سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اخراجی هایی که سوپراستار شدند!


زندگی آدم های مشهور را که زیر و رو می کنی به نکات ریزی در زندگی شان برمی خوری که هیچ فکرش را هم نمی کردید. در متن زیر نگاهی داریم به آدم های مشهور و محبوبی که اگر از کار اخراج نشده بودند به جایگاه فعلی شان نمی رسیدند ویک آدم «معمولی» می ماندند، نه یک «سوپراستار».

کسب و کار: اگر فکر می کنید اخراج شدن از کار مساوی است با به پایان رسیدن دنیا و همه موفقیت ها باید بگوییم سخت در اشتباهید! گاهی اوقات افراد فکر می کنند زندگی ما را دچار مشکلات اساسی کرده اند، غافل از اینکه با فرق یک «نقطه»، زحمتشان تبدیل به رحمتی باورنکردنی می شود.

زندگی آدم های مشهور را که زیر و رو می کنی به نکات ریزی در زندگی شان برمی خوری که هیچ فکرش را هم نمی کردید. در متن زیر نگاهی داریم به آدم های مشهور و محبوبی که اگر از کار اخراج نشده بودند به جایگاه فعلی شان نمی رسیدند ویک آدم «معمولی» می ماندند، نه یک «سوپراستار».

هیو جکمن

اخراجی هایی که سوپراستار شدند!

آقای بازیگر استرالیایی و بازیگر فیلمهای هالیوودی مشهوری چون «استرالیا» و سه گانه «مردان ایکس» و کلی فیلم دیگر قبل از اینکه ستاره شود حسابدار یک فروشگاه بود و البته که حسابدار باقی نمانده و رئیسش سر شش هفته عذرش را خواسته است. دلیلش!؟

جکمن در گفت و گوی کوتاهی با هفته نامه US wekkly گفته: «رئیسم می گفت خیلی با مشتری ها حرف می زنی!» دقیقا نمی دانیم چه اتفاقی افتاده که مدتی پس از آن اخراج، جکمن به پروژه «مردان ایکس» می پیوندد و ستاره می شود، اتفاقی که در صورت حسابدار ماندن چیزی در حد یک آرزوی دور ودراز باقی می ماند.



اپرا وینفری

اخراجی هایی که سوپراستار شدند!

تعجب کردید، نه؟ مجری معروف رنگین پوست آمریکایی قبل از اینکه تبدیل به ملکه تاک شوها بشود گوینده بخش خبری هفتگی یک تلویزیون محلی در بالتیمور بوده است اما به علت بازخوردهای منفی زیادی که از مخاطبین دریافت شده بود تهیه کننده کلا از حضور وینفری در برنامه اش صرف نظر کرده و عطایش را به لقایش می بخشد.

اوکه دچار تنزل شغلی شده بود به بخش صبحگاهی برنامه ها که مخاطبین کمتری داشته منتقل می شود و آنجا «گیل کینگ» را ملاقات می کند. گیل کینگ همان کسی است که استعداد او را کشف می کند و هفت سال بعد، تهیه کننده مجله اپرا می شود. وینفری به شیکاگو نقل مکان کرده ویک ربع قرن بر تلویزیون آمریکا چیره می شود، موفقیتی که انصافا حق اوست.



رین ویلسون

اخراجی هایی که سوپراستار شدند!

خب راستش خیلی قبل تر از اینکه رین ویلسون نقش آن کارمند دیوانه و خودشیفته را در فیلم «اداره» بازی کند واقعا در یک اداره مشغول به کار شده بود اما گویا روحیات آقای تازه فارغ التحصیل شده از دانشگاه چندان به مذاق رئیسش خوش نیامده است.

رین ویلسون که مسئول هماهنگی یک سازمان خیریه مختص امور معلولان بوده است، می گوید نه من حرف رئیسم را می فهمیدم، نه او من را درک می کرد. رئیسم می گفت: «من به کارمندی احتیاج دارم که وقتی به او می گویم «بپر» بپرسد چقدر بپرم!؟» ویلسون گفته من اصلا نمی فهمیدم حرف حسابش چیست! بالاخره هم اخراج شدم.



