سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

با موهای زیر پوستی چه کنیم؟



 

با موهای زیر پوستی چه کنیم

 

به پاهایتان مرطوب کننده بزنید!

 

به شما توصیه می‌کنیم بعد از هر بار حمام رفتن و دوش گرفتن نواحی که احتمال زیر پوستی شدن موها در آن بیشتر است یعنی پاها، زیر بغل و کشاله‌های ران را با یک کرم مرطوب کننده خوب ماساژ دهید. این کار به موها اجازه می‌دهد که کاملا طبیعی رشد کنند.

 

 

اکسیژن‌رسانی کنید!


سعی کنید 2 بار در هفته پوست‌های مرده را از روی بدن خود با یک گماژ خوب تمیز کنید. سلول‌های مرده پوست را به مرور زمان ضخیم می‌کنند اما یک کیسه کشیدن آرام می‌تواند سبب حذف این سلول‌ها بدون آسیب دیدن اپیدرم شود.

 


جلوی رشد موها را بگیرید!

 

به کمک عصاره برخی میوه‌های اسیدی مثل لیمو می‌توان رشد موها را تا حدی کند کرد. در ضمن حذف سلول‌های مرده روی پوست مانع از رشد زیرپوستی موها می‌شود.

 

 

به موهای زیرپوستی دست نزنید!

 

در صورتی که شما مدام به کمک وسایل تیز در حال درآوردن موها از زیر پوست باشید به پوست خود صدمه رسانده و آن را زخمی می‌کنید. اگر مویی در حال رشد زیر پوستی است آن را به کمک یک گماژ محلی و مرطوب کردن همیشگی خارج کنید. در صورتی که روی آن جوش زده و دردناک شده است سعی کنید آن را تا زمانی که کاملا از بین برود عفونی نکنید.


ویدیو مرتبط :
درمان قارچ پوستی - لکه های صورت - مشکی کردن موهای سفید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با موهای زیر پوستی چه باید کرد؟



 

 

با موهای زیر پوستی چه باید کرد

 

هر زمان اصلاح موهای زاید عمیقا صورت بگیرد و کاملا از ته زده شود، موهای جدید شاخه شاخه و پر پیچ و خم شده و داخل پوست برمی‌گردد. این موهای نابسامان هر زمان رشد کند، به پوست فشار آورده و باعث قرمزی و التهاب می‌شود.

 

متخصصان پوست معتقدند که استفاده از لیف برای زدودن این جوش‌ها و آزاد کردن موی زیر آن کار درستی نیست و تنها مشکل را حادتر می‌کند.

 

در این مورد بهتر‌است، محلول اسید استیل سالیسیلیک را تهیه کرده و دو بار در روز به مدت یک هفته روی سطح پوست بمالید تا به مرور زمان ورقه ورقه شود و موهای برگشته به داخل پوست آزاد گردد.

 

در صورتی که نتیجه‌ای حاصل نشد، بهتر است به پزشک مراجعه کنیم تا با تشخیص دقیق تر بتوان راه درمانی مناسبی ارائه داد.

salamatnews.com