سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ


به اطلاع می رساند پاره ای از خدمات و پشتیبانی هایی را که بر اساس مفاد قراردادهای نمایندگی های رستوران های زنجیره ای ایرانویچ به عهده مدیریت مرکزی می باشند را به صورت فهرست وار بیان نموده و در اختیار متقاضیان گرامی قرار می دهیم .

اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ

با درود بر تمامی سرورانی که رستوران های زنجیره ای ایرانویچ را مورد لطف و عنایت خود قرار داده و این افتخار را به ما داده اند تا بتوانیم خدمتی کوچک در راستای موارد مهم و ضروری که ارکان و اصول اصلی و پایه ای رستوران می باشند ، بنماییم . به اطلاع می رساند از آن جایی که بیشتر دوستان که مایل به اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ بوده اند ، به کرات سوالات مشابهی در رابطه با تعهدات و خدمات مدیریت مرکزی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ در بدو همکاری با شعب جدیدالتاسیس را داشته اند ، برآن شدیم تا پاره ای از خدمات و پشتیبانی هایی را که بر اساس مفاد قراردادهای نمایندگی های رستوران های زنجیره ای ایرانویچ به عهده مدیریت مرکزی می باشند را به صورت فهرست وار بیان نموده و در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهیم . بدیهی است که چنین مواردی حاصل سال ها تجربه و کوشش متخصصان متعد رستوران های زنجیره ای ایرانویچ بوده که در ابتدای شروع همکاری ، تمام و کمال در اختیار شعب قرار خواهد گرفت .

1 - نحوه انتخاب مکان و مشاوره در مورد استانداردهای لازم برای ایجاد و تاسیس یک رستوران و پیش بینی مخارج لازمه جهت تجهیزات ، تاسیسات ، دکوراسیون ، هزینه های جانبی و هزینه های دولتی و تهیه لیست دقیق آن ها بر اساس اطلاعات روز .

2 - مشاوره و راهنمایی در رابطه با تهیه نوع و مارک تجهیزات رستورانی با بهترین کیفیت به نحوی که مقرون به صرفه باشند و همچنین حضور مستقیم نماینده مدیریت مرکزی در تمامی مراحل خرید ، نصب ، راه اندازی و آموزش کار با دستگاه ها .

3 - تهیه منوی غذایی ، آموزش اصول اولیه آن ، تهیه مواد مصرفی اولیه و ارسال آن ها از سوی مدیریت مرکزی ، معرفی شرکت های مواد غذایی و هماهنگی با آن ها جهت ارسال مواد اولیه مورد نیاز ، تعیین نرخ فروش محصولات تولید شده طبق اصول کارشناسی و قوانین سازمان بازرگانی و آموزش اصول نرخ گذاری محصولات در دوره های مختلف با توجه به نوسانات بازار و قوانین اتحادیه صنف .

4 - اعزام نیروی متخصص و کارآزموده به عنوان سرآشپز و همچنین آموزش تمامی پرسنل استخدام شده قبل از افتتاحیه ، برگزاری مراسم افتتاحیه توسط تیم تخصصی اعزامی و رفع اشکال و نواقص مکان در بدو شروع فعالیت شعبه جدیدالتاسیس .

5 - آموزش روش های صحیح مدیریت رستورانی اعم از جلوگیری از هدر رفتن و پرتی مواد اولیه ، نحوه صحیح خرید ، انبارداری ، حسابداری تخصصی رستوران ، کنترل ورودی ها ، آشنایی با کلیه قوانین دولتی و اجرای صحیح دستورالعمل های آن ها با صرف کمترین هزینه و به بهترین نحو ، روش های استخدام پرسنل و تعیین پست و حقوق آن ها ، روش های صحیح تنظیم قراردادهای کارگری و راه های جلوگیری ازسوء استفاده آنان و بروز اسرار رستوران توسط کارگران ، آشنایی با کلیه موارد بهداشتی و نگهداری مواد به منظور ماندگاری بیشتر و استفاده بهینه از آن ها .

