سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اینجوری تمیز كردن خانه لذت بخش میشه!


این مقاله به این دلیل نوشته شده است تا به شما در قرار گرفتن در بهترین حالت ذهنی برای تمیز كردن خانه شما كمك كند؛ كاری كه در اكثر اوقات تبدیل به عادت روزانه‌ای می‌شود كه باید انجام شود و شما از آن لذت نمی‌برید.


ویدیو مرتبط :
اینجوری اتاقتونو تمیز کنین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه فضای خانه خود را لذت بخش تر کنید؟


ترفند های دکوراسیون؛ بسیاری از كودكان ماندن در خانه در یك روز بارانی و آرزوی این‌كه ای كاش می‌شد به بیرون رفت و تاب‌بازی كرد را تجربه كرده‌اند.

چیدانه: ترفند های دکوراسیون؛ بسیاری از كودكان ماندن در خانه در یك روز بارانی و آرزوی این‌كه ای كاش می‌شد به بیرون رفت و تاب‌بازی كرد را تجربه كرده‌اند. چرا كودك درون خود را بیدار نمی‌كنید و یك تاب خانگی را به فضای داخلی خانه خود اضافه نمی‌كنید؟ خواه با یك تایر و طناب این كار را انجام دهید خواه یك تاب تخم‌مرغی زیبا بسازید، نتیجه لذت‌بخش خواهد شد.

 چگونه فضای خانه خود را لذت بخش تر کنید؟

این تاب قرمز رنگ كه نشیمن آن یك تایر است حسی از سرگرمی و متفاوت بودن را در فضا ایجاد می‌كند و در عین حال با طراحی داخلی خانه هماهنگ است.

چرا این تاب مناسب است: طراحی این تاب با یك طناب شبیه خلق یك مجسمه مینی‌مالیستی است.

نكته: پیش از نصب یك تاب به سقف با معمار یا پیمان‌كار خود صحبت كنید. شاید لازم باشد بلوك‌هایی را بین مفاصل برای جلوگیری از سروصدای سازه اضافه كنید.

 چگونه فضای خانه خود را لذت بخش تر کنید؟

كمپانی ایتالیایی پائولو لنتی (Paola Lenti)، فرانسیسكو روتا را مامور كرد تا این تاب دست‌ساز را بسازد. طناب‌هایی كه در این تاب به كار رفته است به نوعی امضای كمپانی پائولو لنتی است.

چرا این تاب مناسب است: این تاب‌های نارنجی كه هماهنگی خوبی با پنل‌های چوبی رستیك دارند فضایی شبیه فضای بیرونی خانه را ایجاد كرده‌اند و در عین حال فضایی از خانه كه تلویزیون در آن قرار دارد را تبدیل به فضایی شاد و سرگرم‌كننده كرده‌اند.

 چگونه فضای خانه خود را لذت بخش تر کنید؟

طراح داخلی شوان هندرسون (Shawn Henderson) این تاب سفارشی را از آهن و چوب درخت گردو ساخته است و در انتها یك روكش پشمی به آن اضافه كرده است.

چرا این تاب مناسب است: در اتاق خواب اصلی، خیلی خوب است كه فضایی غیر از تخت‌خواب برای نشستن وجود شده باشد. اگر فضای اتاق‌خواب شما كوچك است و یا نگرانید كه صندلی مانعی در برابر پنجره ایجاد كند، یك تاب جذاب می‌تواند راه‌حل هوشمندانه‌ای باشد.

 چگونه فضای خانه خود را لذت بخش تر کنید؟

با استفاده از یك طناب محكم این صندلی تخم‌مرغی آلومینیومی تبدیل به تابی در فضای داخلی خانه شده است.

چرا این تاب مناسب است: آویزان كردن این صندلی به سقف بسیار راحت‌تر و مطمئن‌تر از نصب كردن آن روی یك پایه است. چارچوب شبكه‌ای این صندلی كنتراست زیبایی با شومینه استیلی ایجاد كرده است.

 چگونه فضای خانه خود را لذت بخش تر کنید؟

این صندلی راحتی پارچه‌ای هم‌چون یك اثر هنری در یك فضای مدرن است.

چرا این تاب مناسب است: اگر می‌خواهید از صندلی استفاده كنید كه پشتی شفاف داشته باشد، استفاده از تاب راه‌حل بسیار خوبی است.

 چگونه فضای خانه خود را لذت بخش تر کنید؟

دیوید هاتسونِ معمار از ساختار آهنی ساختمان برای آویزان كردن این تاب استفاده كرده است. او می‌گوید: «دو طناب به تاب وصل هستند كه به راحتی به آهن‌ها گره زده شده‌اند.»

چرا این تاب مناسب است: در این پنت‌هاوس یك سرسره هم وجود دارد، بنابراین استفاده از تاب عنصر سرگرم‌كننده دیگری است و در عین حال با ایده قرار گرفتن خانه در آسمان هماهنگ است.

 چگونه فضای خانه خود را لذت بخش تر کنید؟

این صندلی كلاسیك كه به شكل حباب است و اگر به خوبی به سقف نصب شود می‌تواند تا 140 كیلوگرم را تحمل كند.

چرا این تاب مناسب است: این صندلی كه از پلاستیك شفاف ساخته شده است مانعی در برابر مناظر پیرامون ساختمان ایجاد نمی‌كند.