سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

این لباس را با چی بپوشید و با چی نپوشید؟


زیباترین و جدیدترین پالتوی موجود در بازار را هم كه برای زمستان امسال خود خریده باشید، تضمینی برای خوش‌تیپ بودن شما وجود ندارد. یك تیپ خاص و چشمگیر را انتخاب دقیق و حساب شده تك‌تك اجزا می‌سازد.

مجله زندگی ایده آل: زیباترین و جدیدترین پالتوی موجود در بازار را هم كه برای زمستان امسال خود خریده باشید، تضمینی برای خوش‌تیپ بودن شما وجود ندارد. یك تیپ خاص و چشمگیر را انتخاب دقیق و حساب شده تك‌تك اجزا می‌سازد. برای خوش‌تیپی در هر فصلی باید بلد باشید، لباس مناسب فصل را با چی بپوشید و چگونه ست كنید. نكته دیگر این است كه اصول ست كردن پالتو، مانتو، بارانی و. . . مختلف است چون هر كدام جنس و بافت متفاوتی دارند. ست كردن كار چندان پیچیده‌ای نیست؛ چند اصل ساده است كه پیشنهاد می‌كنیم یاد بگیرید.

بلند برای خانم‌هایشاغل

این لباس را با چی بپوشید و با چی نپوشید؟

اگر شما شاغل هستید و برای طی كردن مسیر بین خانه و محل كار از پالتو استفاده می‌كنید، انتخاب شما باید پالتوی بلند باشد. پالتوی بلند به شما این امكان را می‌دهد كه تن‌پوشی خنك‌تر و مناسب فضای داخلی در زیر پالتو بپوشید و بدون دردسر در محیط كار پالتوی خود را دربیاورید. اگر قصد خرید پالتو با چنین هدفی را دارید، حتما نمونه‌ای كمی بزرگ‌تر بخرید تا روی مانتو تنگ و آزاردهنده نباشد. بهتر است پالتویی با دوخت ظریف بخرید تا شما را چاق و حجیم نشان ندهد. نازك یا كلفت بودن جنس پالتو نقش زیادی در گرمایش آن ندارد و مهم پشم بودن پارچه است.


 شنبه، یكشنبه نباشید

این لباس را با چی بپوشید و با چی نپوشید؟

اگر می‌خواهید در زیر پالتو به جای بلوز و شلوار از جوراب‌شلواری و پیراهن یا ساق و تونیك استفاده كنید، به تناسب قد میان پالتو و پیراهن دقت كنید. قد پالتو باید همیشه حداقل 3 تا 4 سانتی‌متر از قد پیراهن بلندتر باشد. بر همین اساس پالتوهای كوتاه را با پیراهن كوتاه نپوشید. برای پالتوهای كتی، پیراهن و دامن بلند بهترین انتخاب است. قد پیراهن و دامن باید حداقل یك وجب زیر زانو باشد. پیشنهاد می‌كنیم در كمد خود یك پالتو با قد تا زانو داشته باشید. این پالتوها كاربرد زیادی دارند و برای كامل كردن ست زمستانی با پیراهن بهترین گزینه هستند.


 بانوی خاكستری‌پوش

این لباس را با چی بپوشید و با چی نپوشید؟

انتخاب رنگ خاكستری برای پالتو، هوشمندی شما را نشان می‌دهد؛ رنگی خنثی كه دست شما را برای ست كردن باز می‌گذارد و با رنگ‌های مختلف از تیره تا روشن می‌توانید آن را ست كنید ولی حواس‌تان باشد در كنارپالتوی خاكستری حتما از زیورآلات بزرگ استفاده كنید. وجود این زیورآلات مثل گردنبند بلند یا گوشواره بزرگ، حالت مردگی و سردی رنگ خاكستری را می‌شكند و ست شما را زنده می‌كند. استفاده از كیف و كفش براق هم می‌تواند این نقش را در ست شما بازی كند. استفاده از ست خاكستری بدون این نكته‌های ریز، جذابیتی كه شما می‌خواهید را ندارد.


