سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آگاهي درباره نکته‌هایی مهم از مد



 

 

نکته‌هایی مهم از مد

 

 

نکته‌هایی که در باره ی مد در اینجا آمده ، جدا از گرایش‌ها مطمئنا می‌توانید سبک شخصی خود را پیدا کنید، و بزرگ به نظر برسید.

 


آیا شما بعد از روز کاری، لباس سفید می‌پوشید؟ شما این تصمیم را نمی‌گیرید چون شنیده اید که این یک ایده ی بد است. مثل یک ضرب المثل قدیمی " بعد از یک روز سخت لباس سفید نپوشید ". این گونه نظریه‌ها واقعا نمی‌تواند به شما کمک کند، چون مد مناسب بر این اساس‌ها نیست. انواع مد واقعی از نوع برش پارچه‌ها روی بدن مشخص می‌شود.

 


از سویی دیگر شما گاهی چیز‌هایی در تلویزیون و مجله‌ها می‌بینید و فکر می‌کنید که آن‌ها به شما می‌آیند. همه ی گروه‌هایی که با یکدیگر کار می‌کنند تا یک مد را ایجاد کنند، یک روش را نمی‌بینند. در واقع بدون هیچ نیرنگی بد ترین پوشش‌های زنانه را می‌توان طوری درست کرد که خوب به نظر برسند. نکته‌هایی که در باره ی مد در اینجا آمده، جدا از گرایش‌ها مطمئنا می‌توانید سبک شخصی خود را پیدا کنید، و بزرگ به نظر برسید.

 

 


یک پوشش درست باید به رنگ صورت شما نزدیک باشد.

 

 

رنگ چشم یکی از زیبایی‌های طبیعی است، که انتخاب رنگ‌ها باید بر اساس این خصوصیات طبیعی است. به عبارت دیگر رنگ‌ها توانایی شستشو دادن بیرون شما را دارند. برای مثال مردمی که رنگ پریده و کم رنگ هستند نباید از لباس‌های سفید که به رنگ صورتشان نزدیک است استفاده کنند. با دقت روی رنگ‌هایی که شما را جذاب می‌کند فکر کنید و بعد آن‌ها را بپوشید.

 

 

آگاهی درباره نکته‌هایی مهم از مد

 

 

تک رنگ‌ها می‌تواند لاغر کننده باشد.

 

 

تک رنگ‌ها می‌تواند بر اساس محیط اطراف، در یک گروه و یا در یک خانواده انتخاب شود. رنگ‌های تیره رنگ‌هایی هستند که بدن را لاغر تر نشان می‌دهد. اگر شما نمی‌خواهید همیشه یک رنگ خاص را بپوشید، به ترکیب رنگ‌های تیره فکر کنید.

 

 

 

همیشه تلاش کنید تا تعداد رنگ‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، محدود باشد.

 

 

طرح‌ها و رنگ‌های پر زرق و برق نمی‌توانند آن مدی باشند که شما را لاغر نشان دهند. اگر شما سینه‌های بزرگ داشته باشید، تاپ‌های تیره شما را متناسب نشان می‌دهند و می‌توانید لباس‌های پایین تنه ی خود را روشن انتخاب کنید.

 

 

 

پارچه‌های لطیف هر کسی را می‌تواند خوب جلوه دهد.

 

 

پارچه‌های روان یکی از بهترین انواع مد است . بافت پارچه‌های روان به صورتی است که شما را جذاب تر از پارچه‌های سفت شما را نشان می‌دهد.

 

 

 

یک سوتین می‌تواند به بزرگی بالاتنه شما کمک کند.

 

 

یک سینه بند خوش قواره می‌تواند گران قیمت باشد، اما اگر شما بتوانید آن را خریداری کنید از احساس خوبی که در بدنتان دارید لذت می‌برید و شگفت زده خواهید شد.

 

 

آگاهی درباره نکته‌هایی مهم از مد

 


بافت‌های چسبان.

