سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

برای خرید میتوانید به «کوتون» هم سر بزنید


كوتون برندی است ترکی كه با استفاده از بهترین طراحان، مرغوبترین و زیباترین پارچه ها، كفش های شیك و اكسسوری موج بزرگی در صنعت پوشاك در دنیا به راه انداخته است. این برند مدت دو سال است كه به بازار رقابت برندهای مختلف موجود در ایران قدم گذاشته است.

صبح بخیر: كوتون برندی است ترکیهای كه بااستفاده از بهترین طراحان، مرغوبترین و زیباترین پارچه ها، كفش های شیك و اكسسوری موج بزرگی در صنعت پوشاك در دنیا به راه انداخته است. این برند مدت دو سال است كه به بازار رقابت برندهای مختلف موجود در ایران قدم گذاشته است. كوتون بهترین اجناس را دارد و این مسئله آن را نسبت به برندهای دیگر مستثنی می كند. هدف مدیران كوتون این است كه با استفاده از پارچه ها و مدل های به روز و تكنولوژی، اجناس بسیار خوب و ماندگاری در اختیار مردم قرار دهند. می توان به جرات گفت كوتون یكی از بهترین برندهای تركیهای است كه كیفیت بسیار بالای آن، درخشش آن را دو چندان می كند.

برند كوتون حالا با جدیدترین و بهترین محصولات خود در دسترس ایرانیان است

كوتون به تهران آمد

نشستی به افتخار كوتون

تهرانی ها هم كوتون دار شدند. مراسم افتتاحیه رسمی كوتون چندی پیش با حضور مدیرانی از ایران و تركیه، نمایندگان دیگر شعب ،  مدیران و صاحبان برندهای سرشناس، چهره های معروف عالم هنر و ورزش و نمایندگان رسانه های عمومی در محل فروشگاه کوتون واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان برگزار شد. برنامه با اجرای آقای رشیدپور آغاز شد. وی ضمن خیرمقدم به تمام حاضرین  این مراسم گفت: «خوشبختانه پس از فعالیتهای زیاد كوتون، چهارمین شعبه آن افتتاح شد، امیدواریم هر روز موفقتر شوند و صدمین شعبه را افتتاح كنند.» بعد از اجرای رشیدپور، مدیران برند كوتون سخنرانی كردند. در این افتتاحیه كه با صندلیها و دکوراسیون سبک تركیه طراحی خاصی شده بود، موسیقی سنتی و تركی هم نواخته شد كه فضای افتتاحیه را دلنشین می كرد. نكته جالب اینجاست كه درحین برگزاری مراسم در طبقه انتهایی فروشگاه، در طبقات پایین مردم مشغول خرید كردن بودند. تلویزیون های مدار بسته ای در هر سه طبقه فروشگاه جهت پخش زنده مراسم در حال انجام در نظر گرفته شده بود که با توجه چشمگیر مشتریان رو به رو شد.

كوتون به تهران آمد

برند كوتون به پشتوانه سابقه زیاد در زمینه پوشاك و اكسسوری حالا دیگر یك نام آشنا در میان طرفداران مد و پوشاك است و آمده تا در میان ایرانی‌ها هم جای خودش را باز كند.

بزرگ شدن خانواده كوتون
درست است كه تعداد اجناس و برندهای ترك در سطح شهر سر به فلك می زند و گاهی حتی در یك خیابان اصلی ده ها بوتیك لباس را كنار هم میبینیم اما موفقیت تمام آنها به یك اندازه نیست. بعضی از آنها فقط به دلیل درآمد زدایی این كار را شروع كرده و همیشه هم در همان نقطه باقی می مانند اما نقطه مقابل، برندهایی هستند كه با اتكا به دانش روز و احترام و سرویس ویژه به مشتریان شروع به كار كرده و خیلی زود هم رشد و گسترش پیدا می كنند و در حرکتی رو به جلو هر روز بزرگ و بزرگتر می شوند. نمونه بارز این مصداق؛ برند كوتون است. ما می توانیم به كسانی كه به این برند علاقه دارند مژده دهیم كه شعبات كوتون روزبه روز گسترده تر می شود. اولین شعبه كوتون در سال 1391 در تبریز در مجتمع تجاری لاله پارک افتتاح و با استقبال زیادی نیز روبه رو شد. بعد از تبریز نوبت رسید به مشهدی ها که در خیابان احمدآباد، چهارراه پاستور به فروشگاه کوتون بروند . شعبه بعد در مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز و در آخر در تاریخ 19/10/1393 شعب های در تهران در خیابان شریعتی بعد از پل سیدخندان افتتاح شد.