 كوتاه برای اسپرت‌پوش

این لباس را با چی بپوشید و با چی نپوشید؟

اگر عادت به پوشیدن شلوار جین در روزهای سرد سال دارید، بهترین پالتو برای شما پالتوهایی هستند كه قدشان تا بالای زانوست. این پالتوها با لباس‌های اسپرت از شلوار تا كفش هماهنگی بیشتری دارند. برای سفر هم بهتر است از این مدل پالتو استفاده كنید. پالتوهایی كه قد آنها تا بالای زانوست، با انواع ست‌های رسمی و نیمه رسمی تناسب دارند و دست شما را برای تركیب‌های مختلف باز می‌گذارند. پالتوهایی كه جیب بزرگ دارند، در گروه لباس‌های اسپرت قرار می‌گیرند و برای چنین ست‌هایی مناسب هستند.


 تناسب را رعایت كنید

این لباس را با چی بپوشید و با چی نپوشید؟

یك نكته مهم هماهنگی پالتو با شال یا روسری انتخابی شماست. اگر پالتو شما فراتر از یقه ساده، یقه‌ای بزرگ و كارشده دارد، از پوشیدن شال خودداری كنید چون باعث می‌شود قسمت سر وگردن شما بیش از اندازه بزرگ شود و تناسب اندام شما به هم بخورد. بزرگ بودن سر در مقابل بدن، باعث می‌شود زیباترین لباس‌های شما هم جلوه خودشان را از دست بدهند. برای پالتوهای یقه‌دار مثل آنهایی كه یقه پوست دارند، از روسری چهارگوش، ترجیحا كوچك و جمع و جور استفاده كنید.


 كمر باریك باشید

این لباس را با چی بپوشید و با چی نپوشید؟

اگر پالتویی غیر از مدل كتی می‌خرید، نمونه كمربند‌دار بخرید. پالتوهایی كه برش آزاد دارند، خطای دید ایجاد می‌كنند و باعث می‌شوند شما بزرگ‌تر از اندام واقعی خود به نظر برسید. بهترین راه این است كه پالتوهای بلند شما كمربند داشته باشند تا با بستن كمربند، حالت گشاد پالتو را از بین ببرید. اضافه كردن كمربند باعث می‌شود شما كمر باریك به نظر برسید و چاقی موضعی شما هم پنهان بماند.


ویدیو مرتبط :
لباس چی بپوشم . علیرضا24 (طنز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این لباس ها را با چی بپوشم؟



در لحظه خرید هیچ كس به اندازه یک مادر وسواس ندارد؛ نه وسواس برای اینكه لباسی مرغوب و با كیفیت بخرد، بلكه اطمینان از اینكه سوروسات تمام اهالی خانه به راه است و در سبد خرید هیچ كدام از بچه ها چیزی كم نباشد.

 

شاید به همین دلیل همیشه چیزی در سبد خانم خانه كم است؛ یک كفش آن هم به رنگ كرم برای لباس بژی كه خیاط تازه دوخته یا یک كیف سبز برای كفش سبزی كه در حراج خریده است. برای مادرانی كه با چنین وسواس و دلسوزی خرید می‌كنند، یک ست جادویی سراغ داریم. كیف و كفشی كه فرصت ست‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و با یک بار خرید، از داشتن كمد رنگارنگی از كیف و كفش بی نیاز می شوید.

رنگ سال
این رنگ سبز - آبی، یكی از رنگ‌های مد برای بهار و تابستان امسال است. رنگی تازه در دنیای لباس‌ها كه به همین دلیل در كمد همه ما كمتر دیده می‌شود اما اگر می خواهید در مراسمی به عنوان خوش پوش ترین فرد شناخته شوید، بی شک باید چنین رنگی را از میان رنگ های تابستانی انتخاب كنید. ست را شلوغ كنید. یک دستبند از مدل پهن كه این روزها خیلی رایج است و یک جفت گوشواره كامل كننده ست شماست. این رنگ ملایم سبز- آبی با كیف و كفش رنگ پوست شما بیش از آنكه فكر كنید، شیک است.

تکنیک های خرید لباس, ستی برای لاغر شدن

رنگ سبز - آبی، یكی از رنگ‌های مد برای بهار و تابستان امسال است


این مدل پیراهن را به كسانی پیشنهاد می كنیم كه دوسایزی هستند یعنی بالا تنه ظریف دارند و در پایین تنه دچار چاقی موضعی هستند. مدل دامن این پیراهن می تواند این مشكل را بپوشاند.

