نصف میوه روی مخروطی انجام می‌گیرد. از آنجا كه قدرت دستگاه بالاست شما می‌توانید هر اندازه كه خواستید با فشار دست به عصاره‌گیری بهتر كمك كنید. صافی این آب عصاره‌گیر فلزی بوده و اندازه آن طوری طراحی شده كه پالپ میوه را از خود رد و هسته‌ها را جدا می‌كند.
  • حدود  قیمت: 70000تومان





Black and DeckerJE70
  •     آبمیوه‌گیری 3 سرعته
ااین آبمیوه‌گیری با دور موتور 18000 دور در دقیقه با حداكثر 800 وات توان برای آبگیری انواع میوه و سبزی‌ها مناسب است و مخزن جداگانه‌ای برای تفاله میوه دارد و همچنین می‌توانید بااستفاده از یك پاكت پلاستیكی كه در مخزن تفاله می‌گذارید هم كار خود را آسان‌تر كنید و هم با نظافت بیشتری كار خود را ادامه دهید. 3 سرعت متفاوت برای آبگیری در این دستگاه وجود دارد كه با توجه به نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده كنید.
  • حدود  قیمت: 105000تومان





J. C700P پارس خزر
  •     دارای قیمت مناسب
اگر به‌دنبال یك آبمیوه‌گیری با قیمت مناسب‌تر هستید ؛این مدل را به شما پیشنهاد می‌كنیم شما می‌توانید از این دستگاه برای آب‌گیری انواع میوه و مركبات از قبیل سیب،  هویج و بسیاری دیگر استفاده كنید. قطعات دستگاه به‌طور كامل از هم جدا می‌شود. قدرت موتور این مدل 200 وات است و اجزایی مانند یك استوانه مخروطی، یك درپوش اصلی، یك سبد آبگیری، یك ظرف تفاله، یك صفحه گردان و... دارد.
  • حدود  قیمت: 47000تومان





Magic KNJ9300A
  •    دارای سیستم ایمنی
این دستگاه سیستم ایمنی 2گانه‌ای دارد كه آبمیوه‌گیری تنها درصورت قرارگیری صحیح كاسه و پوشش روی آن روشن خواهدشد. از ویژگی‌های آن، مخزن تخلیه تفاله است، این مخزن در حین استفاده به آسانی از بخش اصلی دستگاه جدا شده و می‌توان محتوای آن‌ را به‌راحتی تخلیه كرد و برای استفاده مداوم نیازی به باز و بستن زیاد نیست. صفحه تراش دستگاه اندازه بزرگ و جنس مقاوم دارد و تفاله خروجی بسیار خشك و آب گرفته است.
  • حدود  قیمت: 100000تومان





Beem KP 60 SC Vitalmixx
  •     آبمیوه با یخ فراوان
این مدل با بدنه‌ای از جنس استیل توانی برابر 800 وات دارد و همچنین برای تهیه آبمیوه از تمام میوه‌ها و سبزی‌ها مناسب است. دستگاه 75 تا 85 درصد آب میوه را كامل می‌گیرد و یك محفظه مخصوص آبمیوه‌گیری یك لیتری و یك محفظه مخصوص تفاله 2 لیتری دارد از دیگر قابلیت‌های آن، قابلیت خرد كن حجم زیاد یخ در كوتاه‌ترین زمان است.
  • حدود  قیمت: 183000تومان



