سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

برگزاری نخستین جشنواره ملی فیلم های تبلیغاتی


نخستین جشنواره اینترنتی فیلم های یک دقیقه ای با عنوان جشنواره ملی فیلم های تبلیغاتی برگزار می شود.

نخستین جشنواره اینترنتی فیلم های یک دقیقه ای با عنوان جشنواره ملی فیلم های تبلیغاتی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز، این جشنواره به صورت کاملا اینترنتی برگزار خواهد شد و تمامی بخش های جشنواره فیلم اعم از انتخاب فیلم، داوری توسط هیات داوران، داوری توسط تماشاگران و ... در وب سایت رسمی جشنواره فیلم های یک دقیقه ای برگزار می گردد.
این جشنواره سعی بر آن دارد تا با ایجاد فضایی جهت رقابت و نمایش فیلم های تبلیغاتی، نسبت به آسیب شناسی و بررسی میزان تاثیرگذاری آنها گام بردارد.
بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، اختتامیه این جشنواره در تاریخ اول مهرماه 89 برگزار خواهد شدو فیلم‌های تبلیغاتی تا حداكثر مدت زمان 60 ثانیه در سه بخش: فیلم‌های تبلیغاتی صنعتی، فیلم‌های تبلیغاتی آموزشی و فرهنگی و فیلم‌های تبلیغاتی اطلاع رسانی توسط 5 داور كه احتمالا 2نفر آنها از خارج كشور دعوت می‌شوند، مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.
هرچند برگزار كنندگان این جنشواره اعلام كرده اند كه آپلود كردن فیلم‌ها، بررسی و انتخاب فیلم‌ها توسط هیئت انتخاب، داوری فیلم‌ها توسط هیئت داوران و مخاطبان، اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه همگی به واسطه وب سایت رسمی جشنواره صورت خواهد گرفت؛ اما هنوز از اینكه این جشنواره توسط چه سازمان یا نهادی پشتیبانی می شود و بر اساس چه متدولوژی نسبت به ارزیابی فیلمها اقدام خواهند كرد اطلاعاتی در دست نیست.
 
منبع : ام بی ای نیوز


ویدیو مرتبط :
برگزاری جشنواره ملی بهره وری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر


زمان مراسم افتتاحیه و اختتامیه سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

خبرآنلاین: مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر عصر روز 11 بهمن در تالار وحدت تهران برپا می‌شود.

 همچنین مراسم اختتامیه بخش مسابقه بین الملل جشنواره 17 بهمن در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

 
مراسم اختتامیه سینمای ایران روز 22 بهمن همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
 
سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ 12 لغایت 22 بهمن به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏نماید.