سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

این خوشمزه های هوس انگیز


آیا هنگام خرید شکلات سراغ برندهای خاصی می روید یا برند، مورد توجه شما نیست؟ برندهای شکلات مورد علاقه شما کدام هستند؟

 
 
 
 
 
کسب و کار: آیا هنگام خرید شکلات سراغ برندهای خاصی می روید یا برند، مورد توجه شما نیست؟ برندهای شکلات مورد علاقه شما کدام هستند؟

فکر می کنید برترین برندهای شکلات در دنیا دارای چه خصوصیاتی هستند؟ آیا آنها را می شناسید؟ با هم نظری به آنها می افکنیم.




Ferrero Rocher

خوشمزه ترین شکالت دنیاست! این شکالت ایتالیایی در سال 1982 توسط شخصی به همین نام تولید شده است. در یک جعبه از این شکلات 16 دانه از آن وجود دارد که در زرورق طلایی پیچیده شده و هر کدام از آنها حاوی شیر، کارامل، ویفر و خوشمزه ترین دانه های سرخ شده هستند.



Lindt & Sprungli

یک برند آلمانی که در سال 1845 در زوریخ توسط دیوید اسپرانگلی (David Sprungli) و رادولف لیندت (Rodolphe Lindt) به دنیا معرفی شد. ویژگی بارز این شکلات علاوه بر طعم مطبوع شیر و خوشمزه ترین دانه ها، بوی دلپذیر آن است. اگر قطعه ای از این شکلات را در دست بگیرید خواهید دید که به دلیل وجود قطعات کوچک میوه در آن بوی مجموعی از میوه ها را می دهد.



Ghirardelli

این بار هم یک برند ایتالیایی! دومینگو گیراردلی (Domingo Ghirardelli) نام یک تولیدکننده شکلات ایتالیایی است که در سال 1852 مبادرت به سرمایه گذاری در تولید انبوه شکلات هایش کرد. شاید او هرگز گمان نمی کرد شکلات هایش به یکی از پرفروش ترین برندهای شکلات دنیا تبدیل شوند. در حال حاضر یکی از قطب های مهم تولیدکننده این شکلات، ایالات متحده آمریکاست.



Guylian

این برند بلژیکی به دلیل طراحی فوق العاده زیبایش زبانزد خاص و عام است. دانه های این شکلات شبیه صدف و مرجان های دریایی و توسط دست طراحی شده اند و درون آنها از بادام و فندق سوخته و سایر دانه ها پر شده است.



Patchi

و این بار لبنان بهترین مواد اولیه را گرد هم آورده تا شکلاتی فوق العاده خوشمزه بسازد. در سال 1974 یک تولیدکننده شکلات به نام نیزار (Nizar) این شکلات خوشمزه را در بسته بندی زیبا و جذابی تولید کرد. به زودی این محصول تبدیل به هدیه ای لوکس و گرانقیمت بین مردم شد. این شکلات ترکیبی از طعم شکلات های بلژیکی و سوئیسی را داراست.



Toblerone

این شکلات سوئیسی در واقع یک دسر سلطنتی مربوط به سال 1908 است که در بسته های کوچک بسته بندی شده است و حاوی شیرینی بادامی، بادام، عسل و کاکائوی اعلاست و در نهایت طعم های شکلات سفید، عسل، وانیل و ... ارائه می شود.



Cadbury

یک برند انگلیسی که در سال 1824 در لندن توسط ژان کدبری (John Cadbury) ایجاد شد.
شکلات های مطبوع و خوشمزه کدبری به شکل های ورقه ای، شیری، حاوی تکه های میوه و کرانچی تولید می شوند.



Galaxy

طعم مطبوعی که شما را مست می کند! این شکلات خوشمزه که از کاکائوی داغ و شیر به همراه تکه های میوه و طعم دهنده های شیرین درست می شود، در نواحی مختلفی از دنیا مثل انگلستان، بخش هایی از آفریقا و خاورمیانه تولید می شود اما مبدأ آن به انگلستان و سال 1986 برمی گردد.



Mars

نامی که تمام مردم دنیا آن را می شناسند و خریدارش هستند. منشأ دتولید این شکلات خوشمزه به انگلستان و سال 1932 برمی گردد. مارس در بین عموم مردم پرطرفدارترین شکلات است.



KitKat

در سال 1935 کارخانه نستله این محصول را از شیر و گندم و لایه ای از شکلات داغ تصفیه شده تولید کرد. کیت کت به زودی تبدیل به محصولی عامه پسند شد و در بسته بندی های مختلف و متنوع به مردم سراسر دنیا عرضه شد.                         


ویدیو مرتبط :
كیك های هوس انگیز اوممممممممممممم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عینک ویژه برای یهودیان مذهبی/ هدف: جلوگیری از دیدن زنانی که لباس های هوس انگیز می پوشند!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عینک‌ مردان یهودی برای نگاه نکردن به زنان بد لباس
خبرگزاری فارس: مردان یکی از فرقه‌های یهودی، برای جلوگیری از نگاه کردن به زنانی که پوشش مناسبی ندارند، عینک‌هایی را پیشنهاد کرده‌اند که جلوی دیدشان را تار می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی هافینگتون‌پست، مردان یهودی فرقه حریدی در اسرائیل برای جلوگیری از هوس‌انگیزی جنس مخالف نسخه جدیدی تجویز کرده‌اند: عینک‌هایی که دید آنها را تار می‌کند تا مجبور نباشند زنانی را که لباس‌های مناسبی به تن ندارند، ببینند.
مردان فرقه حریدی که ادعا می‌کنند باورهایشان به طور مستقیم برگرفته از تورات است، معتقدند پیاده‌روها باید برای زنان و مردان جدا باشند.
«گشت‌های عفت» غیر رسمی این فرقه، اکنون شروع به فروش عینک‌هایی کرده است که به خاطر نوع خاص لنزش دید فرد را تار می‌کند تا به این ترتیب از گناهان جنسی جلوگیری کند.
با این عینک‌‌ها فرد می‌تواند تا چند متر جلوتر خود را ببیند تا بتواند راه برود اما بیش از این فاصله دید فرد تار می‌شود و قادر به دیدن چیزی نخواهد بود.
تا کنون مشخص نیست چه تعداد از این عینک‌ها به فروش رفته‌اند.
قیمت این عینک‌ها تنها 6 دلار است./فارس