سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

برگزاری مراسم عروسی باشکوه و مجلل



امروزه برگزاری مراسم عروسی بدون کسب آگاهی لازم و بررسی صحیح و مشاوره، کاری دشوار و زمانبر است. بطور کلی هزینه های مراسم عروسی به دو قسمت شب مراسم عروسی، پذیرایی و هزینه های عروس و داماد تقسیم می گردد.

تشریفات عروسی ایرانی:
برنامه ریز مراسم عروسی یا موسسه تشریفات عروسی به برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم عروسی کمک می نماید، از مدیریت مراسم و طراحی و چیدمان تا کنترل کیفیت و زمانبندی مراسم عروسی همه و همه با برگزار کننده می باشد.
 

مراسم عروسی,برگزاری مراسم عروسی,خدمات عروسی

 خدمات تشریفات مهران در برگزاری مراسم عروسی سعی بر پوشش تمامی سلیقه ها دارد


پس از بررسی و سرزدن به چندین موسسه خدمات مجالس و برگزار کنندگان مراسم عروسی با تشریفات مهران آشنا شدیم، خدمات عروسی مهران با مدیریت آقای مهران کاظمی که در ابتدای فعالیت با نام تشریفات قبایل آغاز به کار نمود، با بیش از 12 سال سابقه اجرا سهم بسزایی در ارتقای خدمات مجالس داشته است، نوآوری و اجرای مراسم عروسی متفاوت مزیت رقابتی این موسسه در مقایسه با دیگر موسسات است. بطوری که با ایده پردازی و تا حدی الگوبرداری از بهترین های دنیا، به شما چیزی متمایز از آنچه در این نوع مراسم عروسی دیده اید ارائه می کند.

از آقای کاظمی در رابطه با تشریفات عروسی در ایران پرسیدیم و اینگونه به سوالات ما پاسخ دادند:


آقای کاظمی بفرمایید چرا زوج های جوان تا این حد دغدغه تشریفات مراسم عروسی شان را دارند؟
قطعا ازدواج یکی از مهمترین رویداد ها در زندگی هر فردی است. همه دوست دارند که جشن عروسی خود را به بهترین نحو ممکن و بدون کم و کاست برگزار کنند و در عین حال حداکثر صرفه جویی را نیز در هزینه های مراسم عروسی داشته باشند. مردم اغلب پول های زیادی جهت اطمینان از بهتر برگزار شدن مراسم عروسی و مدیریت صحیح آن پرداخت می کنند و زمان زیادی برای بررسی و یافتن بهترین خدمات دهندگان عروسی و باغ عروسی اختصاص می دهند.


هزینه برگزاری مراسم عروسی شیک در سال 94 چقدر است؟
البته در نقاط مختلف کشور و با توجه به خواسته ها و نیازهای عروس و داماد هزینه برگزاری مراسم عروسی متفاوت می باشد ولی بطور کلی هزینه های عروسی به دو قسمت شب مراسم و پذیرایی و هزینه های عروس و داماد تقسیم می گردد اما معمولا مبلغ ورودی محل برگزاری، ورودی به ازای هر نفر از میهمانان، آرایشگاه، لباس عروس و داماد، ماشین عروس و داماد، سفره عقد، گروه موزیک، آتلیه عکس و فیلم هزینه های اصلی را تشکیل میدهند، ما برای محاسبه بهتر در سایت تشریفات مهران قسمتی برای تخمین این هزینه ها قرار داده ایم. ضمن اینکه مدیریت صحیح بودجه عروس و داماد و استفاده بجا از آن نقش مهمی دارد.


بفرمایید تشریفات مهران چگونه بودجه عروسی را مدیریت میکند تا خواسته های مشتریان برآورده شود؟
متاسفانه برخی از موسسات ادعا می کنند با هزینه های بسیار کم مراسم عروسی را برگزار میکنند یا برعکس هزینه ها بسیار بالا مثلا عنوان می کنند منوی کمتر از 200 هزار تومان نداریم. که هر دو این تفکر اشتباه می باشد.

 

چرا که می بایست با توجه به بودجه عروس و داماد این مراسم برگزار گردد، قطعا در هزینه،  پایانی وجود ندارد اما اینکه شما با چه میزان بودجه، چه سطح از خدمات را دریافت کنید مهم است. ما در تیم خدمات مجالس مهران این مهم را درک می کنیم. در مرحله اول سعی بر مشاوره صحیح داریم. تجربه برگزاری مراسم عروسی نیز در این آیتم اهمیت زیادی دارد. تشریفات مهران جهت مدیریت صحیح بودجه مشتریان در اکثر موارد تامین کننده می باشد. از کترینگ غذایی تا ظروف و میز و صندلی با تنوع مناسب را در اختیار داریم و برای مراسم عروسی هزینه اضافی برای اجاره پرداخت نمی کنیم. بنابراین با کمترین هزینه بیشترین خدمات ممکن را ارائه می کنیم.