چگونه عمر آبمیوه‌گیری را طولانی كنید؟

  •    اولین كار بعد از خرید دستگاه
شما معمولا نخستین كاری كه بعد از خرید دستگاه انجام می‌دهید، چیست؟ به‌طور حتم بسیاری از شما پاسخ خواهید داد كه دستگاه را از كارتن خارج كرده و برای مشاهده چگونگی كار دستگاه آن‌را به برق می‌زنم. متاسفانه اگر این پاسخ شما باشد شما در گروه بدشانس‌ها قرار دارید كه ممكن است خیلی زود دستگاه‌شان خراب شود. پیشنهاد می‌كنیم قبل از استفاده از هر دستگاه برقی و پیش از وصل كردن آن به برق، دفترچه راهنمای آن‌را به ‌طوركامل مطالعه كنید. درست است كه ما ایرانی‌ها خیلی زیاد علاقه‌ای به خواندن نداریم اما چاره‌ای نیست. دستگاهی را كه یك‌بار می‌خرید، می‌خواهید استفاده كنید و نداشتن ‌اطلاع از چگونگی كاركرد آن نه تنها ممكن است به‌خودتان و دستگاه آسیب برساند بلكه ممكن است بسیاری از قابلیت‌های آن‌را ندانسته و هرگز از امكانات موجود آن استفاده نكنید. در مطالعه دفترچه راهنمای كالا،  به نحوه اتصال قطعات به‌هم توجه بیشتری كنید.
  •    بعضی دستگاه‌ها زمان استفاده محدود دارند
 در بسیاری از كالاها حداكثر زمان استفاده مشخص شده مثلا معین شده كه حداكثر استفاده مداوم از دستگاه 3دقیقه است. این یعنی روشن بودن مداوم بیش از 3 دقیقه موجب آسیب به بخش‌های دستگاه خواهد شد. در این صورت برای استفاده بایستی در بازه‌های زمانی مشخص به دستگاه استراحت داده و پس از این زمان، مجدد می‌توانید از دستگاه استفاده كنید، البته بعضی از دستگاه‌های جدید تكنولوژی خاصی دارند كه به محض داغ شدن خاموش می‌شوند.
  •    نكاتی كوچك و كلیدی
1.  قبل از وصل كردن 2شاخه به پریز مطمئن شوید كه كلید دستگاه قطع است.
2.  محفظه موتور را هرگز داخل آب نكنید.
3.  قبل از استفاده از آبمیوه‌گیری 2شاخه و سیم رابط آن را چك كنید.
4.  آبمیوه‌گیری را روی مكان صاف بگذارید.
5.  قبل از توقف كامل، ماشین دستگاه را باز نكنید.
6.  هرگز موقع كار دستگاه،  انگشت،  قاشق،  چنگال و... داخل محفظه آبمیوه‌گیری نكنید.


ویدیو مرتبط :
پرکن آبمیوه-پرکن آبمیوه پاکتی-دوی پک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از این آبمیوه برای کودکتان بخرید!



 

 

از این آبمیوه برای کودکتان بخرید!

 

 

آیا می دانید این آب میوه برای کودکتان بسیار مفید می باشد و توصیه می شود از این آبمیوه برای کودکتان تهیه کنید...

 


سودمندی آب میوه های حاوی امگا -3 برای كودكان



كارشناسان می گویند : كودكانی كه ماهی دوست ندارند می توانند برای بهره مند شدن از آثار سودمند اسید چرب امگا -3 از نوشیدنی های حاوی این ماده استفاده كنند.



پژوهشگران با درج مقاله ای در نشریه انجمن پزشكی آمریكا اعلام كردند: استفاده از نوشیدنی ها و آب میوه های حاوی امگا-3 می تواند جانشینی برای ماهی به منظور تامین نیاز كودكان به اسید چرب امگا-3 باشد.



نتیجه بررسی اخیر محققان درباره 31 كودك 4 تا 12 سال نشان می دهد، مصرف آب پرتقال غنی شده با اسید چرب امگا-3 باعث می شود تا سطح خونی این اسید چرب كه با نام علمی(docosahexaenoic acid (DHA شناخته می شود پس از 6 هفته مصرف این نوع آب میوه تا حد زیادی افزایش یابد .



تا كنون بررسی ها سودمندی امگا -3 را در بهبود رشد و تكامل جسمی و مغزی كودكان نشان داده اند.


امگا -3 در ماهی های چرب نظیر تن و ساردین و گردو به وفور وجود دارد.



منبع : msalamatnews.com