سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بستنی جی جی باجی



 

بستنی جی جی باجی

 

 

مواد لازم :

 

بستنی شکلاتی

ژله

بستنی وانیل

سس توت فرنگی

بستنی نسکافه

سس شکلات

خامه تازه

سس پرتقال

موز

آناناس

گیلاس

شوکو نی

شکلات برای تزیین

 

 

طرز تهیه :


اول مقداری ژله با سس توت فرنگی ته گیلاس بریزید بعد بستنی ها را باسلیقه داخل لیوان قراردهید . بعد موادی را که گفتم به اندازه روی بستنی قرار داده و تزیین نمایید فقط سعی کنید به علت شیرین بودن بستنی مقدار سس ها را کم بریزید .


ویدیو مرتبط :
روت اندروید 5 در گوشی هال ال جی - جی 3- جی 2 جی فلکس 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ال‌ جی بستنی هوشمند تولید می‌کند!


با پیشرفت روزافزون تلفن‌های هوشمند و تحول طراحی آن‌ها، مدل‌های تاشو جای خود را به نسل جدید طراحی‌های مفهومی دادند. با این حال دو کمپانی محبوب ال‌جی و سامسونگ، طی چند سال اخیر مدل‌های تاشو بسیاری را روانه‌ی بازار کرده‌اند و ضمن کسب موفقیت، سهم کوچکی از بازار بزرگ این گجت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری ایسکا نیوز: با پیشرفت روزافزون تلفن‌های هوشمند و تحول طراحی آن‌ها، مدل‌های تاشو جای خود را به نسل جدید طراحی‌های مفهومی دادند. با این حال دو کمپانی محبوب ال‌جی و سامسونگ، طی چند سال اخیر مدل‌های تاشو بسیاری را روانه‌ی بازار کرده‌اند و ضمن کسب موفقیت، سهم کوچکی از بازار بزرگ این گجت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

ال‌جی پیش از این با معرفی واین اسمارت، جدیدترین پرچم‌دار تاشو خود را به علاقه‌مندان عرضه کرده بود و موفقیت این تلفن هوشمند، سبب شد تا ال‌جی تلفن هوشمند تاشو جدید خود تحت عنوان «بستنی هوشمند» (Ice Cream Smart) را نیز معرفی کند.

ال‌ جی بستنی هوشمند تولید می‌کند!

سران ال‌جی مدعی شده‌اند که نام گذاری این تلفن هوشمند اندرویدی هیچ‌گونه ارتباطی با نسخه‌ی استفاده شده برای سیستم عامل آن ندارد و «بستی هوشمند» نیز به‌مانند مدل‌های دیگر این شرکت از اندروید 4.4 بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توان به صفحه نمایش 3.5 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی و هم‌چنین حافظه رَم یک گیگابایتی اشاره کرد. در حال حاضر اطلاعات چندانی از قیمت و زمان عرضه‌ی این گجت در دسترس نیست.