سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

استانداردهای بین المللی فریبتان ندهد


احتمالا تا به حال تبلیغات زیادی را دیده اید که گوینده با تاکید می گوید فلان محصول دارای مهر استاندارد است یا حتی تنها کالایی در آن رده است که گواهینامه استاندارد دارد. واقعا تا چه حد، داشتن این استانداردها کیفیت بالای محصول را نشان می دهد؟

احتمالا تا به حال تبلیغات زیادی را دیده اید که گوینده با تاکید می گوید فلان محصول دارای مهر استاندارد است یا حتی تنها کالایی در آن رده است که گواهینامه استاندارد دارد. گاهی علاوه بر مهر استاندارد داخلی، عرضه کنندگان محصول بر دریافت گواهینامه هایی مانند ایزو 9001 یا ایزو 14001 تاکید می کنند که در واقع استانداردهای بین المللی هستند. واقعا تا چه حد، داشتن این استانداردها کیفیت بالای محصول را نشان می دهد؟

سعی می کنیم در این مقاله شما را با ویژگی های استانداردهای بین المللی و انواع آن آشنا کنیم. البته اگر بخواهیم درمورد تمام استانداردهای جهانی توضیح دهیم به چندین صفحه و زمان نیاز داریم چراکه بیش از 18500 نوع استاندارد در سطح جهان وجود دارند که هریک کاربردی مشخص دارند اما پرکاربردترین و رایج ترین آنها، مواردی هستند که در ادامه به آنها اشاره می شود.


ویدیو مرتبط :
استقرار استانداردهای بین المللی ( ISO ) در ایرانول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متخصص دانشگاه آریزونای آمریکا : ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، مطابق با استانداردهای جهانی است



 ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی

متخصص دانشگاه آریزونای آمریکا : ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، بسیار تخصصی و مطابق با استانداردهای جهانی است

رئیس سرویس اکوکاردیوگرافی انستیتو کاردئوتراسیک دانشگاه و بیمارستان لس آنجلس آمریکا گفت: ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، بسیار تخصصی و منطبق با استانداردهای جهانی است.

به گزارش ستاد خبری ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، دکتر «تسنیم زهرا نگوی» در گفتگو  با خبرنگار ما، سطح علمی کنگره را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: مقالات ارائه شده در این همایش، از استانداردهای  بالایی برخوردار است .

او افزود: اینگونه کنگره های بین المللی، پژوهشگران و محققان را به سمت تحقیقات علمی بیشتر تشویق می کند.

دکتر نگوی افزود : همه مواردی را که من سالها، برای پیشرفت و ارتقاء سطح علمی به مراکز و نشستهای علمی و تحقیقاتی یادآوری می کردم را در این کنگره دیده ام.

او گفت: در واقع ارائه مقالات برجسته علمی و برگزاری کارگاههای تخصصی، در بالا بردن سطح علمی کنگره ها بسیار موثر است و من این روش را به تمام دانشگاههای جهان توصیه می کنم.

دکتر نگوی، حضور متخصصان در این همایش را بسیار پر رنگ دانست و خاطر نشان کرد: من برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در این کنگره شرکت کردم و در مقایسه با آن دوره، ششمین کنگره بسیار پر شورتر و پر بارتر است و مدیران متعددی را از دانشگاههای ایران و جهان را در این کنفرانس ملاقات کرده ام که نشانه استانداردهای بالای بین المللی این کنگره است.

وی اطلاعات و روشهای پیشنهاد شده در کنگره را کاربردی دانست و ضمن ابراز علاقه مندی  برای انجام عمل های جراحی مشترک با بیمارستان رضوی گفت: به نظرم پزشکان این بیمارستان بسیار خلاق هستند و در مجموع، برای انجام عمل های جراحی سطح بالا در این بیمارستان، هیچ مشکلی نمی بینم.

دکتر نگوی، با اشاره به فضای دلنشین و آرام بخش بیمارستان رضوی، در باره  وضعیت کیفی آن  نیز گفت: بیمارستان رضوی، بیمارستانی است که جراحی های پیچیده در آن انجام می شود و بهترین تجهیزات روز دنیا را دارد و پزشکان آن نیز همگام با پیشرفت های روز دنیا حرکت می کنند.

ششمین کنگره قلب و عروق رضوی و دومین کنگره پرستاری بیماران قلبی، از سی ام مرداد تا یکم شهریور ماه در مشهد به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حال برگزاری است.

در این همایش ۷۰۰ فوق تخصص داخلی و خارجی از جراحان برجسته قلب و عروق ایران و  جهان، آخرین دستاوردهای این عرصه را در بیمارستان فوق تخصصی رضوی بررسی می کنند.

 

 

 ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی

 باتیستا، متخصص و جراح قلب برزیلی: بیمارستان رضوی، بیمارستانی منحصر به فرد در دنیاست

به گزارش ستاد خبری ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق بیمارستان رضوی، دکتر رانداس باتیستا، امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این بیمارستان از بسیاری جهات منحصر به فرد و در رده بهترین بیمارستانهای دنیا است که از نظر من در رده بندی کیفی، نمره بسیار قابل قبولی را به خود اختصاص می دهد.

متخصص و مبدع روش جراحی قلب آیزن منگر و رییس بیمارستان توراتو برزیل، با اشاره به کیفیت علمی بالای ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق بیمارستان رضوی، گفت: تا کنون در پنج دوره از این کنگره حضور داشته ام و هر بار شاهد پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف بوده ام.

وی به موضوعات علمی مختلفی که در حاشیه  کنگره ارائه می شود اشاره کرد و افزود: مقالات متنوعی در حوزه های علمی کاملا تخصصی در کنگره ارائه شده است که به پیشرفت جراحی قلب در جهان کمک خواهد کرد.

این متخصص و جراح قلب افزود: جراحی قلب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ولی آنچه در کشور من، برزیل و کشورهای فقیر مشابه آن از اهمیت بیشتری برخوردار است، اصلاح تغذیه افراد است و در مرحله بعد تسهیل  دستیابی به درمان برای همه مردم است.

دکتر رانداس باتیستا ادامه داد: گرچه دست یابی به شیوه های مدرن جراحی قلب برای نجات بیماران بسیار حیاتی است اما قبل از آن بهتر است که از بروز بیماری های قلبی پیشگیری کنیم. ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی و دومین کنگره پرستاری بیماری‌های قلبی از ۳۰ مرداد تا ۱ شهریور ماه به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حال برگزاری است./انعکاس