سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اکستنشن چه آسیبی به موها می رساند؟



 

اکستنشن مو

 

یک متخصص پوست و مو تاکید کرد: در صورت استفاده مداوم از روش اکستنشن مو ریشه موهای فرد دچار آسیب جدی شده و فرد با ریزش مو مواجه می شود.

«اکستنشن مو که همان افزودن موهای بافت شده به موهای طبیعی جهت پرپشت نشان دادن موها است به دلیل افزایش حجم مو، موجب سنگین شدن سر و کشش موها شده و به موهای طبیعی فشار می آورد می تواند موجب ریزش مو شود.»

وی در ادامه گفت:«طبیعی است که اکستنشن می تواند موهای طبیعی را تخریب کرده و موجب عفونت ریشه موها و کنده شدن موهای طبیعی شود و در صورتی که فردی به صورت مکرر از این روش استفاده کند ممکن است ریشه سالم موهای وی از بین برود.»

این دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد:«در صورت استفاده از این روش برای افزایش حجم موها نباید به صورت دائم از این روش استفاده شود و هر چه حجم موها بیشتر باشد امکان گره خوردن موهای اضافه شده با موهای طبیعی بیشتر بوده و فرد دچار ریزش موی بیشتری می شود.»

منبع:سلامت نیوز


ویدیو مرتبط :
دم اسبی کردن موها به وسیله ی اکستنشن مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر مقاومترین محافظ تلفن/ ضربه چکش هم به صفحه آسیبی نمی رساند



محافظ تلفن همراه,تلفن همراه,تکنولوژی جدید موبایل

تصویر مقاومترین محافظ تلفن/ ضربه چکش هم به صفحه آسیبی نمی رساند

محققان موفق به تولید ارتجاعی ترین محافظ صفحه تلفنهای هوشمند شده اند که حتی از پس از ضربه چکش هم جان سالم به در می برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همه کاربرانی که از ترس سقوط تلفن هوشمند گرانقیمت خود آن را در پوشش های مختلف قرار می دهد از خبر تولید صفحه ویژه تلفنهای هوشمند که حتی چکش هم به آن صدمه نمی رساند ابراز مسرت خواهد کرد.

 

طی آزمایشهای انجام شده این صفحه محافظ شفاف که دارای ضخامت سه ورق کاغذ است پس از رها شدن از دست هنگام راه رفتن و برخورد با آسفالت، بتون و آجر بدون صدمه باقی مانده است.

 

این محافظ که رینو شیلد "Rhino Shield" نام دارد از پلیمر با فرمول تغییر کرده ساخته شده و پنج برابر شیشه گوریلا ( شیشه ای که روی صفحات تلفنهای سامسونگ و آی فن به کار رفته) انرژی برخورد جذب می کند.

 

در جریان آزمایشهای انجام شده، تلفنی که این صفحه محافظ روی آن قرار گرفته بود حتی پس از رها شدن یک گلوله فولادی به وزن 255 گرم از ارتفاع 48 سانتیمتری سالم ماند و تلفن کاملا قابل استفاده بود.

 

مقاوم ترین صفحه نمایش دنیا در آزمایشگاه های ایولوتیو کمبریج ساخته شده است و درحال حاضر برای آی فن 5، 5S و 5C در نظر گرفته شده است و به هیچ عنوان بر حساسیت لمسی صفحه تأثیرگذار نخواهد بود.

 

این صفحه دارای یک سیلیکون چسبناک در قسمت پشت است و کاربر درحالی که صفحه جلویی را با حرکتی چون پاک کردن با یک دستمال به طور کامل به تلفن چسبیده اما در مواقع مورد نیاز قابل برداشتن خواهد بود.

 

محافظ تلفن همراه,تلفن همراه,تکنولوژی جدید موبایل

 

سازندگان این صفحه مدعی شده اند که رینو شیلد چون سایر محافظهای صفحه هیچ حباب هوا و یا پس مانده های چسبناک از خود به جا نمی گذارد.

 

محققان این پروژه در نظر دارد که یک نسخه آی فن 4 با صفحه محافظ مقاوم را به زودی عرضه کنند، سایر مدلهای آی فن نیز در آینده با این صفحه محافظ ارائه می شود.

 

در آزمایشهای انجام شده برای سنجش مقاومت تلفنها در میان خطرات متداول مشخص شد که آی فنهای 5S و 5C جدید مقاومت کمتری در مقایسه با آی فن 5 سال گذشته دارند، اما در این آزمایشها بزرگترین بازنده گلکسی S4 بود. /خبرگزاری مهر