سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

انتخاب شانه و برس مناسب



شانه کردن موها

برسی که شما استفاده می‌کنید باید با توجه به نوع موهایتان انتخاب شود

 

افسانه‌ها می‌گویند که باید روزانه ۱۰۰ بار موهایمان را شانه کنیم، اما طبق همان افسانه‌ها به یاد نداریم که از چه برس هایی باید استفاده نماییم. با انواع و اقسام برس های موجود در بازار، دانستن اینکه هر کدام برای چه کاری استفاده می‌شود کمی مشکل است. متیو مانزن، متخصص آرایش موی نیویورکی، اسرار برس ها را برای ما رمزگشایی کرده و توضیح می‌دهد که برای شانه کردن موهایمان باید از چه برسی استفاده نماییم.

برس گرد
هنگامی که سشوار می‌کشید از «برس گرد» برای فر کردن، پوش و یا حالت دادن به موهایتان استفاده کنید. برای حالت پذیری بیشتر، برس گردی انتخاب کنید که بدنه ی سرامیکی دارد، بدنه ی سرامیکی گرما را بیشتر در خود نگه داشته و باعث دوام بیشتر حالت موهایتان می شود.

برس دنمن
این برس آنقدر محبوب شده است که آنرا با نام شرکت سازنده اش می‌شناسند! استفاده از این نوع برس به هنگام سشوار کشیدن، باعث می‌شود موهایتان درخشنده شده و انتهای موهایتان کمی حالت بگیرد. شکل منحنی ملایمی که به موها می دهد مناسب مدل موهای باب یا مصری است.

برس پدالی
این برس، برس اصل کاری شماست و از آن هر روز استفاده می‌کنید. برس های پدالی در دو شکل بیضی و مستطیلی پیدا می‌شوند و برای صاف کردن موهای ژولیده ایده‌آل اند، حتی بسته به جنس دندانه هایشان، می‌توانند موهای شما را درخشان کند.

شانه دندانه درشت
پیش از اینکه سشوار بکشید، هنگامی که هنوز موهایتان مرطوب است، از شانه دندانه درشت برای شانه کردن موهای ژولیده و درهمتان استفاده کنید.

شانه دندانه ریز
از شانه دندانه ریز هم می‌توانید زمانی که می‌خواهید به مویتان مدلی با جلوه ی مرطوب بدهید و کمی ریزه کاری کنید استفاده نمایید.

برس با موهای مصنوعی یا طبیعی
بسیاری از آرایش گران از هر دو نوع این برس ها استفاده می‌کنند، اما برسی که شما استفاده می‌کنید باید با توجه به نوع موهایتان انتخاب شود.

متیو میگوید: برس های با موهای مصنوعی برای افرادی که موهای ضخیم و پرپشت دارند مناسب است. الیاف مصنوعی هنگامی که سشوار می‌کشید الکتریسیته ساکن زیادی تولید نمی‌کنند و برای شانه کردن موهای ژولیده و درهم راحت ترند.
اما افرادی که موهای نازک یا معمولی دارند، باید از برس هایی با الیاف طبیعی استفاده کنند. الیاف نرم تر با موهای نازک مهربان‌تر رفتار میکنند. تحریک موها نیز باعث می‌شود تا پوست سر، از خود روغن های طبیعی آزاد کرده که به رشد و سلامت موهای نازک و آسیب‌پذیر کمک می کند.
منبع:زیبـاشـو دات کام

 


ویدیو مرتبط :
برس و شانه ابرو و مژه M.F در شیراز تخفیف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب پیراهن ماکسی مناسب



 

 

 

پیراهن ماکسی

 

 

یک پیراهن ماکسی مدل بسیار خوبی برای قفسه بهار و تابستان است و تقریبا برای هر اندامی مناسب و عالی است. پیراهن های ماکسی در هردو اندازه بلند و کوتاه موجود است و برخی از آنها با حجم و پارچه بیشتری نسبت به بقیه تهیه می شود. در اینجا نکاتی را برای انتخاب درست پیراهن ماکسی که برای اندام شما متناسب باشد، بیان می کنیم.

 

 

انتخاب پیراهن ماکسی مناسب


۱- اگر اندام بزرگی دارید، پیراهن ماکسی انتخاب کنید که اندازه دور کمر شما باشد. یک پیراهن ماکسی معمولی بادکرده و مواج است و مانند لباس تونیک روی بدن شما قرار می گیرد. مدل دوختی را انتخاب کنید که اندازه است و کمر تنگتری دارد.

 

۲- پیراهن ماکسی خواه بلند باشد و خواه کوتاه، با کفش های پاشنه بلند بپوشید. از کفش های پاشنه کوتاه یا تخت استفاده نکنید، زیرا شما را شلخته و نامرتب نشان می دهد. تا آنجایی که می توانید با پوشیدن کفش پاشنه دار به قد خود بیفزایید.

 

۳- برای پوشیدن شکم بزرگ خود، مدل برش خطی ای شکل را انتخاب کنید. این مدل برای زنان درشت تر بسیار عالی است و ظاهر زنانه لباس را حفظ می کند، در حالی که اندام آنها را متناسب تر نشان می دهد.

 

۴- جواهرات بزرگ و درشت بپوشید و یک کیف سایز بزرگ با خود حمل کنید. جواهرات یا کیف های کوچک با مدل های راحت و آزاد ماکسی به خوبی هماهنگ نمی شود، بنابراین ظاهر خود را با لوازم جانبی بزرگ کامل کنید.

 

۵- اگر ریزه اندام هستید، مدل هایی با طرح ها و تصاویر مینیاتوری و کوچک بپوشید. این بهترین نمونه یک پیراهن ماکسی برای اندام های کوچک است.

 

۶-پیراهن تک رنگ بپوشید تا ظاهری نرم و ملایم ایجاد کنید. از طرح ها و تصاویر برجسته در پیراهن ماکسی به همراه رنگهای شاد و تند خودداری کنید. بهترین رنگها آبی، ارغوانی، زرد و حتی قرمز روشن است.