سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

برای چه کسی چه هدیه‌ای باید خرید؟!


اگر با آداب هدیه دادن آشنا شوید، می‌توانید با دادن یک کادو، حرف دلتان را بزنید یا از روی هدیه‌ای که می‌گیرید، به احساسات، شخصیت یا شرایط فرد مقابل‌تان پی ببرید.




مجله سیب سبز: با اشتیاق یا از سر وظیفه هدیه‌ای می‌خرید و گاه و بیگاه به کسانی که دوستشان دارید یا حتی مدیونشان هستید می‌دهید. اما هدیه خریدن، چیزی فراتر از چنین احساس وظیفه‌ای است. پشت هر هدیه، یک دنیا فکر، ذوق و حرف نهفته است و اگر با آداب هدیه دادن آشنا شوید، می‌توانید با دادن یک کادو، حرف دلتان را بزنید یا از روی هدیه‌ای که می‌گیرید، به احساسات، شخصیت یا شرایط فرد مقابل‌تان پی ببرید. پس با این آداب آشنا شوید و از این به‌بعد، بیشتر به معنای آنچه تقدیم می‌کنید و می‌گیرید فکر کنید.



به هدیه احترام بگذارید

اگر هدیه‌ای را به کسی تقدیم‌می‌کنید آن را با 2 دست بگیرید و هنگام اهدای آن لبخند به لب داشته باشید. اگر هم از کسی هدیه‌ای دریافت می‌کنید، با هر 2 دست آن را نگه دارید و اشتیاق خود را از دریافت آن نشان دهید.

برای همه گل نبرید

اگر به عیادت بیماری می‌روید، ترجیحا برایش گل نبرید، زیرا ممکن است او و هم اتاقی‌هایش دچار مشکلات تنفسی باشند و این هدیه شما چیزی جز ناراحتی را برایشان به همراه نداشته باشد. پس قبل از چنین اقدامی، از وضعیت سلامت کسانی که در اتاق بیمارتان حضور دارند باخبر شوید.

دست خالی نروید

حتی اگر بی‌پول هستید یا اینکه وقت‌تان حسابی تنگ است، باز هم نباید دست خالی به خانه کسی وارد شوید. از یک گلدان کوچک گل گرفته تا یک جعبه شیرینی یا هدیه‌ای برای فرزند کوچک خانواده، همه و همه می‌توانند نشانه احترام شما به میزبان باشند.

همه چیز را برای همه نبرید

شخصیت و موقعیت گیرنده نقش اصلی را در انتخاب شما بازی می‌کند. شما باید براساس نسبت و ارتباطی  که با دیگران دارید، یک هدیه  انتخاب کنید و نمی‌توانید همان چیزی را که برای همسرتان انتخاب می‌کنید، برای تقدیم‌کردن به رئیس اداره یا یکی از آشناهای دورتان انتخاب کنید. یادتان نرود هدیه‌ای که برای یک هنرمند می‌خرید، با هدیه‌ای که برای یک حسابدار می‌خرید باید تفاوت داشته باشد. از طرف دیگر، هرگز برای دوستان‌تان هدیه‌های مشابه نخرید. این کار نشان می‌دهد شما به نیازها و علایق تک‌تک آنها بی‌توجه بوده‌اید و برایشان وقت صرف نکرده‌اید. البته یک هدیه‌ای مشخص را هم نمی‌توانید برای یک نفر تکرار کنید. پس خلاق باشید و از چند ماه قبل در مورد چیزی که قرار است بخرید، تحقیق کنید.

سلیقه به خرج دهید

بسته بندی هدیه هم به اندازه خود آن مهم است. نوع کاغذ یا جعبه‌ای که هدیه را در آن قرار می‌دهید با توجه به سن، جنسیت و سلیقه گیرنده انتخاب کنید. این دقت به دریافت کننده هدیه می‌گوید که تا چه اندازه برایش ارزش قائل بوده‌اید و برای انتخاب هدیه وقت صرف کرده‌اید.

قیمت نپرسید

اگر هدیه‌ای دریافت کرده‌اید هرگز قیمت آن را نپرسید یا در مورد قیمت چیزی که برای کسی خریده‌اید هم صحبتی نکنید. صحبت کردن از مشکلات مالی‌تان در چنین مهمانی‌هایی هم می‌تواند نوعی بی‌احترامی به گیرنده باشد، چراکه او را نسبت به شرایطی که در آن برای خرید هدیه اقدام کرده‌اید نگران می‌کند.

قدر هدیه را بدانید

اگر هدیه شما چند شاخه گل است، حتما آنها را در یک گلدان آب قرار دهید و به هدیه دهنده نشان دهید که قدر زحمتی که کشیده است را می‌دانید. اگر هم مهمانی برایتان شیرینی یا کیک آورده است تا وقتی در خانه حضور دارد آن را به او هم تعارف کنید. اگر هم هدیه کادو شده‌ای را برایتان آورده‌اند، با آرامش کاغذ را باز کنید و با اشتیاق محتوای جعبه را در حضور مهمان بیرون بیاورید.


ویدیو مرتبط :
کادو و هدیه زنانه چی بخرم ؟ خرید اینترنتی هدیه و کادو تولد ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور مورینیو در چلسی نهایی شد/ خرید فالکائو هدیه آبراموویچ به آقای خاص



 مورینیو در چلسی

بیلد مدعی شد:

حضور مورینیو در چلسی نهایی شد/ خرید فالکائو هدیه آبراموویچ به آقای خاص

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد که حضور سرمربی پرتغالی رئال مادرید در چلسی نهایی شده است.

اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه بیلد امروز مدعی شد که ژوزه مورینیو فصل آینده هدایت چلسی را در دست خواهد داشت. روزنامه آلمانی نوشت: سرمربی پرتغالی آماده ترک نیمکت رئال مادرید در ژوئن برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس است.

بر اساس این گزارش آبراموویچ مالک روسی آبی‌پوشان در نظر دارد به عنوان هدیه خوش‌آمد گویی به آقای خاص، رادامل فالکائو را جذب کند. باید به یاد داشته باشیم که قیمت پایه برای فسخ قرارداد مهاجم کلمبیایی با اتلتیکو مادرید 60 میلیون یورو است./فارس