چطور عروس و داماد از بابت برگزاری مراسم عروسی خیالشان راحت باشد؟
 در دنیای امروزی با این همه مشغله برگزاری مراسم عروسی بدون کسب آگاهی لازم و بررسی صحیح و مشاوره، کاری دشوار و زمانبر است. بنابراین زوج های جوان جهت این مهم به دنبال موسسات خدماتی می گردند که با صرف مبلغی این دغدغه را کنار گذاشته و به شروع بهتر زندگی بیندیشند.


عروس و داماد چطور به یک شخص یا موسسه ارائه خدمات عروسی اطمینان کنند؟
صرف نظر از اینکه این هزینه ها چقدر می تواند زیاد باشد،  ولی اعتماد به این موسسات به خودی خود یک مشکل محسوب می شود استرس های پیش از ازدواج از یک طرف و اطمینان به شرکت های مختلف و این که شرکت ها می توانند یک مراسم عروسی با کیفیت بالا و هزینه مناسب برگزار کنند هم از موارد مهم در انتخاب است زیرا که زوج‌های امروزی به ظاهر جشن‌شان خیلی اهمیت می‌دهند و بیشتر خواستار فضایی رویایی با هارمونی شیک هستند. ما توصیه می کنیم کار این موسسات را از نزدیک ببینند. از افراد با تجربه کاری بیشتر برای این امر بهره بگیرند. و از همه مهم تر گول قیمت را نخورند و با چشمان باز تحقیق کنند. معمولا موسساتی که دارای وبسایت و نام و نشان هستند و برای برند سازی هزینه می کنند در هنگام اجرای مراسم شما هم به فکر اعتبار خود می باشند.

شعار زیبایی برای تشریفات مهران انتخاب کردید، ممکنه در این رابطه بفرمایید؟
ممنون، بله: "شما لایق بهترین ها هستید" ... ما سعی داریم به این شعار جامه عمل بپوشانیم. ما در خدمات مجالس مهران، نظر به اینکه زوج های جوان نسبت به شرایط و امکانات و بودجه، سلیقه های متفاوتی در انتخاب دکوراسیون، رنگ بندی و نحوه چیدمان و تزیینات را دارند، امکانات گسترده ای در اختیار این عزیزان می گذاریم. تا انتهای مراسم عروسی سعی داریم تا مراسمی خاطره انگیز و بدون کوچک ترین دغدغه را به این عزیزان هدیه کنیم چون شایسته آن هستند.

با تشکر از شما و حرف آخر؟
در آخر از شما و مدیران سایت صبح بخیر بابت توجه به این امر مهم، کمال تشکر را دارم. و حرف آخر به عروس و داماد های عزیز اینکه به یاد داشته باشید که مراسم عروسی فقط و فقط به خاطر شما برگزار می شود، پس تا می توانید از آن لذت ببرید و به همسر خود در این روز زیبا و رویایی، آرامش هدیه دهید.

تشریفات عروسی,هزینه برگزاری مراسم عروسی,مراسم عروسی

 
جهت بازدید از سایت خدمات مجالس عروسی مهران و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید
www.mehranvip.com


ویدیو مرتبط :
برگزاری مجلل ترین مجالس عروسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روشی جالب و غیر عادی در برگزاری مراسم عروسی +تصاویر



اکثر عروس و دامادها بعد از پایان مراسم ازدواج با ماشینهای تزیین شده و یا کالسکه های زیبا کلیسا را ترک میکنند اما این عروس و داماد اسکاتلندی راهی جالب و غیر عادی برای این امر انتخاب کردند که باعث شهرت آنان شد.

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

آنها بعد از پایان مراسم به همراه میهمانانشان از قطار مترو استفاده کردند تا به محل برگزاری مجلس شام بروند. این عروس و داماد خلاق ابتدا مراسم عقد را در کلیسا برگزار کردند و سپس برای عکس برداری از عروس و داماد به پارکی نزدیک کلیسا رفتند و سپس عروس و داماد به همراه 40 میهمان راهی ایستگاه مترو شدند.
کارکنان ایستگاه مترو گلاسکو با دیدن این عروس و داماد حیرت زده شده بودند و زمانیکه داماد جوان 29 ساله پشت باجه بلیط فروشی درخواست 42 بلیط کرد همه با شگفتی به آنها نگاه میکردند.
مدیر این ایستگاه مترو میگوید: استفاده از مترو به عنوان وسیله حمل عروس و داماد مسئله ای غیر عادی است اما ما خوشحال هستیم که توانستیم در برگزاری بهترین روز این عروس و داماد به آنها کمک کنیم و گوشه ای از این مراسم باشیم.
بعد از ورود این عروس و داماد و همراهانشان به واگن های قطار جشن و پایکوبی ادامه پیدا کرد و حتی تعدادی از مسافران حاضر در واگن نیز در این جشن و سرور شرکت کردند.

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

منبع:pardad.ir