سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اتاق کارهای سال 2013


اتاق کار یکی از فضاهای مهم دکوراسیونی است زیرا هم بر روحیه خودتان که وقت زیادی را در ایت اتاق می گذرانید تاثیر زیادی دارد و هم بر مشتری و ارباب رجوع شما. با هم چند نمونه مدرن از طراحی های منحصر به فرد برای اتاق کار را بررسی می کنیم.

 
 
 
 
 صبح بخیر:  اتاق کار یکی از فضاهای مهم دکوراسیونی است زیرا هم بر روحیه خودتان که وقت زیادی را در ایت اتاق می گذرانید تاثیر زیادی دارد و هم بر مشتری و ارباب رجوع شما. با هم چند نمونه مدرن از طراحی های منحصر به فرد برای اتاق کار را بررسی می کنیم.



اتاق کار تک رنگ

این میز سنتی هنر معماری را به خطوط اولیه می رساند، طرح شطرنجی آن گویی نشانگر محل یادگیری است – این طرح برای اتاق کار و برای مطالعه و تفکر مناسب است. روبان هایی که به دیوار وصل شده اند، روشی عجیب و غریب برای نمایش عکس ها و یادداشت ها است. استفاده از رنگ مشکی نشان دهنده خطوط قوی قفسه کتاب و میز است.





اتاق کار گل گلی

در گوشه دنج اتاق نشیمن، فضایی راحت برای مطالعه در نظر بگیرید. ترکیبی از گل های  و جزئیات سفید و مشکی ریز و درشت، به این فضای دنج و محل کار، سبک خاصی می دهند.





اتاق کار جغرافیایی

این کاغذ دیواری موجب ایجاد علاقه به اتاق مطالعه مدرن و هیجان انگیزی می شود. می توانید روی نقشه، جاهایی که رفته اید یا مکان هایی که دوست دارید در آینده به آنها مسافرت کنید را مشخص کنید.





اتاق کار قدیمی

نصب پوسترهای قدیمی روش ساده ای برای تزریق شخصیت و هویت به اتاق کار است. مبلمان قدیمی را با اشیای تزئینی مدرن ترکیب کنید.





اتاق کار نقلی

می توانید از اتاق خواب بزرگی که دارید استفاده خوبی کنید و قسمتی از آن را به میز کار اختصاص دهید. این میز کنسول شفاف در گوشه ای از اتاق برایتان فضایی برای مطالعه فراهم می کند.





اتاق کار و کتابخانه


قفسه های کتاب از سقف تا کف در راستای یک دیوار کامل در این اتاق مطالعه قرار گرفته اند. کفپوش که نور را منعکس می کند، به حس جاداری اتاق می افزاید و نیمکت چوبی کلاسیک و میز جلوه این اتاق را تکمیل می کنند.





اتاق کار هنری

با این طراحی می تواند اتاق کارتان را تبدیل به اثر هنری نمایید. این اتاق سقف بلندی دارد و نور زیادی به آن می تابد که حس جاداری به آن می دهد. آثار هنری غیرعادی و سوررئالیست روی دیوار هم نمایی عجیب و غریب به آن می دهند. کفپوش چوبی و دیوار گچی رنگ نشده به ملایمت رنگ اتاق می افزایند.





اتاق کار رمانتیک

این قفسه های سفید و روشن در مقابل چوب بلوط تیره، نمای اتاق شما را کلاسیک و شیک می سازند. قرار دادن آباژوری متمایز و جذاب به اتاقتان جلوه رمانتیکی هم می دهد.





اتاق کار طرحدار


با ایجاد تضاد طرح ها و نقش ها در اتاق کار خود هارمونی و الهام بیافرینید. با استفاده از رنگ پایه خنثی و گل های زیبا و خال های مدرن، ترکیبی زیبا خلق کنید.





اتاق کار چندکاره

رنگ های روشن به این اتاق سبکی صنعتی داده اند. خطوط منحنی این صندلی با خطوط زاویه دار میز در تضاد هستند.


ویدیو مرتبط :
نمونه کارهای اتاق کودک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دکوراسیون اتاق نشیمن سال 2013


اتاق نشیمن، یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون می باشد و در کنار آشپزخانه به عنوان مکانی برای دور هم جمع شدن خانواده کاربرد دارد. چند مدل جدیدو جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن برایتان در نظر گرفته ایم.

 
 
 
 
  صبح بخیر:   اتاق نشیمن، یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون می باشد و در کنار آشپزخانه به عنوان مکانی برای دور هم جمع شدن خانواده کاربرد دارد. چند مدل جدیدو جذاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن برایتان در نظر گرفته ایم.




این آپارتمان سوئدی، اتاق نشیمنی با ویژگی های گلچین دارد: سقف بلند، پنجره های عمق دار که نور زیادی را به داخل هدایت می کنند، و مبلمان مدرن به رنگ های خنثی.





امبر لوئیس، مؤسس شرکت طراحی دکوراسیون Amber Interiors می داند که چگونه خانه را طراحی کند که محیط آن برای کودکان مناسب باشد. در این آپارتمان، کاناپه سفید با روکش های قابل شستشو قرار داده شده است. به خاطر حضور کودکان، می توان اغلب روی مبل ها پتو یا رومبلی دیگری هم انداخت که به نمای سفید مبل روح می دهند.





این خانه در ایالت واشینگتن قرار دارد که در هنگام تعطیلات به آن مراجعه می شود. به کاناپه راحتی وسط اتاق نشیمن دقت کنید که درست پشت آن، کمد کوچکی قرار داده شده است.





هنر انتزاعی در این منزل ییلاقی در همپتونز، نمایی طبیعی داده است. شومینه بزرگ سنگی، نشان دهنده سبک خاص معمار و مالک قبلی آن یعنی نورمن جاف است.





رائول دو مولینا، کلکسیونر هنری بزرگی است که اتاق نشیمن او پر از مجسمه است و دیواری پر از آثار هنری دارد.





این مبل یک تکه مخملی به زیبایی و شیکی این اتاق نشیمن در منطقه ناتینگ هیل لندن می افزاید و هنر مدرن بر روی دیوارهای تیره آن خودنمایی می کند.





ترکیبی از مبلمان سنتی و مدرن، اتاق نشیمن این خانه زیرشیروانی با کلاس واقع در پارک اونیو را تعریف می کند. این مبلمان و اثاثیه برای مهمان فضایی باز و راحت فراهم می کنند.





سبک این اتاق نشیمن که توسط طراح دکوراسیون داخلی، آقای نوآ سانتوس، طراحی شده است، مدرن و جسورانه است. رنگ آبی خیره کننده دیوارها، دو آباژور برند Hollywood Regency و قالی راه راه از ویژگی های این اتاق هستند.





این خانه در تپه های هالیوود واقع شده است و اتاق نشیمن آن پلان بازی دارد و مبلمان و اثاثیه آن مدرن و ساده است.





اتاق نشیمن این خانه واقع در شهر لندن پر از مبلمان و اثاثیه مدرن و آنتیک و آثار هنری و تزئینات فکر شده است. دیوارها به رنگ سفید آرامشبخشی هستند و کوسن ها و قالی ها به زیبایی کف و کاناپه می افزایند.