سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بانوی سرمه‌ای پوش چه شکلی است؟


رنگ اصلی پیشنهادی ما سرمه‌ای است، اما قرار نیست در انتخاب لباس‌های‌تان صرفا سراغ این رنگ بروید. سرمه‌ای با تمام وقار و سادگی‌اش این خاصیت را دارد که در کنار رنگ‌های دیگر تبدیل به یک رنگ فانتزی، اسپرت و گاهی هم کاملا رسمی و باوقار شود.

مجله زندگی ایده آل: در «چی‌روبا‌چی بپوشیم» این شماره شما را با راز پنهان در رنگی ساده اما پر کاربرد آشنا می‌کنیم! رنگ اصلی پیشنهادی ما سرمه‌ای است، اما قرار نیست در انتخاب لباس‌های‌تان صرفا سراغ این رنگ بروید. سرمه‌ای با تمام وقار و سادگی‌اش این خاصیت را دارد که در کنار رنگ‌های دیگر تبدیل به یک رنگ فانتزی، اسپرت و گاهی هم کاملا رسمی و باوقار شود. می‌بینید که تصیم‌گیرنده‌ نهایی شمایید و بس!

 شیک و مجلسی!

نشاندن رنگ صورتی چرک در کنار رنگ سرمه‌ای به عنوان رنگ اصلی وقتی به کارتان می‌آید که قرار است از رنگ سرمه‌ای به ترکیبی کاملا رسمی و مجلسی برسید. ساده‌ترین راه برای رسیدن به ترکیب مجلسی با محوریت رنگ سرمه‌ای رفتن سراغ کیف و کفشی به رنگ صورتی چرک است. شما می‌توانید با استفاده از یک پارچه مات به رنگ صورتی چرک به عنوان کمربند، درست مثل آنچه در تصویر می‌بینید خلاقیت‌تان را به رخ بکشید!




یک‌ انتخاب فانتزی

ترکیب سرمه‌ای با رنگ سبز وقتی به کارتان می‌آید که قرار است به یک ترکیب رنگ خوب، اما کاملا فانتزی برسید. وقتی خودتان را برای شرکت در یک مراسم رسمی‌ آماده می‌کنید هرگز به ترکیب‌رنگ سبز و سرمه‌ای فکر نکنید! این ترکیب رنگ برای مجالس نیمه‌رسمی مثل تولد یا دورهمی‌های دوستانه به کارتان می‌آید. در انتخاب رنگ زیورآلات می‌توانید غیر از رنگ سفید به رنگ طلایی هم فکر کنید البته اگر روی فانتزی شدن تاکید دارید بدون برو برگرد بروید سراغ گردنبند، گوشواره و حتی ساعت سبز رنگ!




ساده اما تاثیرگذار!

ترکیب رنگ سفید با تمام رنگ‌ها جواب می‌دهد و اتفاقا سرمه‌ای هم از این قاعده مستثنا نیست، بنابراین یکی از انتخاب‌های ساده و اتفاقا تاثیرگذاری که نباید از نظر دور کنید همین ترکیب سفید و سرمه‌ای است.



رنگ سفید شما را درشت‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد پس یادتان باشدبرای پوشاندن اختلاف سایز در قسمت بالاتنه و پایین‌تنه این رنگ را در قسمتی به کار بگیرید که باید بزرگ‌تر دیده شود.  به خاطر خاصیت فراگیر رنگ سفید یعنی هماهنگی با همه رنگ‌ها در ترکیب این رنگ با سرمه‌ای در انتخاب رنگ کیف و کفش و زیورآلات‌تان کاملا آزادید!


