سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان ...


مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آنها در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلاً قرار دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشیمن باریک باعث می شود که اتاق وسیعتر نشان دهد.


1. تنظیم چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دهید: مبلمان را از کنار دیوار برداشته و سعی کنید آنها در زوایای جدیدتر و گیراتر بچینید. مثلاً قرار دادن کاناپه به صورت مورب در یک اتاق نشیمن باریک باعث می شود که اتاق وسیعتر نشان دهد.

2. یک دیوار را رنگ کنید: یکی از دیوارهای مهم خانه که در معرض توجه نیز هست را به رنگ دلخواهتان رنگ کنید. تابلوها و لوازم هنری از آن آویزان کنید و مبل جدید و زیبایی در آن قسمت قرار دهید. (البته دقت داشته باشید که رنگ آن با سایر لوازم خانه هماهنگ باشد)

3. از گل و گیاه استفاده کنید: گل و گیاه می تواند حال و هوای تازه ای به خانه بیاورد. اگر علاقه ای به رسیدگی به گل و گیاه ندارید، می توانید از گل ها و درختچه های مصنوعی استفاده کنید. کیفیت گل های مصنوعی هم آنقدر خوب شده است که به سختی می توان آنها را از گل طبیعی تشخیص داد.

4. یک قالیچه محلی در نقطه ای بیندازید: قالیچه های محلی وسیله ی بسیار خوبی برای اتاق های گفتگو و نشیمن به شمار می رود. قالیچه ای متناسب با اسباب و لوازم اتاق انتخاب کنید و آن را پایین میز بیندازید.

5. تابلو و آینه از دیوارها آویزان کنید: تابلوهایی آویزان کنید که شخصیت و روحیه شما را منعکس کند. سعی کنید از قاب های تزئینی تر و زیباتر استفاده کنید. هنگام آویزان کردن دقت کنید که تابلو از هر قسمت خانه قابل مشاهده باشد و گیرا باشد.

6. مجسمه ها را در یک جا جمع کنید: مجسمه ها و پیکره های کوچک و مرتبط با هم را در قسمتی از خانه که مورد توجه است کنار هم قرار دهید. این مجسمه ها را به صورت های فانتزی و متنوع بچینید.

7. از کوسن های تزئینی استفاده کنید: این بالشتک ها و کوسن های تزئینی به سادگی رنگ و بوی جدیدی به خانه می دهد و مبلمان منزل را نیز باشکوه تر جلوه میدهد.

8. لامپ ها و لوسترها را عوض کنید: لوسترها و لامپ ها جزء وسایلی هستند که خیلی زود بر بیننده آشکار می کنند که سبک چیدمان خانه تان قدیمی است یا جدید. به دنبال لوسترهایی باشید که جدیدتر و فانتزی باشند، و ضمناً با لوازم و رنگ بندی خانه تان نیز هماهنگ باشند.

9. لحاف ها و رواندازها نیز مثل کوسن های تزئینی، به اتاقتان رنگ می دهد. این رواندازها و روتختی ها در انواع جنس ها و رنگ ها موجود می باشد. با توجه به روحیه و سلیقه ی خود زیباترین را انتخاب کنید.

10. لوازم اضافی را از جلوی دید بردارید: وسایل و لوازم اضافی باعث از بین رفتن جلوه ی اتاق می شود. برای برگه ها، اسباب بازیهای بچه ها، و سایر اسباب و وسایلی که شکل اتاق را بر هم می زند، جای مخصوصی تدارک ببینید.








منبع : Decorationnews.com


ویدیو مرتبط :
طراحی داخلی دکوراسیون خانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون خانه جنیفر لوپز ، طراحی داخلی پر از لطافت



جنیفر لوپز بازیگر و خواننده پورتوریکویی معاصر اخیرا تصمیم گرفته خانه محل سکونت خود را بفروشد. این خانه که در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع قرار دارد دارای ۹ اتاق خواب و محوطه اسب سواری در تپه های اطراف است. این خانه با شکوه همه بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. با ما همراه باشید تا طراحی دکوراسیون داخلی زیبای این خانه را به شما نشان دهیم.

تصاویر خانه جنیفر لوپز,طراحی خانه جنیفر لوپز

طراحی نمای خارجی ساختمان خانه جنیفر لوپز، ترکیبی از سبک کلاسیک و معاصر است


طراحی نمای خارجی ساختمان با استفاده از آجر های سفید رنگ و سقف شیروانی، ترکیبی از سبک کلاسیک و معاصر است.

دکوراسیون خانه جنیفر لوپز,خانه جنیفر لوپز

در طراحی فضای نشیمن از رنگ های خنثی و ملایم مانند کرم، طوسی و سفید استفاده شده است


در طراحی داخلی فضای نشیمن از ترکیب رنگ های خنثی و ملایم مانند کرم، طوسی و سفید استفاده شده است. رنگ طلایی درخشان در اکسسوری ها در کنار پالت رنگی روشن  لطافتی زنانه در طراحی داخلی خانه به وجود آورده است.