6 - انجام کلیه امور مربوط به تبلیغات عمومی شعب سراسر کشور ، برگزاری جلسات رفع اشکال ، بازرسی های دائم جهت بررسی عملکرد شعب ، ارسال نیروی کمکی در موارد فرس ماژور ، مشاوره و پشتیبانی دائم در رابطه با کلیه موارد و نواقص داخلی شعب .

با سپاس - مدیریت مرکزی فروشگاه های زنجیره ای ایرانویچ

جهت اخذ نمایندگی و اطلاع از کلیه امور مربوط به آن به سایت www.iranwichfastfood.com مراجعه کنید.

اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ


ویدیو مرتبط :
افتتاح نمایندگی زنجیره امید در شهر اراک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط و سرمایه لازم جهت اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ


شرایط و سرمایه لازم جهت اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ

شرایط و سرمایه لازم جهت اخذ نمایندگی

رستوران های زنجیره ای ایرانویچ


1. در اختیار گرفتن یک مغازه تجاری به صورت مالکیت ، رهن ویا اجاره .

2. حداقل مساحت مغازه می بایست 120 متر مربع باشد . لذامساحت 150 متر مربع حالت بهتر و استاندارد تر و مساحت 200 متر مربع حالت ایده آل و بهینه و مقرون به صرفه با توجیه اقتصادی بیشتر خواهد بود .

3. حداقل میزان سرمایه لازم جهت خرید ، تجهیز و راه اندازی دستگاههای آشپزخانه ، تاسیسات تخصصی مربوط به آن از قبیل لوله کشی آب و گاز تخصصی رستوران ، سیم کشی های برق تخصصی رستوران و تهیه تابلو برق مربوطه ، کانال کشی های تخصصی مربوط به سیستم تهویه آشپزخانه ، کاشی و سرامیک بدنه آشپزخانه و همچنین هزینه های مربوط به خارج از آشپزخانه از قبیل دکوراسیون سالن ، نور پردازی های داخل و خارج مغازه ، میز و صندلی ها ، صندوق های فروش ، دستگاه فراخوان مشتری ، منو دیواری و تابلو های تبلیغاتی دیوار ها ، تابلوی سردرب مغازه ، کانترهای تحویل غذا و صندوق ، تجهیزات سرویس های بهداشتی ، سیستم صوتی ، سیستم تصویری ، سیستم تهویه سالن ، سیستم ایمنی ، سیستم برق اضطراری ، دوربین های مدار بسته ، منو ها وتراکت های تبلیغاتی ، لباس پرسنل ، هزینه های پروانه کسب ، هزینه های دولتی و بسیاری هزینه های دیگر در سال 93 ، برای یک مغازه 120 متری حدودا 100 میلیون تومان ، برای مغازه 150 متری حدودا 130 میلیون تومان و برای یک مغازه 200 متری ، این رقم حدودا 160 میلیون تومان بر آوردگردیده، که البته ارقام ذکر شده تا میزان 10 میلیون تومان بسته به امکانات موجود در مغازه قابل کاهش یا افزایش می باشد .

4. کلیه هزینه های فوق الذکر توسط شخص متقاضی اخذ نمایندگی مستقیما به شرکت های فروشنده و کارخانه جات تولید کننده تجهیزات پرداخت می گردد و مدیریت مرکزی فروشگاه های زنجیره ای ایرانویچ هیچ گونه دخل و تصرفی در آنها نداشته و ذینفع آن نمی باشد و تنها معرفی مارک دستگاهها و معرفی شرکت ها و کارخانه جات معتبر توسط مدیریت مرکزی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ صورت می پذیرد . لذا هزینه اعطای نمایندگی و حق استفاده از نام و تابلوی فروشگاه های زنجیره ای ایرانویچ و همچنین هزینه ارائه خدمات و پشتیبانی های مدیریت مرکزی رستوران های زنجیره ای برای شعب و نمایندگی ها ، با توجه به موقعیت شهری ، مساحت مغازه و نوع خدمات جداگانه در جلسات حضوری با متقضیان توافق گردیده و دریافت می گردد .

شرایط و سرمایه لازم جهت اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای ایرانویچ