ویدیو مرتبط :
بانوی سرخ پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهدی‌زاده هم به جمع طلایی‌ها پیوست/اشک بانوی ملی‌پوش تکواندو درآمد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - مهدی‌زاده هم به جمع طلایی‌ها پیوست/ نوزدهمین طلا به کاراته رسید

امیر مهدی‌زاده نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی کاراته در فینال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با شکست نماینده اردن به مدال طلا دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، چهاردهمین روز از بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که امیر مهدی‌زاده نماینده وزن 60-کیلوگرم تیم ملی مردان کاراته در فینال مسابقات با شکست نماینده اردن با نتیجه 6 بر 3 مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

امیر مهدی‌زاده که در اولین مبارزه خود مقابل "صفرعلی داولاتف" از تاجیکستان 8 بر صفر پیروز شده بود در دور دوم "وانگ فی" از چین را 11 بر 5 شکست داد و به جمع 4 مبارز برتر این وزن راه یافت.

مهدی‌زاده در مرحله نیمه‌نهایی با کاراته‌کا کره‌‌جنوبی مبارزه کرد و توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد و به دیدار پایانی برسد.

روز گذشته سعید حسنی‌‌پور نماینده وزن 75-‌ کیلوگرم و حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم مدال طلای بازی‌های آسیای را کسب کردند و امروز مهدی‌زاده سومین مدال طلای تیم ملی کاراته را کسب کرد.

مهدی‌زاده مدال طلای مسابقات جهانی فرانسه را نیز در کارنامه خود دارد.

 

------------------------

 

روحانی به مدال نقره بسنده کرد

 

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، چهارمین و آخرین روز از مسابقات تکواندو در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از صبح امروز (جمعه) در استادیوم "کانگوا دالمنز" اینچئون کره جنوبی آغاز شده است.

فاطمه روحانی تکواندوکارِ وزن 73- کیلوگرم کشورمان که پس از یک دور استراحت "نورولاین" از برونئی را با نتیجه 19 بر یک شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی به مصاف "ابرار" از کویت رفت و با نتیجه 16 بر 3، برنده شد تا مدال نقره خود را قطعی و راهی مرحله فینال این رقابت ها شود.

روحانی برای کسب نشان زرین طلا در فینال  "سومی سورن" از کامبوج مبارزه کرد و با شکست 7-3  مقابل حریف خود به مدال نقره بسنده کرد.

 

------------------------

 

اشک بانوی ملی‌پوش تکواندو درآمد/ اعتراض خدابنده به رای داوران

 

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، اکرم خدابنده، ملی پوش وزن 73+ تکواندو کشورمان که در مرحله یک چهارم نهایی حریفی از کامبوج را از پیش رو برداشته و راهی نیمه نهایی شد، در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از ماکائو رفت و با شکست حریف خود فینالیست شد.

خدابنده در فینال به مصاف حریفی از چین رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون بسنده کرد. خدابنده در حالی که با نتیجه 7 بر 6 از حریف خود پیش بود بازی را با نتیجه 10 بر 8 واگذار کرد. حریف چینی خدابنده 4 امتیاز را پس از اعتراض به رای داور کسب کرد. ملی‌پوش وزن 73+ ایران معتقد بود که داوران اشتباه کردند و نباید 4 امتیاز به وی می‌دادند.

در وی در پایان مبارزه خود با حریف چینی اشک ریخت و معتقد بود که داوران در صحنه‌هایی اشتباه کردند و امتیازهای نادرستی به مبارز چینی داده‌اند.

------------------------

 

 

بوکس ایران دومین مدال نقره را کسب کرد
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، چهاردهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که امروز (جمعه) جاسم دلاوری نماینده وزن 91+ کیلوگرم تیم ملی بوکس در فینال به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست مقابل حریف خود مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرد.

دلاوری برای رسیدن به فینال نماینده‌های کشورهای چین، کره جنوبی و  ازبکستان را شکست داده بود.

دلاوری مدال برنز بازی‌های آسیایی دوحه را در کارنامه خود دارد.

امروز در وزن91- کیلوگرم علی مظاهری با شکست مقابل نماینده قزاقستان مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرد. احسان روزبهانی نماینده وزن 81- کیلوگرم نیز مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کرد.

اخبار ورزشی - فارس