سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

با یک آرایش حرفه ای لب های تان را برجسته و زیبا کنید



لبهای برجسته و جذاب

برجسته کردن لب ها یکی از روش های زیباسازی لب ها در آرایش صورت است

 

برجسته کردن لب ها یکی از روش های زیباسازی لب ها در آرایش صورت است. شما به راحتی با یک آرایش حرفه ای می توانید لب های تان را برجسته و زیبا کنید.


چگونه با آرایش لبهایی برجسته و جذاب داشته باشیم؟
رنگ های لب غنی و جذاب مثل شرابی، قرمز و شاتوتی امروزه در دنیای مد و آرایش رنگ های خیلی محبوبی هستند. قسمت مهم در استفاده درست از این رنگ ها این است که ابتدا رنگ درست را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ پوست و دیگر آرایش های صورتتان بیاید و دوم اینکه درست رژلب بزنید. اما اغلب زنان تکنیک های نادرستی را برای رژ زدن اعمال می کنند و بعد مجبورند نتایج ناخواسته آن را اصلاح کنند. برای اجتناب از این اشتباهات آرایشی غیرجذاب ما سه نکته بهتان یاد می دهیم تا بهترین آرایش لب را داشته باشید.                                   
 
برای برجسته کردن لب های تان،آنها را تراشیده و تمیز کنید
ما نمی توانیم به اهمیت تراشیدن لبهایتان به اندازه کافی قبل از آرایش تاکید نکنیم. این کار یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید با انجام دادنش مطمئن شوید لبهایتان ظاهری جذاب خواهد داشت. اگر به این قسمت از لبتان رژ نزنید با وجود پوست مرده، لب ظاهری ناهموار و زشت پیدا خواهد کرد. انواع تمیز کننده های مختلف برای لب در فروشگاه ها وجود دارد، شاید هم بتوانید این کار را با عسل و شکر بکنید اگر هم که عجله دارد می توانید این کار را به آرامی با یک مسواک انجام دهید.
 
برای برجسته کردن لب های تان اول خط لب بکشید
کشیدن یک خط باریک دور لب هایتان اهمیت بسزایی دارد، این کار روی لبه های لب تاکید کرده و یک خط لب تمیز و صاف بهتان می دهد. خط لب از تراوش رژلب به بیرون لب نیز جلوگیری می کند. و نیز مهم است که کل لبتان را با خط لب سایه دار کنید چرا که اگر قسمتی از رژتان پاک شود سایه زیر آن هنوز هست.
 
با استفاده از برس رژ بزنید
استفاده از برس کوچک برای رژ زدن به جای اینکه رژ را مستقیم روی لبتان بمالید بهتان کنترل بیشتری در آرایش کردن می دهد و همچنین کمک می کند تا بتوانید یک سایه پردازی عالی در آرایش لب داشته باشید. استفاده از یک برس کوچک شما را مطمئن می سازد که خط لب خود را به صورت طبیعی حفظ کرده اید و حتی می توانید رنگ رژ مطلوب خود را به صورت چند لایه سایه پردازی کنید.

منبع : ileev.com
 


ویدیو مرتبط :
‫روش حرفه ای آرایش لب ها || HB, Branded Cosmetics Store In Afghanistan‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برجسته کردن لب ها با آرایش



برجسته کردن لب ها,برجسته کردن لب ها با گریم

اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر شده و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود بهتر است برای لبهای باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلبتان را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.

اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می دهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان می کشید . در مورد لبهای پهن و درشت لازم نیست که خط لب خارج از خط اصلی لب کشیده شود بلکه آن را در جای خود کشیده و رژ بزنید فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بکشید .


لازم به ذکر است تفاوت کشیدن خط سفید لبهای پهن با لبهای باریک در این است که در مورد لبهای باریک خط سفید کاملی در زیر لب پایین کشیده خواهد شد اما در مورد لبهای پهن تنها این خط سفید در وسط لب کشیده می شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.
منبع: سیمرغ