انتخابی برای همیشه
یكی از شیک ترین تركیب‌ها لباس مشكی با این كیف و كفش جادویی است. این تركیب و تضاد رنگی میان آنها باعث می شود تا هر دو جلوه بیشتری پیدا كنند. فقط برای اینكه هماهنگی در كل ست شما حفظ شود، بهتر است گوشواره‌ای با همان رنگ استفاده كنید. این بلوزهای توری بخشی از مد امسال هستند. بلوزی به دردبخور كه می تواند شما را صاحب ستی نیمه رسمی و پركاربرد كند.

راهنمای انتخاب لباس, نکاتی برای خرید لباس

تمام خانم‌ها با هر اندامی، می توانند سراغ این ست بروند زیرا آنها را لاغرتر نشان می دهد


تمام خانم‌ها با هر اندامی، می توانند سراغ این ست بروند و مطمئن باشند كه آنها را لاغرتر از همیشه نشان می دهد. این معجزه رنگ مشكی و شلوارهای راسته است.

تابستان صورتی
چنین پیراهن ساده‌ای با یک رنگ تابستانی، لباسی است كه هر خانمی برای ‌مهمانی و دورهمی زنانه در عصرهای بهار و تابستان به آن احتیاج دارد. چه بهتر كه این پیراهن در رنگ سال یعنی صورتی یخی انتخاب شود. صورتی از رنگ‌های ثابت تابستان است كه امسال نسخه ملایم و كمرنگ آن مرسوم است. چنین پیراهنی را می توانید با همان كفش و كیف رنگ پوست خود بپوشید. رژلب تان را هم از رنگ ملایم انتخاب كنید تا آرامش ست به هم نخورد اما برای اینكه بی حال به نظر نرسید، از سایه طوسی برای آرایش چشم استفاده كنید.

یک جفت گوشواره ساده برلیانی برای همیشه شما را از سردرگمی انتخاب زیورآلات نجات می دهد چون همیشه شیک، فاخر و جذاب است.

اصول انتخاب انواع لباس,اصول و نحوه پوشش

چنین پیراهن ساده‌ای با یک رنگ تابستانی، مناسب برای مهمانی عصرهای بهار و تابستان است


به رنگ پوست
در اصطلاح كارشناسان مد، به این رنگ كیف و كفش «nude» گفته می‌شود؛ یعنی رنگی مشابه رنگ پوست بدن. رنگی كه وقتی كفش آن را به پا می كنید، در نگاه اول به چشم نمی آید. بار كلاسیک این رنگ به شما اجازه می دهد تا به راحتی آن را با ست های مختلف بپوشید. هنگام انتخاب دقت كنید كه سراغ ساده ترین مدل بروید. این سادگی تاریخ مصرف ست شما را افزایش می دهد. یک كیف با دو بند كه می‌توانید روی دست یا روی شانه حمل كنید، بهترین انتخاب است.

ویژه دوسایزی ها
باور می كنید یا نه؛ حتی به وقت اسپرت‌ پوشی، این كیف و كفش با رنگ معجزه گرشان در یک مهمانی زنانه به كمک تان می آیند. شلوار جین و تاپ تابستانی شما برای تبدیل شدن به یک ست نیمه رسمی و چشمگیر به این كیف و كفش احتیاج دارند. این روزها، تاپ های حریر كه مدل گشاد دارند را در فروشگاه های لباس زیاد خواهید دید. این نارنجی پرتقالی هم یكی از رنگ‌های بهار و تابستان امسال است كه به خصوص به خانم‌های برنزه توصیه می كنیم.

ست های اسپرت،ست های لباس زنانه

این رنگ نارنجی پرتقالی هم یكی از رنگ‌های بهار و تابستان امسال است


این ست برای اغلب خانم‌ها، حتی كسانی كه چاقی موضعی در شكم دارند مناسب است چون مدل كلوش تاپ، چاقی شكم را می پوشاند و از طرف دیگر این مدل شلوار، پاها را كشیده تر نشان می دهد.

 

منبع : مجله سیب سبز / bartarinha.ir