سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

انتقال پول از طریق ایمیل


امروزه حدود ۹۶.۲ میلیون نفر در سراسر دنیا از این سرویس برای انتقال پول از طریق ایمیل بین خود استفاده میکنند. این سرویس آنچنان دارای اعتبار و اعتماد شده است که بالغ بر ۹۵ درصد خریداران eBay از آن استفاده میکنند.

سئوالی که اکثر دوستان میپرسند اینست که هرچند میدانند PayPal چیست اما نمیدانند که واقعا چیست! و چه امکاناتی دارد. در پاسخ به این دوستان اقدام به تهیه این مطلب نمودم و در این رابطه باید بگویم که PayPal یک سرویس واسط برای خریدهای آنلاین است. امروزه حدود ۹۶.۲ میلیون نفر در سراسر دنیا از این سرویس برای انتقال پول از طریق ایمیل بین خود استفاده میکنند. این سرویس آنچنان دارای اعتبار و اعتماد شده است که بالغ بر ۹۵ درصد خریداران eBay از آن استفاده میکنند. 


ویدیو مرتبط :
ایجاد ایمیل در دایرکت ادمین، انتقال ایمیل، پاسخ خودکار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدای آمریکا:نقل و انتقال پول های نفت صادراتی ایران در ترکیه آزاد شد



اخبار,اخباراقتصادی,,رفع تحریم های ایران

 

اخبار اقتصادی -  صدای آمریکا:نقل و انتقال پول های نفت صادراتی ایران در ترکیه آزاد شد

تلویزیون فارسی صدای آمریکا اعلام کرد: بانک های ترکیه از این پس می توانند در نقل و انتقال پول به ایران فعال شوند.

صدای آمریکا گفت: به دنبال توافق هفته پیش ایران با گروه 1+5 در ژنو و لغو محدود تحریم های مالی، به بانک های ترکیه اجازه داده شده است وارد معامله و انتقال پول به ایران شوند. هالک یکی از بزرگترین بانک های ترکیه این فعالیت ها را آغاز کرده است.

صدای آمریکا افزود: تا قبل از توافق ژنو، بانکها از ترس مجازات آمریکا هر نوع معامله نقل و انتقال پول با بانک مرکزی ایران را متوقف کرده بودند اما اکنون به همه بانک های ترکیه این اجاره داده شده است.

این منبع خبری افزود: بنا به برآورد دولت آمریکا از سال 2012 معادل 80 میلیارد دلار پول فروش نفت ایران در بانک های خارجی بلوکه شده است و ایران به موجب تحریم ها نمی تواند این پول ها را به داخل کشور انتقال دهد و یا در معامله جهانی از آنها استفاده کند.
اخبار اقتصادی - ایرنا