ستهای كم نظیر
صاحبان كوتون سعی كرده اند برای كسب رضایت بیشتر مشتری در سطح جهان و تكمیل زیبایی لباسها یك سری كیف، كفش و اكسسوری در كنار آنها قرار دهند تا مشتریان دیگر دغدغه هماهنگ كردن لباسهایشان با كیف و كفش شان را نداشته باشند. با توجه به فصل، تنوع لباسها هم تغییر می کند، كوتون چهار فصل را پوشش می دهد. كسانی كه عضو خانواده كوتون می شوند، می توانند از كیفیت بسیار خوب این اجناس كه هرگز تكرار نخواهد شد نیز برخوردار شوند.
در میان بازدیدکنندگان این فروشگاه چهره های سرشناسی هم حضور داشتند. روزبه نعمت الهی و تنی چند از بازیکنان تیم ملی والیبال همچون فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور  و حمزه زرینی ضمن بازدید از اجناس این فروشگاه در مراسم افتتاحیه نیز حاضر بودند.
 در روز افتتاحیه فروشگاه مثل روزهای عادی باز بود و مردم برای خرید به این فروشگاه سر میزدند و شما میتوانستید رضایت را در چهره خریداران ببینید. اجناس برند كوتون ساده و همهنوع پسند است. هم لباسهای اسپرت بانوان و آقایان و هم لباسهای شب مجلسی زیبا و اکسسوری در میان آنها یافت می شود كه می تواند همه نوع سلیقهای را جلب كند.

اتفاقی تازه در دنیای مد
كوتون یك اتفاق تازه است برای شماهایی كه طرفدار سرسخت مد و خوشتیپی هستید. این برند با سابقه بین المللی یكی از شناخته شدهترین برندها در زمینه لباسهای زنانه، مردانه و بچه گانه است كه بهترین اجناس را عرضه می كند و در میان طرفداران اجناس ترك هواداران زیادی دارد. می توانیم به جرات بگوییم كه هر كسی با هر سن و هر بودجه ای به این فروشگاه سر بزند دست خالی بیرون نمی آید.



كوتون به تهران آمد

آدرس فروشگاه تهران : خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، نبش کوچه آریایی

تلفن : 26702334



ویدیو مرتبط :
آیا میتوانید X و Y و Z را حدس بزنید؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مهران رجبی و میرطاهر مظلومی بر سر خرید یک خانه+عکس



تله فیلم , خانه نشین , فیلم تلویزیونی

فیلم تلویزیونی «خانه نشین» به تهیه کنندگی جمشید سهرابی زاده و کارگردانی کمال مقدمی که هفته گذشته در خیابان بهار کلید خورد، به خیابان شریعتی و لوکیشن‌های داخلی رسید.

به گزارش شبکه ایران، «خانه نشین» که توسط فهیمه سلیمانی و مریم قنبری نوشته شده است، فیلم روایتگر داستان دو خانواده است که بر سر خرید و فروش یک خانه به توافق نمی رسند و همین مسئله پایه گذار لحظاتی طنز و موقعیت های کمیک است.

تله فیلم , خانه نشین , فیلم تلویزیونی

این فیلم تلویزیونی که سومین تجربه جمشید سهرابی زاده پس از مینی سریال «تیک تاک» و «مادر، نام دیگر عشق» در مقام تهیه کننده محسوب می‌شود در لوکیشن های شریعتی، هفت تیر و... تصویربرداری خواهد شد.

در این تله‌فیلم بازیگرانی چون : میرطاهر مظلومی، مهران رجبی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، هیلدا خسروی، سهیل تاکی، غلامرضا اصانلو، داریوش سلیمی، احسان ا... ویلان، بهنام خدایاری، متین ابهر چایی، هستی خدارحمی، سعید نورالهی و... بازی دارند.
دیگر عوامل این فیلم تلویزیونی عبارتند از: مشاور پروژه: هومن کبیری، مجری طرح: علیرضا پیرزاده، دستیار تهیه: وحید احمدی نژاد، سرمایه گذار: امیرحسین غفور، برنامه ریز: مریم شهبازپور، دستیاران کارگردان: خشایارنصیر، ناصر ذاکری، حمیدرضا احمدی نژاد، مشاور برنامه ریزی: مهدی فرخ پور، منشی صحنه: مونا خوش روش، مدیر تصویربرداری: علی‌ بیک‌‌زاده، نورپرداز: حمید داس دار، دستیاران تصویر: علی کامل، شهریار ابراهیم پور، بنیامین مهدی زاده، مدیر صدابرداری: وحید سلطانی، دستیار صدا: فرهاد تبریزی، عکاس: رامینا فاضلی، طراح گریم: حنان صدفی، امور مالی: حیوا حیدری، طراح صحنه و لباس: سعید عمرانی، مدیر تولید: حمیدرضا صفایی، دستیار تولید: علیرضا شیخی، مدیر تدارکات: منصور ناظمی و...
منبع:inn.ir