سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اصلاح صورت با بند یكی از عوامل بروز آكنه



 

 

اصلاح صورت با بند

 

بیماری آكنه با اصلاح صورت خانم ها با بند - اگر همزمان با زمان ازدواج باشد به دلیل استرس و همچنین مستعد بودن پوست آنها - ممكن است خود را نشان دهد. ناظمی ادامه داد: به طور كلی زمینه بروز‌ آكنه ژنتیكی است و در دنیا حدود 80 تا 90 درصد افراد به آن مبتلا هستند. وی افزود: معمولا آكنه در زمان بلوغ و سنین جوانی كه در فرد تغییرات ژنتیكی ایجاد می شود بروز می كند كه این می تواند اضطراب ، افسردگی و گاهی اوقات نگرانی افراد را به دنبال داشته باشد.

 

ناظمی در گفتگو با ایرنا گفت: درباره مسایل روحی ، روانی ، استرس و اضطرابی كه بیماری آكنه ایجاد می كند زیاد بحث شده است ، چرا كه اولین عضوی كه مبتلا می شود صورت است. وی با بیان اینكه بروز‌ آكنه ریشه ژنتیكی دارد و گاهی در برخی خانواده ها به صورت ارثی وجود دارد افزود: البته میكروب، داشتن پوست چرب ،مسایل هورمونی و برخی عوامل تشدید كننده نیز موجب بروز آكنه می شود.

 

عضو هیات علمی دانشكده پزشكی دانشگاه تهران اظهارداشت: وقتی بیماری آكنه شروع می شود با توجه به استرس هایی كه ایجاد می كند ممكن است یك سیر نوسانی داشته باشد و گاهی بهتر شود و بهبود می یابد و گاهی دوباره باز گردد.

 

دكتر ناظمی وی گفت: این بیماری حتی گاهی در طول درمان شدید تر می شود كه پزشك معالج ناگزیر از تغییر شیوه درمان است . به گفته وی شاید نتوان در مورد تشدید و یا ظاهر شدن دوباره این بیماری و یا بهبود این بیماری پیش بینی كرد اما به طور كلی راه های درمانی متفاوتی برای آن وجود دارد. ناظمی ادامه داد: در واقع درمانی 100 درصد برای آكنه وجود ندارد زیرا این بیماری فقط میكروبی نیست و عامل ژنتیكی نیز در آن دخیل است. وی گفت: به طور كلی نژاد ایرانیان هند و اروپایی است و ژن و نژاد ما مستعد این بیماری است و در جهت مخالف ما ژاپنی ها قر ار دارند كه هم طاسی و هم بیماری آكنه در آنها نادر است .

sadafnews.com


ویدیو مرتبط :
عوامل خائن ضدانقلاب بی بی سی در روزنامه اصلاح طلب شرق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: روش اصلاح صورت گربه


 
 


اصلاح صورت گربه



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و
ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.