سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اثر درمانی لیزر بر پوست چیست؟



 

 

اثرلیزر بر پوست,لیزردرمانی

لیزر درمانی

 

لیزر درمانی-لیزر یك منبع نور با طول موج مشخص است. نور مرئی، طول موج بسیار وسیعی دارد. اما در لیزر، طول موج خاصی را استفاده می‌كنیم.

 

اگر از لیزر بجا و درست و نیز توسط متخصص، استفاده شود، یك شیوه درمانی مناسب خواهد بود.

 

لیزر برای هر فردی مفید نیست و هر نوع مشكل یا بیماری را درمان نمی‌كند. لیزر در بسیاری موارد مثل دفع موهای زائد موثر است، در حالی كه در درمان لك باید با احتیاط استفاده شود.

 

لیزر كاربردهای فراوانی دارد؛ مثلا برای رگ‌های قرمز رنگی كه روی پوست دیده می‌شوند و قطر آن در حدود یك یا دو تار مو باشد، با یك یا دو جلسه لیزر درمانی از بین می‌رود. مورد استفاده دیگر لیزر، از بین بردن كك و مك است.

 

همچنین لكه‌های سفید روی پوست به وسیله لیزر قابل درمان است، افرادی كه دچار افتادگی پوست هستند نیز با لیزر و مصرف دارو یا تزریق، بهبود می‌یابند.

 

البته لیزر معجزه نمی‌كند، اما این تصور كه به خاطر عوارض آن نباید مورد استفاده قرار گیرد نیز اشتباه است. توجه داشته باشید كه درمان با لیزر باید با مشورت و نظارت متخصص پوست انجام شود.

منبع : Jamejamonline.ir


ویدیو مرتبط :
نحوه لیزر درمانی پوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برلیان - پوست، مو و لیزر


رفع دائم موهای زائد- صورت و بدن در کمترین زمان و با برترین تکنولوژی روز دنیا و با کمترین میزان سوزش غیرقابل احساس- قابل رویت حتی در جلسه اول