 

 

لباس‌هایی که با الیاف مصنوعی بافته می‌شوند شاید هوس انگیز باشد. این گونه لباس‌ها بیشتر برای مهمانی‌ها است و برای استفاده ی روزمره ایده ی خوبی نمی‌تواند باشد. در ضمن این گونه لباس‌ها برای هر کسی مناسب نیستند.

 

 

انتخاب لبه پیراهن و لباس.

 

 

پیراهن‌هایی با لبه‌های کوتاه یک مد رایج نیست.

 

 

اگر شما در مورد قدتان مطمئن نیستید از پوشیدن لباس‌هایی با لبه‌های کوتاه خود داری کنید. لباس‌های لبه کوتاه بدن شما را بیش از حد بد شکل نشان می‌دهد. و اگر قد کوتاه باشید آن‌ها شما را از آنچه هستید کوتاه تر نشان می‌دهد.

 

 

از لوازم کمی استفاده کنید.

 

 

لوازم در مد نباید بیش از حد زیاد باشد. متاسفانه بعضی از لوازم در مد ضروری هستند. اگر شما بالا تنه ای بزرگ دارید نباید از گردن بند‌های بزرگ و بلند استفاده کنید.

 

 

کت‌هایی که مثل جعبه اند.

 

 

هیچ کس به کت‌های جعبه ای نگاه نمی‌کند. از پارچه‌های سفت دوری کنید و در عوض کت‌هایی را انتخاب کنید که بافتی نرم داشته باشند و با خطوط بدن شما هماهنگی بیشتری داشته باشند.

 

 

آگاهی درباره نکته‌هایی مهم از مد

 

 

در لباس‌هایتان تاه وجود نداشته باشد.

 

 

مادرتان معمولا به شما می‌گوید لباس‌هایتان را تاه کنید. اما این کار درستی نیست. چون خط‌های تاه باعث می‌شود تا توجه دیگران به شکم شما جلب شود.

 

 


ویدیو مرتبط :
چهار نکته ی مهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چند نکته مهم در تهیه سوپ برای کودک



 

هر سه روز یک بار یک نوع سبزی به سوپ اضافه کنید مانند جعفری ، گشنیز ، لوبیا سبز ،کدوسبز،کرفس ،هویج، گوجه فرنگی ، سیب زمینی ، کدو حلوایی .

 

 

به سوپ کودک نباید نمک ، شکر یا چاشنی اضافه کرد .

 

 

بهتر است کدو ، کرفس ، لوبیاسبز را اول پخته وبعد به سوپ کودک اضافه نمود .

 

 

سبزیها باید در آخرین لحظات پخت سوپ اضافه شود .در ظرف نیز باید بسته باشد تا ویتامین های آن از بین نرود .

 

 

سوپ

 

 

استفاده از اسفناج تا یک سالگی مجاز نبوده ونباید به سوپ شیر خوار اضافه شود .

 

 

سیب زمینی راهم می توانید به سوپ کودک اضافه کنید .برای اینکار ، ابتدا سیب زمینی را بشویید وبا پوست آنرا بپزید .سپس پوست آنرا جدا کرده وسیب زمینی پخته شده را به سوپ کودک اضافه کنید دقت کنید اگر بعد از پوست کندن سیب زمینی ، بخش از آن سبز رنگ بود باید آنرا جدا کرده و دور بریزید .

 

 

همراه با سوپ می توانید به کودک ماست بدهید . بهتر است ماست با سوپ مخلوط نشود تا کودک با طعم ماست آشنا شود .ولی اگر کودک مخلوط ماست با سوپ را دوست دارد این کار بلامانع است .

 

 

برای تنوع بخشیدن به سوپ کودک ، می توانید هر بار یک ماده غذایی جدید مثل جو بلغور گندم ویا رشته فرنگی را که قبلا" پخته ونرم شده است به اندازه یک قاشق مربا خوری به سوپ اضافه کنید .