سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

امسال عیدی چی بگیرم؟!


اگر هنوز نمی دانید برای مادر، همسر یا خواهرتان چه کادویی بخرید این مطلب برای شماست.

مجله سیب سبز: عیدی دادن از رسوم خوب ما ایرانی‌هاست، لوازم آرایشی می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدیه دادن باشد. بسیاری از خانم‌ها علاقه زیادی به لوازم آرایشی دارند و بدون شک با دیدن هدیه شما خوشحال می‌شوند.

با خرید لوازم آرایشی و بهداشتی  مناسب هم همسرتان را خوشحال و زحمت او را برای خرید رفتن کم کرده‌اید و هم هدیه‌ای کاربردی برایش خریده‌اید. نگران نباشید، اگر از لوازم آرایشی سر در نمی‌آورید، مطلب زیر را بخوانید. شما خانم عزیزی هم که دل‌تان می‌خواهد لوازم آرایشی هدیه بگیرید، می‌توانید کمی سیاست به خرج دهید و  این صفحه را جلوی چشم همسرتان بگذارید تا فوت و فن خرید‌ برای شما را بیاموزد.

امسال عیدی چی بگیرم؟!

تقلبی نخرید

اگر بخواهید برای مادر یا همسر یا خواهرتان لوازم آرایشی عیدی بخرید باید بدانید كدام‌یك از لوازم آرایشی بیشتر برای یك خانم كاربرد دارد به عبارتی لوازم آرایشی اصلی كدام‌ها هستند؟ یعنی وسایلی که هر خانمی ‌برای یک آرایش خوب نیاز دارد و هر کدام می‌توانند کاربری داشته ‌باشند که بقیه ندارند.

- کانسیلر یا اصلاح‌کننده آرایش

- کرم‌پودر یا مرطوب‌کننده رنگی

- پودر یا پنکیک(ترجیحا در دو رنگ)

- سایه چشم(سه تا چهار رنگ اصلی)

- خط چشم(پودری یا مایع)

- ریمل

- رژگونه (پودری یا کرمی)

- رژلب، برق‌لب و خط‌لب

اولین قدم انتخاب یك فروشگاه معتبر و البته برندهای معروف و معتبر آرایشی است. متاسفانه تقلب و تشابه در لوازم آرایشی بسیار زیاد است و صد البته این قضیه روی كیفیت جنس موردنظر تاثیر خواهد گذاشت.

رژلب چه رنگی؟

برای انتخاب رژلب مناسب، رنگ پوست همسرتان را در نظر بگیرید. برای پوست‌های سفید و صورتی بهتر است رژهایی با رنگ‌ سرد و برای پوست‌های تیره رژهایی با رنگ گرم  انتخاب كنید. رنگ لباس نیز در انتخاب رژلب مناسب، عامل مهمی‌ است، به همین علت پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید رژلب لباسی با رنگ موردعلاقه‌ همسرتان را به همراه ببرید تا بتوانید رژ متناسب با آن را انتخاب کنید.

یادتان باشد رژهایی با رنگ‌ طبیعی‌ برای مراسم‌هایی است كه در طول روز برگزار می‌شوند و رژهایی با شدت رنگ بیشتر برای مراسم‌های شب است. همچنین رژ‌های براق زودتر پاک می‌شوند و به دفعات بیشتری باید آنها را تجدید کرد. رژ‌های مات ماندگاری بیشتری دارند اما میزان مرطوب‌کنندگی آنها کمتر است و موجب خشکی لب‌ها می‌شوند.

امسال عیدی چی بگیرم؟!

برس آرایشی مناسب کدام است؟

وقتی می‌خواهید برس آرایشی بخرید اول روی پوست خود بمالید، موهای برس باید روی پوست نرم باشند و نباید زبر باشند و روی پوست خراش ایجاد کنند. برای سنجیدن استقامت موهای برس نیز چند بار برس را روی دست‌تان حرکت دهید و مسیر را طی کنید اگر حتی یکی از موهای آن ریخت یعنی برس استقامت خوبی ندارد و نباید خریداری شود. بعد از این دو آزمون اگر برس مناسب بود، می‌توانید آن را بخرید.