 

قیمت خانه جنیفر لوپز, مساحت خانه جنیفر لوپز

برای کف نشیمن از پارکت های چوبی قهوه ای استفاده شده است که گرما را به محیط تزریق کرده اند


برای کف نشیمن از پارکت های چوبی قهوه ای استفاده شده است که گرما را به محیط تزریق کرده اند و مبلمان راحتی و پارچه ای نشیمن که کاملا بر روی یک فرش بزرگ قرار گرفته اند زیبایی را در کنار حسی راحت و صمیمی که مهم ترین ویژگی یک طراحی خوب برای اتاق نشیمن است ایجاد کرده اند.

نمای خانه جنیفر لوپز,دکوراسیون و چیدمان خانه جنیفر لوپز

یک جزیره آشپزخانه زیبا در وسط آشپزخانه تعبیه شده است

 

طراحی خانه جنیفر لوپز, عکس خانه جنیفر لوپز

آشپزخانه در جایی واقع شده که به کلیه فضاهای خانوادگی تسلط دارد


آشپزخانه در جایی واقع شده که به کلیه فضاهای خانوادگی تسلط دارد و با اختلاف سطح کمی ناهارخوری و آشپزخانه از نشیمن بالا تر قرار گرفته اند. یک جزیره آشپزخانه زیبا در وسط آشپزخانه تعبیه شده و در انتخاب رنگ نیز از پالت رنگی خنثی و ملایم بقیه قسمت های خانه تبعیت شده است.

خانه جنیفر لوپز,تصاویر خانه جنیفر لوپز

در پشت آشپزخانه یک پاسیو کوچک به همراه میز ناهار خوری و مبل راحتی در نظر گرفته شده است


در پشت آشپزخانه یک پاسیو کوچک به همراه میز ناهار خوری و مبل راحتی برای صرف وعده های غذایی و استراحت در نظر گرفته شده است.

عکس خانه جنیفر لوپز, قیمت خانه جنیفر لوپز

این خانه با دو ساختار متفاوت طراحی شده است


این خانه با دو ساختار متفاوت طراحی شده، یک فضای خصوصی پر از آرامش و فضایی جداگانه برای سرگرمی و کار در نظر گرفته شده و دارای جریان کاملی از حرکت و عملکرد میان فضاهای مختلف است.

مساحت خانه جنیفر لوپز, نمای خانه جنیفر لوپز

طراحی اتاق خواب اصلی خلوت و از وسایل لوکس و تجملی در طراحی آن استفاده شده است


طراحی اتاق خواب اصلی خلوت و به دور از به هم ریختگی است و از وسایل لوکس و تجملی در طراحی آن استفاده شده است. کف اتاق خواب با موکت پوشیده شده که نرم تر و راحت تر از دیگر فضاها است.

طراحی خانه جنیفر لوپز, عکس خانه جنیفر لوپز

استفاده از لوستر ها و دیوارکوب ها در حمام با طراحی خاصشان توجه همه را به خود جلب می کنند


وجود یک حمام مجهز به وان برای داشتن یک اتاق مستر کامل قطعا ضروری است. لوستر ها و دیوارکوب های استفاده شده در حمام با طراحی خاصشان توجه همه را به خود جلب می کنند.

خانه جنیفر لوپز,تصاویر خانه جنیفر لوپز

یک اتاق دنج با یک شومینه هیزمی زیبا از ویژگی های برجسته خانه جنیفر لوپز است

 

دکوراسیون و چیدمان خانه جنیفر لوپز,تصاویر خانه جنیفر لوپز

اتاق خواب مشترک کودکان بسیار ساده طراحی شده اما مانند دیگر فضاها پر از آرامش است


اتاق خواب مشترک کودکان بسیار ساده طراحی شده اما مانند دیگر فضاها پر از آرامش است. یک میز مشترک با دو صندلی در کنار پنجره برای انجام کاردستی های کودکان در نظر گرفته شده است.

 

نمای خانه جنیفر لوپز,دکوراسیون خانه جنیفر لوپز

در بالکن اصلی از مبلمان راحتی حصیری استفاده شده که به سبک مدیترانه ای طراحی شده است

 

تصاویر خانه جنیفر لوپز,طراحی خانه جنیفر لوپز

استخر فضای بیرونی خانه جنیفر لوپز


در بالکن و فضای بیرونی اصلی خانه از مبلمان راحتی حصیری استفاده شده و رو به یک استخر است که به سبک مدیترانه ای طراحی شده است.

 

خانه جنیفر لوپز,تصاویر خانه جنیفر لوپز

سالن آمفی تئاتر در طبقه زیر همکف خانه جنیفر لوپز قرار دارد


سالن آمفی تئاتر در طبقه زیر هم کف خانه قرار دارد و دیوار های آن با چوب های طراحی شده کلاسیک پوشانده شده و گنجایش ۳۵ نفر را دارد.

 

منبع : chidaneh.com