سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آیا ابروی من نیاز به تاتو داره؟



 

آیا ابروی من نیاز به تاتو دارد

 

گاهی اوقات بی هیچ دلیلی دست به کاری می زنیم که تنها دیده ایم همه این کار را می کنند و به نوعی مد شده و اصلا به اینکه این عمل زیبایی به من میاد یا نه و یا لزومی داره انجام بشه یا نه فکر نمی کنیم.

 

گاهی اوقات بی هیچ دلیلی دست به کاری می زنیم که تنها دیده ایم همه این کار را می کنند و به نوعی مد شده و بدون در نظر گرفتن عواقب و اثرات مضر بعدی آن با توصیه ی دیگران و با احساس اینکه من هم باید این عمل زیبایی را انجام دهم به سراغ آن می رویم .تاتوی ابرو نیز یکی از همین اقلام کارهای زیباییست که شاید برای هر ابرویی لازم نباشد و هر شخصی نیاز به این کارنداشته باشد .از آنجایی که خیلی از خانمها بوده اند که پس از انجام تاتو بر روی ابروهای پر و یکدست خود تنها برای مدل دادن و تنوع یا به سفارش نزدیکان پس از مدتی با ریزش و یا تغییر جهت موی ابروها به سمت پایین و در نتیجه خارج شدن شکل زیبای ابرو از حالت طبیعی مواجه شده و هر بار برای بهتر کردن آن باز دست به پاک کردن و تاتوی مجدد و در نهایت پشیمانی شده اند .

 

قبل از هرعمل دائمی زیبایی با یک آرایشگری که قرار نیست نزد او این کار را انحام دهیم مشورت کرده وبعد اقدام کنیم .بهتر است بدانیم که ابرویی نیاز به تاتوی دائم دارد که یا در تاج کاملا خالی باشد و یا در انتها که بهتر است برای طبیعی تر به نظر رسیدن آن همین دو قسمت را با تاتو پر کرده و زیاد آن را به سمت وسط ابرو نکشانیم و دو طرف ابرو در بالا و پایین افقی خط نیندازیم که ابرو را کاملا مصنوعی کند تنها چند نقطه در بین موها زده و حالت طبیعی ابرو را حفظ کنیم فقط به آن مدل دهیم که چنین ابرویی را شما هم می توانید گاهی پس از تاتو پهن تر و گاهی نازکتر کنید . ابرویی که با برداشتن و مرتب شدن فرم خاص و زیبایی به خود نمی گیرد با تاتو می تواند چهره را تغییر دهد به شرط اینکه در جای خود آن و بر روی خود ابرو پیاده شود نه اینکه ابرو را کاملا برداشته و به جای آن ابرویی تازه کشید که این کار پس از مدتی جز پشیمانی فایده ی دیگری برایمان نخواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
تاتو ابرو-هاشور ابرو-آموزش تاتو با ارائه مدرک فنی حرفه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چطورابروی تاتو شده مثل ابروی طبیعی باشد ؟



 

ابروی تاتو شده

 

در اکثر مواقع در صورتی که قبلا ابرویی مناسب داشته و تنها به دلایلی مثل پر رنگ تر شدن ابرو یا مدل دادن آن دوست داشته ایم آن را تاتو کنیم ، پس از مدتی احساس مصنوعی بودن چهره سبب پشیمانی ما خواهد شد...

 

در اکثر مواقع در صورتی که قبلا ابرویی مناسب داشته و تنها به دلایلی مثل پررنگ تر شدن ابرو یا تغیییرمدل ابرویتان ، دوست داشتید آن را تاتو کنید اما پس از مدتی احساس مصنوعی بودن چهره و یا خسته شدن از یکنواختی مدل باعث شده دست به پاک کردن قسمتهایی از ابرو و دوباره تاتو کردن بزنید که این علاوه بر صرف وقت و هزینه ممکن است همچنان رضایتتان را جلب نکرده باشد .

 

با این وجود به جز راههای درمان پزشکی مثل لیزرکردن و امثال آن که آن هم ممکن است نتیجه ی مطلوب را نداشته باشد ، تنها راهی که باقی می ماند آرایش و میک آپ کردن ابروی تاتو شده توسط خود ابروست به طوری که شما می توانید بر طبق آنچه که در زیر گفته خواهد شد عمل کرده و ابرویی طبیعی اما پررنگ و مرتب و زیبا داشته باشید:

 


قدم اول:

 

هنگام تاتو فقط جاهای خالی را پر کنید نه بیشتر!

چیزی که مهم است و در طبیعی تر به نظر رسیدن ابروی تاتو شده کمک می کند در هنگام تاتو و موقع انجام آنست و آن اینکه از آرایشگرتان که می خواهد این کار را برایتان انجام دهد بخواهید حتی الامکان و تا جایی که می شود تاتو را بر روی فرم خود ابرو و در بین موهای ابرو، جایی که خالی است انجام دهد و خیلی خارج از محدوده ی ابرو، پایین و بالای آن را بی جهت پر نکند تا شما همیشه بتوانید به دلخواه، ابرویتان را نازک یا پهن تر کنید و تنها به آن فرم داده و ابرویی پر رنگ تر از قبل داشته باشید.

 

 

قدم دوم:


موهای ابرو را مماس و نزدیک به تاتو کوتاه نکنید و یا روی آن را تیغ نزنید!

موهای ابرویتان را به سمت بالا شانه کرده و نوک تاج آن را خیلی کم قیچی کرده، صاف کنید .بقیه ی قسمتهای ابرو را به سمت پایین شانه زده و کمی از نوک آنها را نیز بزنید .

 

 

قدم سوم:


رنگ تاتو همرنگ یا نزدیک به رنگ ابرو انتخاب شود!

بهترین رنگی که برای اکثر ابروها ازابروی مشکی تا قهوه ای پیشنهاد می شود رنگ تاتوی قهوه ای سوخته بدون قرمزی است که بر روی هر رنگ ابرویی، خود را نزدیک به آن نشان خواهد داد و نیز با هر رنگی که بر روی ابروها بعد از تاتو گذاشته می شود هماهنگ خواهد بود.

 

مثلا اگر ابرویی قبل از تاتو به این فرم و رنگ بوده است:می تواند با یک تاتوی درست و رنگی مناسب به شکل ابرویی پر رنگ، با فرمی زیبا و طبیعی در آید.

« برای زیباتر شدن به اصل زیبایی آسیب نرسانیم »