به ریمل هم فکر کنید

مهم است كه رنگ ریمل واقعا سیاه باشد، اگر احساس كردید كه بیشتر خاكستری است تا مشكی از خرید آن منصرف شوید. البته اگر همسرتان موهای روشن یا تیره‌تر دارد می‌تواند از ریمل قهوه‌ای استفاده كند چون این رنگ حالت طبیعی‌تری به او می‌دهد. علاوه بر اینها باید به معمولی یا ضدآب بودن آن هم توجه كنید. ریمل‌های ضدآب، مناسب شناگرهاست و افرادی که به دلیل حساس بودن چشم‌ها اشک می‌ریزند و همین‌طور کسانی که لنز چشمی‌ دارند. خانم‌هایی که زیاد عرق می‌کنند هم بهتر است ریمل ضدآب بزنند اما ریمل معمولی دردسر كمتری دارد  زیرا پاک کردن ریمل ضدآب سخت است و ممکن است مژه‌ها با آن کنده شوند.

سایه چه رنگی؟

در اینجا خصوصیات متفاوت رنگ‌های مختلف را به شما می‌گوییم تا خودتان با توجه به سلیقه همسرتان یك رنگ را انتخاب كنید. یادتان باشد در انتخاب رنگ نه تنها به رنگ چشم، بلکه به حالت چشم‌ها و رنگ پوست او هم توجه کنید. نباید رنگی را انتخاب کنید که دقیقا هم‌رنگ چشم‌هایش باشد. رنگ سایه باید با رنگ چشم‌ها تضاد ملایمی ‌داشته باشد.

۱- قرمز- صورتی: چهره گرم‌تر، قوی‌تر و بانفوذتر به‌نظر می‌رسد. البته باید توجه داشته باشید که این رنگ باعث می‌شود تا تمام رنگ‌های قرمز صورت بیشتر نمایان شود و ممكن است هركسی نپسندد.

۲- زرد- نارنجی: از رنگ‌های گرم و ملایمی است كه برای پوست‌های کمی ‌تیره مناسب است. البته اگر رنگ پوست همسرتان به زردی گرایش دارد بهتر است از پیش‌زمینه سبز- آبی برای زیرسازی استفاده کند و از رنگ زرد هم بیشتر از نارنجی استفاده کند زیرا رنگ نارنجی باعث می‌شود تا رنگ پوست تا حدی به سمت خاکستری و کبود گرایش پیدا کند.

۳- سبز- آبی: یکی از رنگ‌هایی است که می‌تواند به چهره همسرتان ژرفا ببخشد، قدرت نفوذ را بالا ببرد و قیافه چشمگیری به او بدهد.

۴- نقره‌ای- خاکستری: این رنگ به چهره همسرتان شفافیت و ملایمت را اضافه می‌کند و برای استفاده روی پیش‌زمینه‌های روشن بسیار مناسب است.

کرم پودر چه رنگی؟

تعیین رنگ پوست، معمولا زمان انتخاب کرم‌پودر و پنکیک مورد توجه قرار می‌گیرد. زمانی که رنگ‌های مختلف کرم پودر را تست می‌کنید، به طور قطع باید رنگ کلی و دقیق پوست همسر خود را پیدا کنید تا با توجه به آن بتوانید رنگ مناسبی پیدا کنید. یادتان باشد هدف از استفاده از کرم پودر این است که تمام دورنگی‌های سطحی پوست از بین رفته و تمام رنگ را یکنواخت كنند. برای انتخاب کرم پودر پایه، باید رنگ پوست همسرتان را در نظر بگیرید. همچنین توصیه می‌كنیم کرم‌پودر و پوشش‌دهنده‌های سبک و مرغوب بخرید. یادتان باشد كه اگر همسرتان پوستی چرب و مستعد آكنه دارد حتما كرم‌پودر فاقد چربی انتخاب كنید.

چه مارکی معتبر است؟

لوازم آرایشی با حساس‌ترین بخش بدن یعنی پوست در تماس هستند، به همین دلیل باید نکات ویژه‌ای را درمورد آنها درنظر داشت. روی برچسب این لوازم آرایش باید حتما مواد اولیه نوشته شده‌ باشد تا اگر شما بخواهید بتوانید مواد اولیه  خاصی را در مارک‌های مختلف با هم مقایسه کنید و اگر روی لوازم آرایشی مواد اولیه آن نوشته نشده ‌باشد یعنی آن مارک معتبر نیست چون خلاف قوانین بین‌المللی رفتار کرده‌است. حتی اگر بسته‌بندی ماده آرایشی نیز خیلی کوچک باشد شرکت سازنده موظف است روی برچسبی جداگانه مواد اولیه را بنویسد و روی جعبه یا بسته‌بندی بچسباند.