اسنوپ داگ


اخراجی هایی که سوپراستار شدند!

خواننده رپر معروف قبل از اینکه رپر شود در یک میوه فروشی کار می کرده اما به خاطر اجراهای پی در پی اش مدام از فروشگاه «جیم» می زده! رئیس فروشگاه هم از بود و نبود یک خط در میان او شاکی بود.

البته غیبت او از کار شاید اندکی قابل چشمپوشی باشد اما دزدی اش نه. اسنوپ داگ می گوید من در دزدیدن میوه ها موفق تر بودم تا بسته بندی کردنشان! صبر هم اندازه ای دارد به هر حال؛ و اینگونه او از مغازه اخراج شده و خوانندگی اش را سفت و سخت دنبال می کند و رپر معروفی می شود که قطعا از بسته بندی کردن میوه خوش آتیه تر است.



کیت والش

اخراجی هایی که سوپراستار شدند!

کیت والش خیلی پیش از اینکه نقش فوق العاده دکتر ادیسون را در سریال پرطرفدار «گری آناتومی» بازی کند برای یک شاه و ملکه کار می کرده! او وقتی 14 ساله بوده در «برگر کینگ» و «دری کوئین» پیشخدمت بوده و از هر دو جا هم اخراج شده است.

به نظر می رسد موفقیت شغلی او را در منوی رستوران ها ننوشته بودند و او باید بختش را جای دیگری امتحان می کرد. اتفاقا دلیل اخراجش هم خنده دار و البته منطقی است.

کیت والش در مصاحبه ای گفته من آبریزش از بینی داشتم وبه همین دلیل دستیار مدیر مرا دوست نداشت!


ویدیو مرتبط :
اخراجی های واقعی(در دفاع از فیلم های سینمایی اخراجی ها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«اخراجی ها ۳» اول آذر كلید می خورد



 

«اخراجی ها ۳» اول آذر كلید می خورد

 

  مسعود ده نمكی «اخراجی ها ۳» را اول آذر ماه در تهران كلید می زند.این كارگردان سینما گفت: عوامل پشت دوربین تقریبا قطعی شده اند و مهدی بدرلو به عنوان مدیر تولید، نورالدین گودرزی و فروزان جلالی گروه كارگردانی، ایمان امیدواری طراح چهره پردازی، حسن روح پروری طراح صحنه و لباس، محمدرضا شریفی نیا انتخاب بازیگر و تورج منصوری به عنوان مدیر فیلمبرداری با این پروژه همكاری خواهند داشت.

 

وی افزود: مرحله ی انعقاد قرار داد با بازیگران از این هفته آغاز می شود و فیلمبرداری در ۱۰ تا ۱۵ لوكیشن در تهران خواهد بود كه در بعضی از صحنه ها بیش از هزار هنرور حضور خواهند داشت.

ده نمكی درباره ی فراخوانی كه درباره ی پیش بینی داستان فیلم «اخراجی ها۳» در روزنامه ها چاپ می شود اظهار كرد: برای «اخراجی ها ۱ و ۲ » هم این كار را كردیم و نقطه نظرات مردم جمع آوری شد. ضمن این كه آنهایی كه نظر دادند، عضو باشگاه هواداران «اخراجی ها» شدند. كه درحال حاضر بیش از ده هزار عضو در سراسر كشور دارد و اطلاع رسانی مراحل مختلف فیلم برایشان پیامك می شود و در مراسم ویژه فیلم هم از آنها دعوت خواهد شد.

وی ادامه داد: برای «اخراجی ها ۳» این كار ادامه پیدا كرد تا توقع مخاطبان را برآورد كنیم كه استقبال بسیار خوبی شده و توقعات در كلیات با مضمون فیلم نامه همخوانی دارد و این اظهارنظرها در روند كلی فیلم تاثیر خواهد داشت..../ خبرگزارى ایسنا