سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

بارداری باعث بد لباسی شما نشود!


در دوران بارداری قرار نیست لباس‌هایی را انتخاب کنید که فقط یک یا دو سایز بزرگ‌تر از انتخاب‌های معمول شما هستند. در این دوران شما بیشترین تغییر سایز را در ناحیه شکم دارید.



با تغییر وزن و سایز در دوران بارداری انتخاب لباس یکی از نگرانی‌های مادارنی می‌شود که قرار است 9 ماه در انتظار تولد عضو جدید خانواده‌شان باشند. در حالی که برای خوش‌اندام بودن و شیک‌پوشی در دوران بارداری، اصولی وجود دارد که اگر  از آنها باخبر باشید، می‌توانید  لباس‌های مناسبی در این دوران انتخاب کنید و حتی تا ماه‌های آخر بارداری، همچنان خوش‌پوش باشید. مثل این نكته كه در دوران بارداری قرار نیست لباس‌هایی را انتخاب کنید که فقط یک یا دو سایز بزرگ‌تر از انتخاب‌های معمول شما هستند. در این دوران شما بیشترین تغییر سایز را در ناحیه شکم دارید. بنابراین می‌توانید با انتخاب لباس‌هایی که با برش‌های مناسب، این قسمت از اندام شما را پوشش می‌دهند خوش‌پوشی خودتان را حفظ کنید.





ویدیو مرتبط :
دختران دبیرستانی مواظب باشند خوش دلی باعث فریب شما نشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سویا باعث کاهش کلسترول بد خون می شود



 

سویا باعث کاهش کلسترول بد خون می شود

 

یک فوق تخصص تغذیه گفت: رژیِم غذایی مناسب، ورزش و ترک سیگار در کاهش کلسترول خون نقش مهمی ایفا می کنند.

دکتر کیومرث دانشور در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: اضافه وزن از نشانه های وجود حجم بالای کلسترول است و به همین منظور می بایست وزن خود را کم کنیم که در این میان اصلاح عادات غذایی و ورزش نقش چشمگیری دارند.

وی گفت: از مصرف غذاهای پرکلسترول مانند زرده تخم مرغ و موادی از این دست باید پرهیز شود و به جای آن بهتر است از مواد غذایی با فیبر بالا استفاده شود، زیرا فیبرهای محلول به کاهش کلسترول کمک می کند.

وی میوه هایی نظیر پرتقال، گلابی، هویج، کلم، لوبیا و همچنین سویا و خشکبار را از بهترین منابع تامین فیبر عنوان و تاکید کرد: مصرف سویا باعث کاهش کلسترول بد خون به میزانی قابل توجه می شود و نقش موثری در پیشگیری از بروز تصلب شرائین دارد.

این فوق تخصص تغذیه در خاتمه افزود: مصرف خشکبار و مغزها باعث کاهش LDL می شوند، فاکتوری که در ارتباط مستقیم با کاهش خطر بروز حملات قلبی می باشد.... /  خبرگزارى ایسنا