سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

اتاق خواب رؤیایی با رزهای ویکتوریایی


رزهای ویکتوریا یی می توانند یک اتاق خواب رؤیایی و تکرار نشدنی برای شما بسازند.

مجله زندگی ایده آل: رنگ صورتی، چه مورد علاقه شما باشد، چه نباشد، منبع آرامش است. شما با اضافه کردن این رنگ به دکوراسیون یک اتاق می‌توانید فضایی آرام و آرامش‌بخش فراهم کنید، به همین دلیل طراحان داخلی رنگ صورتی را برای اتاق خواب توصیه می‌کنند ولی اغلب خانم‌ها و آقایان به دلیل کاربرد همیشگی این رنگ برای اتاق نوزاد، تمایلی به استفاده از رنگ صورتی در اتاق خواب خود ندارند. در این شماره مجله، پیشنهادی برای شما داریم تا هم آرامش رنگ صورتی را به اتاق خواب خود بیاورید و هم آن را از اتاق نوزاد، تبدیل به اتاقی رؤیایی و افسانه‌ای کنید.

 رزهای ویکتوریایی؛ رزهای رؤیایی

خواب در اتاق آرامش

یکی از سمبل‌های رنگ صورتی، گل‌های رز هستند؛ به‌خصوص آن نوع که به رزهای ویکتوریایی مشهور هستند. دوران حکومت ملکه ویکتوریا در انگلستان، یکی از مقاطع رونق و شکوه این سرزمین بوده که آثار ماندگاری در تاریخ این کشور و حتی با جسارت می‌توان گفت در جهان دارد. یکی از این آثار ورود نقش و نگار گل‌ها در دکوراسیون داخلی است. رزهای ویکتوریایی، رزهای صورتی پرگلی هستند که آن روزگاران محبوب ملکه ویکتوریا بودند و امروزه با وجود گذشت سال‌ها، تصویری کلاسیک هستند که پیشنهاد می‌کنیم برای دکور اتاق خواب خود استفاده کنید. با استفاده از رزهای ویکتوریایی شما می‌توانید محیطی آرامش‌بخش، زیبا و رؤیایی در اتاق خواب خود بسازید.

1.  خواب گلدار

خواب در اتاق آرامش

یک دست سرویس خواب با گل‌های صورتی چون استفاده از گل در سرویس خواب یکی از کلاسیک‌ترین نقش‌هاست، به‌راحتی چنین سرویس خوابی را پیدا می‌کنید. اگر به نمونه‌های امروزی‌تر علاقه دارید، می‌توانید سراغ سرویس‌ها با نقش های ترکیبی بروید.

2. سفید رنگ رؤیاها

خواب در اتاق آرامش

 برای وسایل اتاق سراغ رنگ سفید بروید. ترکیب دو رنگ سفید و صورتی همان چیزی است که شما برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش و دور از استرس احتیاج دارید. همان جایی که هر شب تمام اضطراب و استرس را از شما دور می‌کند.

3.  دیواری گل‌پوش

خواب در اتاق آرامش

کاغذ دیواری با نقش گل‌های صورتی یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه‌ها برای صورتی کردن فضای اتاق خواب شماست که می‌توانید این مدل کاغذ دیواری را در اکثر مجموعه‌ها ببینید فقط فراموش نکنید اگر کاغذ دیواری با گل‌های درشت انتخاب می‌کنید، برای یک یا دو دیوار به کار ببرید اما اگر سراغ طرح‌های ریز می‌روید، استفاده از آن برای تمام دیوارهای اتاق چندان آزاردهنده نیست. برای کاغذ دیواری حتما صورتی ملایم
 انتخاب کنید.

4.  تزئینات رؤیایی

خواب در اتاق آرامش

 اینها وسایل تزئینی هستند که شما برای اتاق خواب خود احتیاج دارید. یک بشقاب با تصویر گل رز برای ستون، یک جعبه جواهرات گل نشان برای روی میز توالت و ... برای داشتن این وسایل لازم نیست خیلی هزینه کنید، اول سری به جمعه بازار بزنید. از بین وسایل قدیمی می‌توانید چند تکه به‌درد بخور پیدا کنید، اگر میسر نشد سری به فروشگاه‌های خیابان میرزای شیرازی بزنید. آرامش رمز این اتاق است. با خرید وسایل زیاد و شلوغ کردن اتاق از هدف اصلی دور نشوید اجازه دهید حس و حال رؤیایی گل‌های رز در اتاق شما بپیچد.

