سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ایده هایی زیبا برای مبلمان در فضای باز


اگر در خانه خود فضای مناسبی از بالکن، تراس و یا پشت بام دارید که می خواهید آن را برای استفاده در هوای خوب بهار و تابستان مبله کنید، این مطلب ایده های خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

وب سایت نیکو: اگر در خانه خود فضای مناسبی از بالکن، تراس و یا پشت بام دارید که می خواهید آن را برای استفاده در هوای خوب تابستان مبله کنید، این مطلب ایده های خوبی در اختیار شما قرار می دهد.

ایده هایی زیبا برای دکوراسیون مبلمان فضای باز

آب و هوای خوب تابستان مخصوصا در بعد از ظهرها، عصر ها و شب ها ، فرصت مناسبی است برای استفاده از فضای باز. با اینکه خانه های امروزه تبدیل به آپارتمان های نقلی شده اند اما بسیاری از آنها دارای بالکن، تراس، پاسیو و پشت بام هستند که می توان از آنها برای استفاده از این هوای خوب بهره برد. اگر شما هم دارای چنین فضایی در منزلتان هستید و دنبا ایده ای برای استفاده بهینه از آن بهتر است این مطلب را بخوانید.

در ادامه تصاویر و توضیحات مربوط به سه طراحی زیبا از دکوراسیون فضای باز قرار داده ایم.

ایده هایی زیبا برای دکوراسیون مبلمان فضای باز

فضایی که در عکس بالا می بینید، پشت بام 148 متر مربعی یک خانه در شهر فیلادلفیای آمریکا است. این فضا هرگز قبلا به عنوان محل نشیمن استفاده نشده است و تنها و تنها یک پشت بام  خالی بوده است. صاحب این خانه قصد داشته است فضایی راحت برای آشپزی، غذاخوردن و مطالعه و دور هم نشینی داشته باشد. کنار این فضای مسقف برای نشیمن یک آشپزخانه و میز غذاخوری نیز تعبیه شده است.

ایده هایی زیبا برای دکوراسیون مبلمان فضای باز

راز این طراحی زیبا توجه خاص طراحان به رنگ های مورد استفاده در بخش های مختلف است. آنها سعی کردند رنگ ها به ایجاد فضایی لوکس و شیک کمک کنند. مشکلی که طراحان در این پروژه با آن مواجه شدند این بود که صاحب خانه بعد از اینکه همه چیز طراحی و نصب شد، اعلام کرد که دوست دارد روی محل نشیمن چتر های بزرگ داشته باشد و از لامپ های حرارتی نیز استفاده شود. از آنجایی که معماران داخلی باید همه چیز را در هنگام طراحی در نظر بگیرند اضافه کردن چیزی بعد از طراحی و نصب بسیار سخت است. به همین خاطر آنها زمان زیادی را برای پیدا کردن چتر های بزرگ و لامپ های حرارتی مناسب صرف کردند. چیزی که در تمام بخش های این طراحی باید در نظر گرفته می شد مقاومت و پایداری مواد و جنس های استفاده شده در فضای باز بود. چتر ها نیز باید مقاومت کافی در برابر باد و باران و برف می داشتند.

ایده هایی زیبا برای دکوراسیون مبلمان فضای باز

در طراحی دوم حیاط پشتی یک خانه را در ایالت آلابامای آمریکا می بینیم. فضای مدنظر صاحب خانه برای طراحی نشیمن فضای باز، شامل یک عمارت 10 در 8 بود با دو پاسیو مجاور که مساحت آنها 9 در 5 متر بوده است. آنها می خواستند این فضا طوری طراحی شود که در تمام طول سال بتوانند از آن استفاده کنند. طراحان با در نظر گرفتن خواسته صاحب خانه متوجه شدند که طراحی آنها با توجه به فضای بزرگ اطراف عمارت که شامل استخر و فضای بازی و پذیرایی از تعداد زیاد میهمان نیز بود، بخش های زیادی را شامل می شد.

