سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اتاق غذاخوری شیك و خودمانی


تمهید فضایی برای صرف غذا در منزل، می‌تواند یك محیط خودمانی و محلی برای گفت‌وگوهای دوستانه و خانوادگی برایتان فراهم آورد.

تمهید فضایی برای صرف غذا در منزل، می‌تواند یك محیط خودمانی و محلی برای گفت‌وگوهای دوستانه و خانوادگی برایتان فراهم آورد. حتی اگر در آپارتمان‌ كوچكی زندگی می‌كنید و نمی‌توانید فضایی جداگانه برای غذاخوری داشته باشید، سعی كنید در گوشه‌ای از نشیمن یا پذیرایی، محلی برای این منظور درنظر بگیرید. كارشناسان «منزل» ایده‌ جذابی برای غذاخوری منزل‌تان دارند:

 

اتاق غذاخوری دراماتیك

اگر اتاق غذاخوری جداگانه هم ندارید، اهمیت چندانی ندارد. محوطه اطراف میز ناهارخوری شما حتی اگر با فضای نشیمن یكی باشد، قابلیت تغییر دارد. اگر می‌خواهید محیط را از یكنواختی خارج كنید، ما یك تركیب رنگی عالی را به شما پیشنهاد می‌كنیم. از سه رنگ سفید، سرخابی و نوک مدادی استفاده كنید تا هارمونی رنگی چشم‌نوازی بیافرینید. اولین قدم رنگ‌آمیزی یا پوشاندن دیوار با كاغذ دیواری به رنگ نوك‌مدادی است. با وجود آنكه نوك‌مدادی رنگ تیره‌ای محسوب می‌شود، اما خواهید دید که فضا اصلا دلگیر نمی‌شود.


عمق بخشیدن به محیط با رنگ‌های تیره

فضای غذاخوری با رنگ تیره جلوه و عمق خاصی پیدا می‌كند. اما برای ایجاد تعادل، از یك رنگ كاملا روشن برای قاب‌های دیواری استفاده كنید تا از فضای تیره دیوار متمایز باشد. به لبه رنگی آباژور دقت کنید که برای هماهنگی با فضا تزئین شده است.

 

اضافه كردن رنگ‌های فسفری

می‌توانید از رنگ های مختلف فسفری به دلخواه استفاده كنید؛ انتخاب ما در این جا سرخابی است. برای رنگ بخشیدن به فضای محیط، از گلدان و وسایل تزئینی دیگر نیز بهره گیرید.

 

قاب‌های دیواری

از زوارهای كوچك برای ایجاد قاب‌های دیواری استفاده كنید و به اندازه دلخواه آن را ببرید. برای جداسازی فضا، داخل قاب را یك درجه روشن‌تر از محیط رنگ‌آمیزی كنید.

ایجاد یك نقطه كانونی 

عكس‌های خانوادگی و سیاه و سفید خود را در قاب‌های سنتی قرار دهید.

 

تزئینات هوشمندانه

با كمی هوشمندی می‌توانید رنگ‌ها را داخل اتاق پراكنده كنید. به منگوله سرخابی رومیزی دقت كنید. یا به گلدان مشكی با گل‌های سرخابی كه روی میز قرار گرفته، یا حتی به نوار دور صندلی. این‌ها همه تزئینات هوشمندانه‌ای هستند كه جلوه و زیبایی خاصی به كار می‌بخشند.


ویدیو مرتبط :
شیك ترین ماشین های لندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتاق‌های غذاخوری رنگارنگ


رنگ‌ها بیشترین تاثیر را در دكوراسیون هر فضایی دارند. با ما همراه شوید تاببینیم رنگ‌های مختلف چگونه می‌توانند حال و هوای اتاق غذاخوری را متحول كنند.