سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ارزشمندترین برندهای لوکس دنیا


برندهای لوکس در سراسر جهان محبوبیت دارند و نماد شیک‌پوشی و برازندگی به شمار می روند. این برندها دقیقا مبین این عبارت هستند که «هر چقدر پول بدهی همان قدر آش می خوری». با اینکه محصولات آنها قیمت بالایی دارند اما واقعا ارزش خرید را دارند.





صبح بخیر: برندهای لوکس در سراسر جهان محبوبیت دارند و نماد شیک‌پوشی و برازندگی به شمار می روند. این برندها دقیقا مبین این عبارت هستند که «هر چقدر پول بدهی همان قدر آش می خوری». با اینکه محصولات آنها قیمت بالایی دارند اما واقعا ارزش خرید را دارند.

8. Ralph Lauren

ارزش و سرمایه این برند حدود 4.04 میلیارد دلار آمریکا است.


شعبه رالف لورن در نیویورک‌سیتی – 23 می 2013 میلادی


7. Prada

ارزش و سرمایه این برند حدود 4.27 میلیارد دلار آمریکا است.


شعبه پرادا در پاریس در کشور فرانسه


6. Burberry

ارزش و سرمایه این برند حدود 4.34 میلیارد دلار آمریکا است.


شعبه بربری در منهتن


5. Tiffany & Co.

ارزش و سرمایه این برند حدود 5.16 میلیارد دلار آمریکا است.


فروشگاه تیفانی در نیویورک‌سیتی


4. Cartier

ارزش و سرمایه این برند حدود 5.5 میلیارد دلار آمریکا است.


فروشگاه کارتیه در بیجینگ


3. Hermes

ارزش و سرمایه این برند حدود 6.18 میلیارد دلار آمریکا است.


فروشگاه هرمس در پاریس



2. Gucci

ارزش و سرمایه این برند حدود 9.45 میلیارد دلار آمریکا است.


فروشگاه گوچی در ویتنام


1. Louis Vuitton

ارزش و سرمایه این برند حدود 23.58 میلیارد دلار آمریکا است.


یکی از نخستین شعبه های لوئیس ویتون در اروپا


ویدیو مرتبط :
ارزشمندترین برندهای جهان در آغاز سال 2018

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارزشمندترین برندهای دنیا


برند هر شرکت، نام یا نمادی است که هدف فروش کالا یا ارائه خدمات برای آن شرکت یا نهاد مورد استفاده قرار می گیرد و خیلی وقتها پیش می آید که شرکت های مختلف دنیا فروش شان بیش ار هر چیز مدیون برندشان هستند.

بانکی: برند هر شرکت، نام یا نمادی است که هدف فروش کالا یا ارائه خدمات برای آن شرکت یا نهاد مورد استفاده قرار می گیرد و خیلی وقتها پیش می آید که شرکت های مختلف دنیا فروش شان بیش ار هر چیز مدیون برندشان هستند. برخی شرکت ها در دنیا هستند که شهرت جهانی خود را مدیون برندشان هستند و با همین برند فروش زیادی هم دارند. در این گزارش قصد داریم ارزشمندترین برندهای دنیا را به شما معرفی کنیم. نکته ای که در این گزارش بیش از همه به چشم می آید، حضور پررنگ و قدرتمند شرکت های فناوری در این فهرست ده تایی است.



1. کوکاکولا


ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

برند شرکت کوکاکولا در حال حاضر با دارا بودن ارزش 77/8 میلیارد دلار بیشترین ارزش را در میان شرکت های پرآوازه جهان دارد و  باز هم مثل سال گذشته از این نظر در مقام نخست قرار گرفته است.



2. اپل

ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

اپلی ها امسال از نظر ارزش برند جهش خوبی داشتند و برندشان با شش پله صعود نسبت به سال گذشته در رده دوم ارزشمندترین ها قرار گرفت. ارزش برند اپل در حال حاضر 76/6 میلیارد دلار است.



3. IBM

ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

این شرکت فعال در عرصه فناوری هم سال گذشته رده دوم را از نظر ارزش برند در اختیار داشت، اما امسال به رده سوم سقوط کرده است. ارزش برند این شرکت 75/5 میلیارد دلار است.

 


4. گوگل


ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

ارزش برند گوگل نسبت به سال گذشته رشد 26 درصدی داشته است، اما رتبه اش بدون تغییر نسبت به پارسال همان چهارم است. برند گوگل در حال حاضر 69/7 میلیارد دلار می ارزد.

 


5. مایکروسافت


ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

مایکروسافتی ها برعکس گوگل کاهش دو درصدی را در ارزش برند خود برای امسال دیدند، اما رتبه شان همچنان مثل پارسال پنجم است. ارزش فعلی برند مایکروسافت 57/9 میلیارد دلار است.

 

6. جنرال الکتریک

ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

جنرال الکتریک پارسال پنجم بود و امسال هر چند رشد دو درصدی در ارزش برند خود داشت اما یک پله سقوط کرد و رده ششم را در اختیار دارد. ارزش این برند بعد از دو درصد افزایش، 43/7 میلیارد دلار است.

 

7. مک دونالد

ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

مک دونالدی ها هم پارسال ششم بودند، امسال 13 درصد در ارزش برند رشد داشته اند و ارزش برندشان در حال حاضر 40/1 میلیارد دلار است.



8. اینتل


ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

اینتلی ها هم سال گذشته هفتم بودند و امسال علی رغم رشد 12 درصدی که نسبت به پارسال داشتند، در رده هشتم جای گرفته اند. امسال ارزش برند اینتل 39/4 میلیارد دلار است.



9. سامسونگ


ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

وضعیت سامسونگی ها از همه همتایانشان بهتر است. آنها که سال گذشته جای در بین 10 برند برتر نداشتند و به رتبه 17 قانع شده بودند، امسال با رشد 40 درصدی توانستند خود را تا رده نهم بالا بکشند. ارزش حال حاضر برند سامسونگ 32/9 میلیارد دلار است.



10. تویوتا


ارزشمندترین برندهای دنیا را بشناسید + عکس

تویوتا هم امسال در این رده بندی یک پله صعود کرده و ارزش برندش در حال حاضر با 9 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، 30/3 میلیارد دلار است.