صاحب خانه این فضا را برای استفاده خانواده، بچه ها و نوه ها، همین طور گردهم آیی های اقوام و دوستان در تمام طول سال در نظر داشتند. همین طور از آنجایی که صاحب خانه فرد بسیار فعال در امور اجتماعی بود ممکن است از این فضا برای کارهای اجتماعی و حتی عکاسی مجله و روزنامه نیز استفاده کند. طراحان در این فضا از سیستم روشنایی ال ای دی اتوماتیک استفاده کردند. این سیستم به طور خودکار خود را با نور محیط تطبیق می دهد. طراحان سعی کردند طوری از اندازه ها و رنگ ها استفاده کنند تا نمایی دلنشین و البته با کنتراست خوب ایجاد کند. سنگ های استفاده شده در نما اکثرا سنگ های طبیعی هستند.

ایده هایی زیبا برای دکوراسیون مبلمان فضای باز

در طراحی سوم ایوان خانه ای را میبینید که در کارولینای شمالی واقع شده است. متراژ این ایوان 51 متر است. آنچه صاحب خانه می خواست به سادگی یک جمله بود "می خواهم در ایوان زندگی کنم”. ایوان سقفی مناسب دارد تا آن را در مقابل آفتاب تند و تیز کارولینا در تابستان همین طور آفتاب ملایم زمستان محافظت کند. ایوان در بخش های جنوبی و شرقی خانه قرار دارد تا به خوبی عمق حیاط پشتی را در بر بگیرد. درب های بزرگی ایوان را به خانه متصل می کند.

وقتی این درب ها کاملا باز شوند گویی فضای داخل خانه و ایوان یکی می شوند. صاحب خانه می گوید: این خانه تنها محل زندگی ما نیست بلکه محلی برای گردهمایی های خانوادگی است. دکوراسیون این ایوان مجموعه ای است از چیزهایی که زن و شوهر ساکن این خانه با سلیقه و قریحه ای خاص طی سال ها آنها را جمع آوری کرده اند. آنها می خواهند ایوان جایی باشد برای مطالعه،بازی،استراحت و دور هم نشینی.

ایده هایی زیبا برای دکوراسیون مبلمان فضای باز

یکی از کارهایی که طراح برای این ایوان انجام داده است انداختن فرش است، او با این کار فضا را گرم تر و صمیمی تر کرده است. مشکل اصلی طراحان این ایوان، کنار هم قرار دادن ساختار و ساختمان قدیمی متعلق به 1874 خانه با استانداردها و طراحی های امروزی بود. آنها باید مطمئن می شدند آنچه طراحی می کنند در این ساختار قدیمی خواهد نشست.


ویدیو مرتبط :
مبلمان فضای باز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ایده زیبا برای بهبود فضای شهری


یک گل زیبا که در گرمای آفتاب سایبان و در شب های تاریک، روشنایی بخش شما خواهد بود.

وبسایت وی آر: یک گل زیبا که در گرمای آفتاب سایبان  و در شب های تاریک، روشنایی بخش شما خواهد بود. گل لامپی زیر که در راستای بهبود فضای شهری و زیبایی بخشی به فضای شهرها و روستاها قابل استفاده است بگونه ای طراحی شده است که به محض نشستن شخص در زیر آن، باز شده و سایه بانی را ایجاد می کند. همچنین در شب ها لامپ های تعبیه شده در آن بعنوان روشنایی عمل می کنند.

حقیقتا ایده زیبایی است. اگر شما هم ایده هایی مشابه دارید با خوانندگان به اشتراک بگذارید.

یک ایده زیبا برای بهبود فضای شهری

یک ایده زیبا برای بهبود فضای شهری

یک ایده زیبا برای بهبود فضای شهری

یک ایده زیبا برای بهبود فضای شهری

یک ایده زیبا برای بهبود فضای شهری

یک ایده زیبا برای بهبود فضای شهری