سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ایوان و بالكن برای همه فصول/ جاستین و كلین


ایوان و بالكن كه عموما در بخش ورودی خانه‌های ویلایی تعبیه می‌شوند‌، فضایی مناسب و دوست‌داشتنی است كه می‌توانید در آن ساعاتی از روزهای خود را در كنار دوستان و اعضای خانواده به‌صرف یك نوشیدنی خنك بپردازید. رسیدگی و نوسازی چنین فضایی در خانه، اقدامی است كه هرگز از انجام آن پشیمان نخواهید شد.


ویدیو مرتبط :
بازی كودك روی لبه بالكن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون ایوان یا آلاچیقهای سقف دار



 

 

دکوارسیون

 

 

ایوان ایده آل شما چگونه است؟ یک جای امن برای مطالعه، یک اتاق ناهارخوری ارامش بخش یا یک نقطه مناسب و خاص برای خوابیدن؟

 


استفاده از وسایل رنگی

 

 

دکوارسیون

 


این ایوانی که مشاهده می کنید با یک دست مبلمان رنگی و وسایل رنگی تزئین شده است. فضای رنگی بیرون، صندلی های چوبی و لامپهای کاغذی رنگی با دیوارهای سفید و پرده های روشن متضاد هستند و یک فضای رنگی و پرهیجانی را ایجاد می کنند.

 

 

پررنگ نشان دادن فضا با بعضی وسایل

 

 

دکوارسیون

 


این ایوان یک فضای شاد برای سپری کردن روزهای بهاری، تابستانی و پاییزی است. رنگ روشنی که برای کف زمین به کار برده شده، مبلمان سفید و دیوارها و میز چوبی یک زمینه خنثایی ایجاد کرده است. وسایل رنگی مانند کوسن ها، گلدان ها و... فضا را کاملا پر کرده است.


نکته اقتصادی: اگر می خواهید فضا را رنگی کنید فقط از لوازم رنگی استفاده کنید. آنها به صرفه تر و ارزان تر از وسایل بزرگی مانند مبلمان هستند همچنین تغییر دادن و به روز کردن آنها هم راحتتر و به صرفه تر است.

 


یک اتاق شادی بخش

 

 

دکوارسیون

 


فضای داخلی ایوان را مانند اتاق های دیگر خانه تان با یک دست مبل، استفاده از رنگهای ملایم و وسایل روشن کننده فضا پر کنید. میزهای چرخ دار گرمای خاصی را به ایوان می دهند. فرش کردن زیر میز و صندلی به رنگ و لعاب فضا می افزاید. استفاده از یک لوستر قدیمی، روشنایی و زیبایی فضا را دوچندان می کند. پرده های نازک و از جنس حریر و استفاده از پارچه رنگی برای رومیزی، دکوراسیون زیبا و جذاب ایوان را کامل می کند.

 


چیدمان ایوان برای خوردن عصرانه

 

 

دکوارسیون

 


سایه بان و سقف ایوان و سبک پنجره های آنجا باعث شده تا فضایی برای وزش نسیم وجود داشته باشد همچنین از ریزش قطرات باران و برف و حتی آمدن سوز و سرما هم جلوگیری می شود. سقف لبه دار که در این ایوان مشاهده می کنید به فضای ایوان گرما داده و با رنگ کردن لبه های سقف، خستگی قسمت چوبی آن را گرفته. از آنجایی که نمی شود وسایل زیادی در ایوان قرار داد مبله کردن و گذاشتن چند دست مبل و میز و صندلی مناسب است.

 


یک نشیمن دنج

 

 

دکوارسیون

 

 

فرش های رنگی کف ایوان باعث شده که اینجا به یک نقطه ای که مرکز توجه است تبدیل شود و همچنین باعث شده رنگ و راحتی و آرامش به این فضای آفتابگیر اضافه شود. یک دست مبلمان چرخ دار که به آسانی قابل حمل و نقل است با رویه های مخملی آبی با چهارخانه های آبی رنگ فرش هماهنگی پیدا کرده. استفاده از رنگ قرمز مثل صندلی، آباژور، و کوسن های قرمز فضای ایوان را پرانرژی کرده است.

 

یک ایوان چشمگیر و جذاب

 

 

دکوارسیون

 


اگر می خواهید از ایوان برای خوابیدن استفاده کنید، استفاده از رنگ کرم و سفید، تخت خواب و وسایل دست دوم شما را نو نشان می دهد. زیر تخت ها هم یک فرش آبی رنگ بیندازید و در وسط تخت ها هم یک میز سبز رنگ بگذارید تا فضا را چشمگیر و جذاب جلوه دهد.

 

 

چیدمان ایوان به سبک خانه های تابستانی

 

 

دکوارسیون

 


دو تختخواب با چیدمان زیبایی که مشاهده می کنید برای مهمان ها آماده شده است. بزرگترها بالش های بلندتر و رواندازهای دست دوز را دوست دارند. استفاده از رنگهای تابستانی و ملایم در این اتاق خواب به زیبایی فضا افزوده است.