امسال عیدی چی بگیرم؟!

از کجا بخریم ؟

لوازم آرایشی در مکان‌های مختلفی عرضه می‌شوند. فریب ظاهر پرزرق و برق فروشگاه‌ها را نخورید و بدانید که یک فروشگاه خوب باید در وهله اول بخشی مخصوص «تستر»ها داشته باشد. اگر فروشنده‌ای نمی‌گذارد جنسی را امتحان کنید و با اخم شما را از درخواست تستر پشیمان می‌کند، بدانید که در این مورد حق با شماست و اگر در فروشگاهی تستر در اختیارتان قرار نگرفت، از آنجا خرید نکنید. توصیه می‌کنیم کرم‌پودر و ریمل را هرگز از فروشگاه‌های ارزان فروشی تهیه نکنید

5 پیشنهاد برای عطر خریدن

1. برای شروع به رایحه‌هایی فکر کنید که همسرتان را هیجان‌زده یا خوشحال می‌کنند. چیزهایی مانند بوی تازگی چمن‌ها یا گل‌هایی که دوست دارد، بوی خاک بعد از بارش باران یا حتی بوی لباس‌های تمیز و شسته شده و چیزهایی شبیه این. تمام تلاش این تمرین برای به دست آوردن رایحه‌هایی است که او دوست دارد و سپس پیدا کردن عطرهایی که رایحه‌ای مشابه داشته باشند.

2. دانستن اینکه او چه خصوصیات و شخصیتی دارد برای انتخاب عطر بسیار مهم است. دلیل آن این است که بوی او بخشی از شخصیت اوست. آیا او آدم گرمی‌ است؟ آیا احساسا‌تی است؟ جسور و بانشاط است؟ شخصیت آرامش‌بخشی دارد؟ چه جور موسیقی و غذایی را می‌پسندد؟ هنگام تصمیم‌گیری در مورد خرید عطر مناسب باید به تصویری که  او می‌خواهد از خود ارائه دهد نیز فکر کنید.

3. اگر بدانید چه زمان‌هایی می‌خواهد از  آن عطر استفاده کند، دامنه جست‌وجوی شما کوچک‌تر خواهد شد. توصیه می‌شود عطرهایی با رایحه ملایم برای روز انتخاب كنید و برای شب سراغ عطرهایی با رایحه‌هایی غلیظ‌تر بروید.

امسال عیدی چی بگیرم؟!

4. هنگام انتخاب عطر مناسب باید حتما نوع پوست او را درنظر بگیرید. اگر پوستش خشک باشد بوی عطرش زودتر محو خواهد شد. پس به جای انتخاب یک عطر ادو تویلت (عطری که غلظت عصاره روغنی آن کم است) عطری با رایحه‌ای غلیظ‌تر انتخاب کنید. اگر پوستش چرب است بوی عطر روی پوست او بیشتر باقی خواهد ماند.

5. هر عطری سه بوی متفاوت با گذشت زمان خواهد داشت؛ بوی اولیه، بوی میانی و بوی پایه. بویی که پس از استفاده عطر روی مچ دست‌تان استشمام خواهید کرد بوی اولیه آن است. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس مچ دست‌تان را بو کنید. بویی که هم‌اکنون استشمام خواهید کرد بوی میانی عطر است. پس از حدود یک ساعت دوباره مچ دست‌تان را بو کنید. این رایحه بوی پایه عطر مورد نظر شماست.


ویدیو مرتبط :
بازی بعدیم چی بگیرم؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چی بپوشم؟ چطور ژست بگیرم؟


نگاهی به عكس‌های نوجوانی‌تان بیندازید. آنچه این عكس‌ها را در نگاه شما عجیب و گاهی خنده‌دار می‌كند، دماغ بزرگ روزهای بلوغ‌تان نیست؛ بلكه ژست‌های از رده خارج شده و لباس‌هایی است كه با ظاهر این روزهای شما زمین تا آسمان تفاوت دارد.


مجله سیب سبز: نگاهی به عكس‌های نوجوانی‌تان بیندازید. آنچه این عكس‌ها را در نگاه شما عجیب و گاهی خنده‌دار می‌كند، دماغ بزرگ روزهای بلوغ‌تان نیست؛ بلكه ژست‌های از رده خارج شده و لباس‌هایی است كه با ظاهر این روزهای شما زمین تا آسمان تفاوت دارد. اگر می‌خواهید 10 سال بعد به عكس‌های امروزتان نخندید و اگر می‌خواهید دوربین مقابل‌تان زیباترین چهره را از شما به تصویر بكشد، نگاهی به این نكات بیندازید. ما به شما می‌گوییم چه بپوشید، چطور آرایش كنید و چه ژستی بگیرید تا زیباتر به نظر برسید.

تابستانی شوید

اگر كلاه حصیری برای رفتن به آتلیه آماده كرده‌اید، یك تیپ تابستانی بزنید. كلاه حصیری را نمی‌توانید با یك ژاكت یا كت ست كنید. برای گرفتن عكسی زیبا بد نیست با پای برهنه یا یك صندل تابستانی مقابل دوربین بایستید.

همرنگ نه، هم طیف شوید

 درعكس‌های دونفره یا بیشتر،لازم نیست لباس همگی شما همرنگ باشد چون تصویر،كمی خسته‌كننده می‌شود ولی اصل تناسب را هرگز فراموش نكنید و از لباس‌هایی با یك طیف رنگ یا مكمل هم استفاده كنید.مثلا پوشیدن لباس‌هایی با رنگ بنفش، یاسی و صورتی كمرنگ كه در یك طیف هستند، عكس را جذاب‌تر می‌كند.

بافت‌دار بپوشید

عكس‌های سیاه و سفید را هم فراموش نكنید چون در میان عكس‌های رنگی، بسیار زیبا و جذاب هستند.در عكس‌های سیاه و سفید حتما سعی كنید از لباس‌هایی با پارچه‌های بافت‌دار استفاده كنید چون بافت درشت پارچه همچنین لباس‌های بافتنی نمود بسیاری دارند.

چی بپوشم؟چطور ژست بگیرم؟

به رنگ غالب توجه کنید

رنگ كفش را نیز بهتر است متناسب با یكی از رنگ‌های موجود در لباس خود انتخاب كنید و تاحدامكان،رنگ غالب را در نظر بگیرید. اگر هم ساپورت به پا دارید،كفشی همرنگ با آن به پا كنید تا قد شما بلندتر و كشیده‌تر به نظر بیاید و عكسی زیباتر داشته باشید.

کفش شیشه‌ای بپوشید

 اگر قرار است چند عكس بگیرید ولی برای همه آنها كفش یا صندل مناسب ندارید، بهتر است یك صندل شیشه‌ای و بیرنگ تهیه كنید تا به همه لباس‌های شما بیاید به این ترتیب نیازچندانی به عوض كردن كفش درعكس‌های مختلف خود ندارید.

کمربند براق، برای کفش براق

اگر بلند قد هستید، در عکس از كمربند پهن و اگر كوتاه قد هستید از كمربند باریك استفاده كنید. اگر هم رنگ كمربند با كفش‌تان یكی باشد بهتر است.درضمن با كفش براق، كمربند براق ببندید و اگر هم كفش شما مات است بهتر است كمربند مات انتخاب كنید.

شلوغش نکنید

بهترین انتخاب برای روز عکاسی، استفاده از لباس‌های تک رنگ است. لباس گل گلی یا پیراهنی که طرحی شلوغ دارد، تمرکز بیننده را از چهره به سمت لباس هدایت می‌کند و باعث می‌شود بیننده‌ها زیبایی عکس شما را نبینند.  اگر در پیراهن یا تاپ شما رنگ‌های زیادی وجود دارد یا طرح آن شلوغ است، حتما از شلوار یا دامنی ساده استفاده كنید.

برق برقی نپوشید

هیچ کس دوست ندارد تصویر صورت برق افتاده‌اش را در عکسش ببیند. به همین دلیل هنگام عکاسی نباید سراغ لباس‌هایی که برق می‌زنند، بروید. گفتیم که بهترین انتخاب برای شما یک بلوز ساده است، اما رنگ بلوز ساده شما نباید براق باشد. یک رنگ طوسی مات، مسلما نسبت به لباس ساتن طوسی شما را در عکس زیباتر نشان می‌دهد.

مد روز نپوشید

یادتان نرود که قرار است این عکس را 10 سال دیگر هم نگاه کنید. پس لباسی ساده،شیك و كلاسیك بپوشید تا بعدها به ظاهر عجیب‌تان نخندید.

عکس سلفی

اگر سلفی می‌گیرید، گوشی‌تان را بالای سرتان بگیرید و کمی از خود فاصله دهید. زاویه گوشی شما باید کمی رو به پایین باشد. حالا هر ژستی می‌خواهید بگیرید و یک سلفی زیبا بیندازید.

چی بپوشم؟چطور ژست بگیرم؟

اگر اضافه وزن دارید ...

ساده بپوشید

اگر به‌خاطر اضافه وزن یا چاقی سراغ آتلیه و گرفتن عكس نمی‌روید یك پیشنهاد برای شما داریم. حتما از لباس‌هایی با طرح‌های ساده استفاده كنید چون برجستگی‌های بدن را كمتر نشان می‌دهد و كمك می‌كند عیوب بدن شما پوشانده شوند.

سراغ خطوط افقی نروید

اگر به لباس‌های طرح‌دار علاقه دارید از پوشیدن لباس‌هایی با طرح برش‌های مربع یا مستطیل اجتناب كنید. لباس‌هایی كه به هرصورت،خطوطی افقی داشته باشند به هیچ عنوان مناسب شما نیست و شما را در عكس بسیار چاق‌تر از چیزی كه هستید نشان می‌دهد.

تیره بپوشید

انتخاب رنگ لباس هم بسیار مهم است و معجزه می‌کند. بهتر است در آتلیه، از لباس‌هایی با طیف رنگ‌های تیره استفاده كنید تا در عكس‌ها، ظاهری لاغرتر داشته باشید. استفاده از جواهرات تزئینی تیره نیز می‌تواند به تاثیر این لباس در لاغر جلوه دادن، بیشتر كمك كند. استفاده از لباس‌هایی تیره با آستین بلند یا انداختن یک شال روی بازو هم مشكل‌تان را حل کرده و هم به ژست شما كمك می‌کند.

یادتان نرود

با دیوارتان ست کنید

هنگام گرفتن عكس در آتلیه، بهتر است به فكر رنگ و طرح دیواری هم كه قرار است این عكس‌ها روی آن نصب شود، باشید.ممكن است لباس‌های شما درعكس،به تنهایی بسیار زیبا باشد ولی قاب روی دیوار، با رنگ‌های دكور خانه، كاغذ دیواری و... چندان متناسب نباشد.

ورزشکار شوید

 درعكس‌های اسپرت دونفره، طوری لباس بپوشید كه گویی عازم یك مقصد هستید مثلا اگر یك راكت تنیس در دست دارید لباس هردوی شما باید حال و هوای ورزش داشته باشد.یا هردو لباس راحت یا جین بپوشید، نمی‌شود یكی از شما كت و شلوار رسمی بپوشد و دیگری لباس راحت.

چی بپوشم؟چطور ژست بگیرم؟

با عینک‌تان بازی کنید

در عكس‌های خود از كیف،چتر، عینك و... نیز استفاده كنید البته به شرطی كه رنگ آنها به رنگ لباس و آرایش صورت شما بیاید و با آن متناسب باشد.از چتر یا عینك می‌توانید برای گرفتن فیگورهایی مختلف نیز استفاده كنید تا عكس‌هایی منحصر به فرد داشته باشید.

اگر قد كوتاهید ...

با خط اتو آشتی کنید

 اگر دل‌تان می‌خواهد در عكس‌ها قدبلند و كشیده‌تر به نظر بیایید، می‌توانید از شلوارهای پاچه گشاد و بلند با خط اتوی مشخص استفاده كنید.اگر پارچه شلوار، طرح راه راه باریك داشته باشد هم، می‌تواند به باریك و بلند نشان دادن شما كمك كند.دامن‌های كوتاه با قد روی زانو نیز به این موضوع كمك می‌كنند.

زیر زانو نپوشید

اگر می‌خواهید به جای بلوز و دامن، پیراهن به تن كنید مراقب باشید كه اندازه قد این لباس، پایین‌تر از زانوی شما نباشد. فقط یادتان باشد كه دامن‌های چین‌دار و پف‌دار، شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

یکرنگ نباشید

نكته دیگری كه افراد كوتاه قد برای ست كردن در آتلیه باید مد نظر قرار دهند، رنگ لباس است. لباس‌هایی كه بالاتنه و پایین‌تنه آن رنگ‌هایی متفاوت و روشن دارند، شما را قدبلندتر نشان می‌دهند. پس از بلوز، شلوار، دامن و كفش یكرنگ استفاده نكنید تا در عكس قدبلندتر به نظر برسید.

راه راه شوید

اگر قدکوتاه هستید لباس طرح‌دار بپوشید اما مراقب باشید كه این طرح‌ها دارای خطوطی عمودی باشند چون این خطوط، شما را بلندتر و باریك‌تر نشان می‌دهد و در نهایت با نگاه كردن عكس خود، احساس رضایت می‌كنید.

صاف نایستید

در ساده‌ترین فیگور برای عكس، می‌توانید به حالت سه رخ بایستید و از بالای شانه‌ها به دوربین نگاه كنید. نگاه‌تان را مهربان كنید تا عكسی زیباتر داشته باشید.

چی بپوشم؟چطور ژست بگیرم؟

دست به چانه شوید

 سر را كمی بچرخانید، به دوردست نگاه كنید و دست‌ها را زیر چانه قرار دهید. این فیگور مناسب عكس‌های پرتره است و می‌تواند به یكی از بهترین عكس‌های شما تبدیل شود.

کمربند ببندید

هنگام حضور در آتلیه می‌توانید از ترفندهایی هم استفاده كنید تا قد شما در عكس بلندتر به نظر بیاید. از بستن كمربندی باریك همرنگ با دامن یا شلوار گرفته تا انداختن یك شال در اطراف گردن كه تا زانو می‌رسد و روسـری کـه به سـمت پـایین آویزان باشد، قـد شما را بلندتر جلوه می‌دهد.

ژست بگیرید

به بالا نگاه کنید

روی زمین یا صندلی بنشینید و زانوها را به هم نزدیك كنید طوری كه با هم تماس داشته باشند حالا سر را كمی بالا بیاورید و به بالا نگاه كنید تا عكاس از بالای سرتان عكس بگیرد. این ژست، به دلیل زاویه‌دار بودن عكس بسیار پرطرفدار است.

نیم رخ شوید

در حالت ایستاده كمی به پهلو بچرخید و دست‌های خود را در جیب عقب شلوار قرار دهید سرتان نیز اگر نیم رخ باشد و مستقیم به دوربین زل نزنید بهتر است. نگاه‌تان، زاویه‌دار باشد و سعی كنید پاها را نیز به صورت ضربدری روی هم قرار دهید.

چی بپوشم؟چطور ژست بگیرم؟

به دیوار تکیه کنید

دیوارهایی با رنگ‌های مختلف در آتلیه‌ها یا پوشانده شده توسط كاغذ دیواری نیز می‌توانند به زیبایی عكس و فیگور شما كمك كنند. به دیوار تكیه دهید، یك پای خود را خم كرده و پاشنه كفش را به دیوار بزنید. دست‌ها را هم می‌توانید به سینه بزنید و سر را به دیوار بچسبانید. بهتر است عكاس از بغل عكس بگیرد.

با پاها ضربدر بسازید

در حالت ایستاده می‌توانید پاها را به صورت ضربدری روی یكدیگر قرار دهید و مطمئن شوید كه همه وزن بدن به طور یكسان روی هر جفت پا نیست تا حالتی طبیعی‌تر داشته باشید. دست به سینه به صورت نیم رخ بایستید و كمی لبخند به لب داشته باشید. این فیگور برای عكس‌های اسپرت بسیار مناسب است.

کت به دوش شوید

یكی دیگر از فیگورهای مناسب درحالت ایستاده نیز انداختن پیراهن، كت یا كاپشن روی یك شانه و قرار دادن انگشت شست دست دیگر در جیب جلویی شلوار است. می‌توانید مستقیم به دوربین نگاه كنید، به دوردست یا بالا نگاه كنید.اگر هم شلوار شما جیب ندارد حتی می‌توانید فقط فیگور آن را بگیرید.