سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

با 2 شاخه‌ها و پریزهای درهم و بر هم چه كنیم


حتما تا امروز با این مشكل روبه‌رو شده‌اید كه تعداد 2شاخه‌های لوازم برقی‌تان با تعداد پریزها هماهنگ نباشد و همین مسئله موجب بی‌نظمی و به‌هم‌ریختگی میزكار، كابینت و یا میزپاتختی‌تان شده باشد.
حتما تا امروز با این مشكل روبه‌رو شده‌اید كه تعداد 2شاخه‌های لوازم برقی‌تان با تعداد پریزها هماهنگ نباشد و همین مسئله موجب بی‌نظمی و به‌هم‌ریختگی میزكار، كابینت و یا میزپاتختی‌تان شده باشد. در شرایط امروزی كه بسیاری از وسایل منزل با برق كار می‌كند اكثر خانم‌های خانه در شرایطی كه نیاز به استفاده از 2 تا 3 وسیله برقی به‌صورت همزمان دارند با مشكل روبه‌رو می‌شوند. مشكلی كه ممكن است در خانه تك تك ما وجود داشته باشد





گام اول

بهترین كار برای استفاده همزمان از 2یا 3 وسیله برقی یا بیشتر به كار‌گیری پریزهای چند منظوره است. به‌عنوان مثال اگر قصد دارید به‌طور همزمان از تستر، مخلوط كن و آبمیوه استفاده كنید بهتر است از یك تكنسین برقكار كمك بگیرید. این در شرایطی است كه به توانایی‌های همسرتان در تعویض پریز‌ها و جایگزینی پریزهای چندكاره مطمئن نباشید.





گام دوم

بهترین راه‌حل برای رفع این مشكل آن است كه متناسب با فضایی كه در اختیار دارید از پریز‌ها یا رابطه‌ای چندگانه استفاده كنید. بهتر است این تغییرات را به هنگام تعمیرات سالانه خانه انجام دهید تا تكنسین مربوطه به راحتی و سر فرصت با دقت زیاد این پریز‌ها را برای شما نصب كند. اما اگر فرصت كافی در اختیار ندارید می‌توانید این پریزها را كه قابلیت استفاده از 3 تا 12 پریز را به‌طور همزمان ممكن می‌كند، استفاده كنید. اما باید توجه داشته باشید كه از یك محافظ برق برای كنترل نوسان برق درصورت نیاز كمك بگیرید.





گام سوم

وجود سیم‌های متعدد برق و تلفن در اطراف میزكار یا آشپزخانه از جمله مهم‌ترین عوامل آشفتگی و بی‌نظمی میز محسوب می‌شود. برای پیشگیری از این مسئله و ایجاد نظم راه حل بسیار ساده‌ای وجود دارد كه بهره‌گیری از آن مانع از آشفتگی میز می‌شود.



گام چهارم

 برای برطرف كردن این مشكل تنها كافی است از یك لوله خرطومی استفاده كنید. این لوله‌های خرطومی با قطرهای مختلف و در سایزها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است. برای انتخاب بهترین لوله خرطومی باید به رنگ اتاق، دكوراسیون و تعداد سیم‌هایی كه قرار است از درون این لوله عبور كند دقت كنید. بنابراین با درنظر گرفتن این نكات و انتخاب یك لوله خرطومی مناسب می‌توانید تمامی سیم‌ها به‌ویژه سیم‌های مربوط به ضبط، تلویزیون، رادیو و دستگاه‌های صوتی و تصویری را مرتب و منظم و تنها با یك لوله خرطومی ساده به پریز برسانید.





گام پنجم

اگر در خانه خود به دلایل مختلف از تلفن بی‌سیم استفاده نمی‌كنید و تلفن خانه‌تان دارای سیم بلندی است تا به راحتی به كمك آن بتوانید به اتاق‌های مختلف یا آشپزخانه سر بزنید. قطعا با مشكل جمع‌شدن و درهم پیچیدگی سیم‌تلفن روبه‌رو خواهید بود. اگر همچنان قصد ندارید تلفن بی‌سیمی برای خانه‌تان تهیه كنید پیشنهاد خوبی برای شما داریم.





گام ششم

بهترین توصیه برای افرادی كه قصد دارند سیم بلند تلفن خود را همچنان حفظ كنند، خریداری یك جعبه كوچك اما كاربردی است كه امكان جمع‌شدن سیم تلفن را به در خود دارد. این جعبه كوچك سیم تلفن را درون اهرمی كه در خود دارد جمع كرده و به وقت نیاز با كشیدن سیم این اهرم می‌چرخد و سیم از آن خارج می‌شود. به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید با تلفن خود به آشپزخانه و اتاق خواب سر بزنید و بعد از قطع كردن تماس، سیم را دوباره درون جعبه جمع كنید. به این ترتیب هرگز میز تلفن شما شلوغ و پوشیده از سیم تلفن نیست.


ویدیو مرتبط :
پریزهای هوشمند(John La Grou)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نباید با آزرده‌های انتخابات با خشونت رفتار كنیم



 


نگذاریم افراط و تفریط به ظهور ملی روز گذشته كه شاهد آن بودیم ، آسیب برساند/ برای وحدت باید جلوی شعار انحرافی را بگیریم و بگوییم خیمه ملت با سعه صدر برای ورود شما باز است.

