سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

این خانه شما را لاغر می کند!


حتما دقت کرده اید که در فست فود ها معمولا از رنگ های گرم مانند طیف رنگ های قرمز و نارنجی استفاده می شود. دلیل آن این است که این رنگ ها اشتهای شما را باز می کنند.

وب سایت چیدانه: حتما دقت کرده اید که در فست فود ها معمولا از رنگ های گرم مانند طیف رنگ های قرمز و نارنجی استفاده می شود. دلیل آن این است که این رنگ ها اشتهای شما را باز می کنند.

این خانه شما را لاغر می کند!

این خانه شما را لاغر می کند!

همیشه گفته ایم باز هم می گوییم که طراحی دکوراسیون داخلی آن قدر قدرتمند است که بر همه ابعاد زندگی شما می تواند تاثیر گذار باشد. هم می تواند به کودکانتان نظم و ترتیب یاد دهد همان طور که در مطلب معجزه طراحی داخلی در دکوراسیون اتاق کودک وهم می تواند به شما کمک کند تا لاغر شوید. باور کنید که دکوراسیون داخلی به راحتی از پس این کار بر می آید ولی به شرطی که شما تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



دکوراسیونی براق و خیره کننده به سبک آرت دکو

این خانه شما را لاغر می کند!

اگر از کسانی هستید که دوست دارید جواهرات تان پر زرق و برق و برجسته جلوه کند، عاشق گذراندن تعطیلات در هتل های لوکس و باشکوه هستید، تمایل دارید در مهمانی ها بدرخشید و رنگ زرد فرنگی (کروم رنگ) را می پسندید، مطمئنم سبک آرت دکو بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان خواهد بود. با چیدانه همراه شوید تا این سبک را بیشتر بشناسیم...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۷ ایده ی جالب برای تزئین سرویس بهداشتی

این خانه شما را لاغر می کند!

اغلب ما عمده وقت و هزینه و خود را برای زیبایی و تزئین فضاهای عمومی تر مثل نشیمن و اتاق خواب قرار می دهیم و فضاهای خصوصی تر خود را از یاد می بریم، هیچ قاعده و قانونی نیست که فضای خصوصی تر مثل سرویس های بهداشتی را نباید تزئین کرد! چه اشکالی دارد که این فضاها را نیز به زیبایی یک نشیمن مجلل تزئین کنیم! امروز در چیدانه می خواهیم با ترفند های ساده برای تزئین سرویس های بهداشتی آشنا شویم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



رقص معماری سالن کنسرت والت دیزنی در لس آنجلس

این خانه شما را لاغر می کند!

همه ی ما به دیدن مکعب های کوتاه و بلند در خیابان ها و حتی کوچه پس کوچه ها آن چنان عادت کرده ایم که دیگر حتی انتظار نداریم کسی این روند را در هم شکند و پا روی عادات همیشگی نهد. اما در این گیر و دار عادت ها گاهی کسی پیدا می شود که جسورانه در میدان دید ما یکه تازی می کند. این افراد به واسطه ی جسارت و خلاقیت بی حد و اندازه شان و رها بودن از تکرار ها و تکرر ها، همواره در مرکز توجه و دیدرس سیل عظیمی از تحسین ها و تمجید ها در کنار انتقاد ها و تحلیل ها قرار دارند.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



نرده و حفاظ های خلاقانه در ساختمان های برجسته ایرانی

این خانه شما را لاغر می کند!

یکی از پیامد هایی که در اثر عدم رعایت اصول طراحی شهری به دنبال دارد رعایت نکردن خط آسمان و در ادامه ی آن نیاز شدید به استفاده از نرده و حفاظ های مختلف در بدنه ی شهری می باشد، حفاظ های که گاها و بالاجبار مرتبط به یک واحد بوده و در  نهایت علاوه بر مغشوش کردن نمای ساختمان آسیب جدی به بدنه ی شهری نیز وارد می سازد. به هر روی این معضل وجود دارد و باید برای رفع صحیح آن اقداماتی را به کار گرفت امروز در چیدانه با روش های خلاقانه ی آن آشنا می شویم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو مرتبط :
ورزش ساده برای لاغر کردن بازو در خانه !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادر بزرگ باهوش، خلافکاران "چاق" و "لاغر"را لو داد/ سرقت‌ از خانه‌ها با کارت فلزی



 

دو سارق حرفه‌ای که با استفاده از کارت فلزی درب‌خانه‌ها را به راحتی بازکرده و اقدام به سرقت می‌کردند، در خیابان پاتریس تهران به دام افتادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 19 ،‌ بیست و نهم بهمن ماه ، خانمی سالخورده با 110 تماس گرفت و خبر از سرقت منزل همسایه‌اش را داد که سریعا تیمی از کلانتری 137 نصر جهت بررسی موضوع به خیابان شهرآرا اعزام شدند.

زن سالخورده پس از حضور ماموران در محل خودش را معصومه معرفی کرد و گفت: زمانی داشتم از پنجره بیرون را نگاه می‌کردم که متوجه دو سارق چاق و لاغر شدم که با باز کردن درب خانه همسایه‌مان که به مسافرت رفته‌اند وارد خانه شده و لحظاتی پیش سریعا متواری شدند.

اخبار,اخبارحوادث,سرقت

 

 به دنبال اظهارات زن سالخورده طرح مهار به اجرا درآمد و واحد‌های پلیسی به گشت زنی در خیابان‌های اطراف پرداختند تا اینکه پس از چند دقیقه ماموران دو متهم را در خیابان پاتریس شناسایی کردند.

سارق "چاق" با دیدن ماموران اقدام به درگیری کرد که در مدت زمانی کوتاه زمینگیر و دستگیر شد ولی سارق "لاغر" به سمت کوچه‌ پس کوچه‌ها متواری شد که او نیز پس از دقایقی محاصره و تسلیم پلیس شد.

با انتقال دو متهم به کلانتری از آنان مقادیری اجناس با ارزش مسروقه و یک عدد کارت فلزی مخصوص باز کردن درب خانه‌ها کشف شد.

سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری 137 نصر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از اعتراف به ده‌ها مورد سرقت خانه جهت کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگان دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران