سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

الهام بخش ترین آشپزخانه های سال 2013


آشپزخانه قلب دکوراسیون منزل است و مکانی برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده، پس طراحی آن باید ویژگی های داشته باشد که کاربرد های مختلف آن را به خوبی نشان دهید. در مطلب زیر نگاهی داریم به چند آشپزخانه جذاب و دوست داشتنی.


 
 
 
 
صبح بخیر: آشپزخانه قلب دکوراسیون منزل است و مکانی برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده، پس طراحی آن باید ویژگی های داشته باشد که کاربرد های مختلف آن را به خوبی نشان دهید. در مطلب زیر نگاهی داریم به چند آشپزخانه جذاب و دوست داشتنی.



در این آشپزخانه الهام گرفته شده از آشپزخانه های مدیترانه ای، از سنگ آهک بلغاری در کل آشپزخانه و اتاق غذاخوری استفاده شده است.





مانند باقی این ملک مجلل در سوئد، آشپزخانه سبکی گرم و مدرن دارد که این فضای گرم و دوست داشتنی را مدیون سقف بلند، کابینت سفید و کفپوش چوبی زیبا است.





لامپ های سقفی قرمز و زرد به رنگ زنده این آشپزخانه در منطقه استاک ول لندن می افزاید.





این آشپزخانه مدرن با آخرین مدل های لوازم خانگی تجهیز شده است، و پیشخوان جادار آن، امکان سرگرم کردن افراد زیادی در این آشپزخانه نیوزیلندی را فراهم می کند.





آشپزخانه این خانه دارای ویژگی هایی مثل لوازم خانگی استیل و کابینت چوبی شیک است.





در این آشپزخانه یک هود سفارشی روی دیوار گچبری ونیزی تعبیه شده است. حفاظ فلزی لامپ ها نمای کم نور و رمانتیکی بالای آشپزخانه فراهم می کنند. سینک ظرفشویی بسیار بزرگی نصب شده است تا به هنگام کار بر روی آن، نمای پل گلدن گیت از پنجره دیده شود.





با سقف الواری، و نمای تمام چوب و بالابخاری آجری، سبک آشپزخانه این خانه واقع در سانفرانسیسکو، بسیار شیک است.





این آشپزخانه با قالب رنگی سیاه و سفیدش بسیار ساده و مدرن است.





آشپزخانه این آپارتمان اسکاندیناویایی دارای پیشخوان ها و کابینت از جنس سنگ آهک خاکستری ساخت کشور پرتقال و دیوارهای طوسی کمرنگ است.





هیچ چیز مثل آشپزخانه تمام سفید، پاکی و تمیزی را به یاد انسان نمی آورد. آنا مورفیت، سرآشپز موفقی است که در این خانه در شهر سانفرانسیسکو زندگی می کند. او فضای زیادی و سبک زیبایی برای ادامه آشپزی اش در اختیار دارد.


ویدیو مرتبط :
جملاتی الهام بخش برای زندگی بهمراه موسیقی ملایم و آرامش بخش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از 20 سال مصباح‌یزدی تا سال‌های انتظار صفارهرندی /الهام بخش احمدی نژاد، منتقد دولت روحانی شده است



اخبار,اخبار سیاسی,مصباح‌یزدی

 

 اخبار سیاسی - از 20 سال مصباح‌یزدی تا سال‌های انتظار صفارهرندی /الهام بخش احمدی نژاد، منتقد دولت روحانی شده است

آیت‌ا... مصباح‌یزدی، روحانی شناخته شده و کسی که گفته می‌شد اندیشه‌های احمدی‌نژاد برگرفته از اندیشه و گفتار اوست این روزها در مقام منتقد دولت یازدهم ظاهر شده است

دولت احمدی‌نژاد برگرفته از اندیشه‌های شخصیتی بود که سال‌ها بعد اقدامات احمدی نژاد را مناسب ندانست و از او فاصله گرفت. اما آیت‌ا... مصباح‌یزدی، روحانی شناخته شده و کسی که گفته می‌شد اندیشه‌های احمدی‌نژاد برگرفته از اندیشه و گفتار اوست این روزها در مقام منتقد دولت یازدهم ظاهر شده است و هرازچندگاهی با سخنی نه مثل گذشته شیرین، دولت یازدهم را خطاب قرار می‌دهد.

 

آیت‌ا... محمدتقی مصباح‌یزدی پنجشنبه‌شب در حسینیه امام خمینی(ره)قم گفت: در بسیاری از مسائل دست خداوند و اذنش بسیار ملموس‌تر است اما ایمان ازجمله کارهایی است که کاملا باید با اختیار انسان انجام شود، در غیر این‌صورت پاداش و عقاب معنا ندارد؛ اگر نظام حاکم بر اسباب مادی را ببینیم، خواهیم فهمید که همه اینها تحت مدیریت دیگری است و اوست که اجازه می‌دهد سیارات و ستارگان به حرکت درآیند. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: برخی بیست سال نقشه می‌کشند و تلاش می‌کنند تا چند سالی به صندلی ریاست تکیه بزنند.


از بیست سال مصباح تا 20 سال صفارهرندی
محمد صفارهرندی، وزیر دولت نهم چندی پیش در برنامه «دیروز و امروز فردا» گفته بود که ما سال‌ها منتظر ماندیم تا دولت را به دست بگیریم؛ شاید منظور معلم دولت نهم اظهارات وزرای احمدی‌نژاد باشد.

 

مصباح یزدی در تشریح زندگی اهل دنیا، گفت: من برای اینکه پستی بگیرم، مردم دورم را بگیرند و یار امام خوش‌آمد بگویند، باید چقدر زحمت بکشم، هر حرفی را نزنم و هرکاری را انجام ندهم تا مورد سرزنش مردم قرار نگیرم و محبوب باشم؛ برای اینکه در انتخابات پیروز شوم باید سال‌ها پول خرج کنم، رفتارم را مطابق میل دیگران تغییر دهم، حرف‌هایی بزنم که دیگران دوست دارند تا بتوانم دل آنها را به‌دست آورم و به مقامی برسم. وی افزود: شاید کسانی 20 سال زحمت می‌کشند، فکر می‌کنند، نقشه می‌ریزند، با این و آن ارتباط می‌گیرند تا بتوانند چند روزی روی صندلی ریاست بنشینند؛ این کارها یعنی من حیات را از آن آدم‌ها می‌دانم و باید دل اینها را بدست آورم تا به مقام برسم، اما خدا نه، او مقامش بالاتر از این حرف‌هاست.


در فعالیت‌های روزمره بسیاری از انسان‌ها خدا جایگاهی ندارد
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بسیاری از انسان‌ها در انجام فعالیت‌های روزمره زندگی اصلا یادشان نمی‌آید که خدایی وجود دارد و همه این امور به اذن او انجام می‌شود، گفت: برخی گمان می‌کنند خدا بالای عرش است و کار خودش را می‌کند و ما نیز باید به فکر غذا و پول باشیم. شفقنا نوشت؛ استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: اینها می‌گویند ما مخلص خدا هم هستیم اما کاری به کار ما نداشته باشد؛ این ظلمتی است که انسان‌ها گرفتارش هستند و هرکس به اندازه ایمانی که دارد روزنه‌ای به نور الهی باز می‌کند؛ برخی تا مریض و گرفتار می‌شوند به یاد خدا می‌کنند.


تدبیر عالم تنها به دست خداست
استاد اخلاق حوزه علمیه قم با بیان اینکه تدبیر عالم و ربوبیت تکوینی و تشریعی به دست خداوند است، گفت: هزار دفعه اینها را به ما می‌گویند اما معلوم نیست که باور می‌کنیم یا نه؛ پیش خود می‌گوییم اگر پول نداشته باشی که کسی دخترش را نمی دهد، نمی توانی برای انتخابات تبلیغات کنی؛ حالا می‌گویند در کنار آن دعا هم بکنید، معلوم نیست چه اندازه اعتقاد به تأثیر دعا داشته باشند. آیت‌ا... مصباح‌یزدی با تأکید بر اینکه باید بینش خود را تغییر دهیم، افزود: ما خیال می‌کنیم همه کارها به دست فلانی و فلانی است و یادمان می‌رود که خدایی هست، یادمان می‌رود که سنت‌هایی دارد و اگر کفران نعمت کنیم عقوبت‌هایی دارد.


خداوند در اجرای سنت‌هایش حتی با پیامبران تعارف ندارد
وی با بیان اینکه خدا در اجرای سنت‌هایش با هیچ‌کس حتی پیامبرانش رودربایستی ندارد، اظهار کرد: اینکه حضرت یونس هنگام نزول عذاب مردم را تنها گذاشت در منطق و رحمت الهی امر مطلوبی نیست؛ به خاطر همین ترک اولی او را در دل نهنگ گرفتار کرد؛ به پیامبر(ص) نیز می‌فرماید به همه انبیای الهی اقتدا کن اما وَلاَ تَکُنْ کَصَاحِبِ الْحُوتِ؛ مثل صاحب حوت نباش. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خداوند در اجرای سنت‌هایش بسیار سخت‌گیر است؛ خیال نکنیم با امتیازاتی که برای خود قائلیم، مسلمان و انقلابی هستیم و دیگر نورچشمی خداییم؛ حساب‌های خدا بسیار دقیق است و هرکاری می‌کنیم محفوظ است.
 اخبار سیاسی - آرمان