 

یكی از ریش سفیدان اصولگرا در سخنان مهمی بر ضرورت ایجاد وحدت در عرصه سیاسی و عدم برخورد خشونت آمیز با معترضین تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، حبیب الله عسگر اولادی در مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشكان ایران با قرائت و تفسیر سوره فتح خاطرنشان كرد: قران كریم می‌گوید در هنگام پیروزی‌ها آنها را از خدا بدانید و خودتان از كوتاهی‌ها عذرخواهی كنید.

وی افزود: دو چیز را باید بعد از پیروزی مورد توجه قرار داد، یكی اینكه شعارهای انحرافی كه رهبری را ناراحت می‌كند كنترل كنیم و نگذاریم این شعارها به وحدت آسیب برساند ، زیرا پس از فتح مكه نیز شعارهایی داده شده كه موجب انحراف شد همچنین نباید مغرور شویم چرا كه نصرت خداوند باعث پیروزی شد، البته نباید نسبت به كسانی كه در انتخابات ناراضی شدند شدت عمل نشان دهیم.

دبیر‌كل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به راهپیمایی دیروز مردم تصریح كرد: باید بگوییم مردم یك سكه را نشان دادند كه یك روی آن ولایت فقیه و روی دیگر آن ولی فقیه است و با حضور خود می‌خواستند تا اینها را تقویت كنند.

عسگراولادی ادامه داد: وقتی آهنگ وحدت سر می‌دهیم، نباید ضربه وحدت را به شكست خوردها بزنیم ، بلكه باید به آنها بگوییم كه به زیر خیمه مردم بیایید همانگونه كه مقام معظم رهبری‌در پیام خود به مناسبت وفات آیت‌الله منتظری نشان دادند كه چتر رهبری باز است در حالی كه برخی خیال می‌كردند، ایشان حتی پیام هم صادر نكنند.

وی همچنین با اشاره به موضوع تقلب در انتخابات خاطرنشان كرد: گزارش‌هایی به دست آنها (نامزدها) آمد كه باعث شد قبل از اتمام انتخابات آنها جشن پیروزی بگیرند.

عسگر اولادی با تاكید مجدد برای اینكه برای وحدت باید جلوی شعار انحرافی را بگیریم و بگوییم خیمه ملت با سعه صدر برای ورود شما باز است خطاب به معترضان گفت: شما در داخل نظام می‌آیید و گله و شكایت خود را مطرح كنید، چرا رسانه‌های بیگانه از شما سخن بگویند؟

دبیر‌كل جبهه پیروان خط امام (ره) بااشاره به خطراتی كه وحدت را تهدید می‌كند، گفت: در میان اصولگرایان كسانی ممكن است باهم دشمنی داشته باشد و شعار علیه هم بدهند وكسانی هم ممكن است نسبت به آزردگان انتخابات عصبانی باشند كه علیه آنان نیز شعار دهند و كسانی با چهره ایمانی به نفاق دامن می‌زنند.

وی با اشاره به اینكه مراحل بسیار سختی را گذراندیم، تاكید كرد: باید تدبیر و تدبر داشته باشیم و نگذاریم افراط و تفریط به ظهور ملی روز گذشته كه شاهد آن بودیم آسیب برساند.

عسگر اولادی با ذكر خاطراتی از امام (ره) در هنگام پرواز به سوی ایران و دعا و مناجات ایشان به درگاه خداوند اشاره كرد و گفت: باید با توكل بر‌خدا و توسل به امام زمان (عج) بخواهیم تا بلاها حل شود.

ویبا تاكید بر اینكه وحدت عامل وجود نظام است و بقای آن است، تصریح كرد: اگر بخواهیم همه مانند ما فكر كنند باعث می‌شوندكه تفرقه ایجادشود و امروز اوباما كه با شعار تغییر روی كار آمده صریحا از اغتشاشگران اعلام حمایت كرده است.

عسگراولادی تاكید كرد: معنای وحدت این نیست كه همه با من وحدت كنند، بلكه بدین معنا كه همه در حدی بیایند كه قدرت ظهور ملی را كه دیروز دیدیم بتوانیم در روند نظام پیاده كنیم.

وی با بیان اینكه بحمدالله سران سه قوه در صراط درستی قرار دارند،گفت: حدود یك ماه پیش كه به خدمت رئیس‌جمهور رسیدم ، به وی گفتم كه خدا را شكر از درگیری‌ها كنار هستید و تاكید كردم كه شما رئیس‌جمهور همه ملت حتی آنهایی كه به شما رای ندادم یا اصلا در انتخابات شركت نكردند، هستید البته موضع ایشان مواضع خدمت است.

دبیر‌كل جبهه پیروان خط امام رهبری با تشكر از رئیس مجلس و نمایندگان به خاطر برگزاری راهپیمایی اخیر، ادامه داد: از رئیس قوه قضاییه كه بررسی‌ها را آغاز كرده‌اند تشكر می‌كنیم، زیرا اگر فتنه را كنترل نكنیم مشكلاتی ایجاد می‌شود، اما نه بدین معنا كه با آزرده‌های انتخابات با خشونت رفتار كنیم ، بلكه باید بخواهیم آنها به زیر خیمه برگردند.