5.  از میان خاطره ها

خواب در اتاق آرامش

 وسایل چوبی که روی آنها، تصویر گل نقاشی شده، بهترین چیزی است که اتاق شما برای تبدیل شدن به اتاق ملکه ویکتوریا احتیاج دارد. خیلی نگران پیدا کردن چنین وسایلی نباشید، کافی است به جای فروشگاه‌های مدرن مبلمان، سری به مغازه‌هایی بزنید که کارهای کلاسیک عرضه می‌کنند. می‌توانید تمام سرویس اتاق خواب خود را با این طرح و نقش انتخاب کنید اما برای اینکه در آینده دست‌تان در تغییر دکوراسیون کم‌هزینه باز باشد، ما یک بوفه در گوشه خالی اتاق را پیشنهاد می‌کنیم که بیشتر هم به چشم می‌آید.

6. قابی برای همیشه

خواب در اتاق آرامش

 شما برای تزئین دیوارها، روی میز و ... به چنین قاب عکس‌هایی احتیاج دارید. این روزها نمونه طلایی این مدل قاب عکس‌های گچی زیاد شده اما رنگ طلایی سنخیتی با نوع دکوراسیون انتخابی شما ندارد. بهترین رنگ برای ترکیب با گل‌های رز ویکتوریایی و ساختن اتاقی رؤیایی سفید است. شما با این انتخاب قرار است اتاقی راحت و صمیمی خلق کنید ولی رنگ طلایی و نقره‌ای برای محیط‌های رسمی، سالن‌های بزرگ که قرار است نشان دهنده شکوه و تجمل باشند، کاربرد دارند؛ فضایی که کسی برای اتاق خواب شما پیشنهاد نمی‌کند.

7.  این اتاق زنده است

خواب در اتاق آرامش

گاهی با خرید گل رز صورتی، این موجود زنده را به اتاق خواب خود بیاورید تا نشاط و سرزندگی‌اش در اتاق آرام شما بپیچد. برای گلدان هم به جای نمونه‌های کریستال که با چنین فضای صمیمی هماهنگی ندارند، سراغ یک پارچ فلزی قدیمی بروید و با یک قلم‌مو ساده رنگ کنید.  نگران انتخاب رزهای ویکتوریایی برای اتاق خواب خود نباشید، همان‌طور که در این 200 سال رونق و محبوبیت خود را به‌عنوان یکی از نمادهای دکوراسیون داخلی از دست نداده‌اند تا 200 سال دیگر هم از دست نخواهند داد.


ویدیو مرتبط :
گلهای روباه Diy، نحوه ایجاد رزهای روبان ساتن، آموزش رزهای کانزشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صفحه نمایشگر 98 اینچی در سقف اتاق خواب



صفحه نمایشگر

مراحل ساخت منزل جديد خانم پاتی دنی رو به اتمام بود که ناگهان ايشان تصمیم گرفت که پسر خود را غافلگير و حيرت زده کند. برای همين يک نمایشگر 98 اينچی که در واقع با يک ویدئو پروژکتور NEC تصاویر را نمایش می دهد، برای جاسازی در سقف اتاق پسر نوجوانش، آن هم درست بالای تخت خواب وی سفارش داد.

گزارش های علمی

این مجموعه 136 کیلوگرمی پشت سقف اتاق نصب شده و با زاویه دید گسترده اش از هر نقطه ی اتاق قابل استفاده است و نیازی به دراز کشیدن روی تخت نیست. در ضمن با اتصال اين نمایشگر به لپ تاپ و کنسول بازی، فرزند دلبند خانم دنی می تواند لذت بازی های کامپيوتری را به شیوه ای متفاوت تجربه کند.

جالب اینکه خانه خانم دنی، جزو فینالیست های مسابقه <خانه سال> سایت خانه الکترونیک هم بوده است. همه چيز مهیا است که آب در دل پسر خانم دنی تکان نخورد تا طول روز بتواند به راحتی در تخت خواب خود دراز کشیده و به انجام بازی ها و يا دیدن فيلم های مورد علاقه اش بپردازد. دلتان می خواست جای او بودید؟

کلوب موزیک